نمایندگی کنسرو لوبیا کارخانه ای

مضرات کنسرو لوبیا کارخانه ای

کنسرو لوبیا یک غذای کاملا مقوی است که در بین افراد طرفداران زیادی دارد و در سبد غذایی خانواده ها نیز جا خوش کرده و مصرف فوق العاده بالایی در چند سال اخیر با گسترش کارخانه ها داشته است در مصرف کنسرو لوبیا کارخانه چند نکته را باید در هنگام خوردن رعایت کرد که به آنها اشاره می کنیم:

  • قبل از مصرف 10 دقیقه بجوشانید. پیش از مصرف کنسرو، برای از بین بردن سم کشنده بوتولیسم 10 دقیقه قوطی کنسرو را در آب جوش بجوشانید.
  • قوطی زنگ زده را مصرف نکنید. اگر دیواره خارجی قوطی زنگ زده است، احتمال سوراخ شدن دیواره و فساد محتویات آن وجود دارد. این کنسروها را مصرف نکنید. اگر دیواره داخلی قوطی هم زنگ زده است، نشانه غیرقابل مصرف بودن کنسرو است چون زنگ در تماس با مواد بوده و از طرف دیگر، احتمال سوراخ بودن بدنه و باز شدن درزها در منطقه زنگ زدگی وجود دارد.
  • مواد غذایی بیرون نزده باشد. اغلب در اثر ضربه‌ای که به قوطی کنسرو وارد می‌شود،‌ محتویات آن از سوراخی بیرون می‌زند. این کنسرو هم غیرقابل مصرف است چون موجب تماس محتویات آن با هوای خارج شده و در نتیجه مواد درون آن فاسد شده و سمی هستند
  • پس از باز کردن قوطی کنسرو، فورا محتویات آن را در ظرف دیگر بریزید. زیرا مواد غذایی پس از باز شدن در قوطی کنسرو در مجاورت اکسیژن هوا با جدار داخلی قوطی واکنش می‌دهد. ظرف شیشه‌ای برای نگهداری این مواد مناسب‌ترین است.

نمایندگی کنسرو لوبیا کارخانه ای

قیمت انواع کنسرو لوبیا کارخانه ای

خوراک لوبیا چیتی دارای پروتئین بسیار زیادی است که می تواند به راحتی جایگزین گوشت شود. بنابراین برای افراد گیاهخوار بسیار مفید است. لوبیا چیتی سرشار از ویتامین ب، پتاسیم، اسید فولیک، مس، آهن، فیبر بوده و همچنین دارای  کلسیم، منیزیم، منگنز، فسفر، روی، سلنیوم، مولیبدن و ویتامین ث است. بنابراین به دلیل داشتن ویتامین ها و مواد معدنی و … خواص زیادی مانند درمان دیابت،درمان ریزش مو، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، کاهش یبوست، کاهش فشار خون، جلوگیری از خطر ابتلا به نقرس، جلوگیری از سکته مغزی و انواع سرطان، جلوگیری از آلزایمر، بهبود کبد چرب، درمان کم خونی،کاهش فشار خون و کلسترول خون، درمان خشکی پوست و جوش و آکنه و … دارد. اگر تمایل به پختن غذا ندارید یا وقت کافی برای آشپزی در اختیارتان نیست در عین حال دوست دارید غذاهایی مفید و مقوی میل کنید، کنسرو لوبیا چیتی در سس گوجه فرنگی مقدار 420 گرم یکی از بهترین گزینه‌ها برایتان خواهد بود. خوراک لوبیا یکی از محبوب ترین غذاهای سریع است که کنسرو آن هم در اکثر سوپرمارکت ها و فروشگاه ها موجود می باشد، این کنسرو برای یک نفر کافی می باشد. بسته‌بندی این مدل از محصولات  مانند دیگر کنسروهای موجود در بازار قوطی از جنس فلز می باشد.این قوطی فلزی یک درب آسان بازشو دارد که شما می‌توانید آن را به سادگی باز کرده و خوراک لوبیا چیتی داخل آن را میل فرمایید. بهتر است قبل از باز کردن درب کنسرو، قوطی کنسرو حدود 15 الی 20 دقیقه در آب جوش جوشانده شود.

نمایندگی کنسرو لوبیا کارخانه ای

نمایندگی کنسرو لوبیا کارخانه ای

داشتن یک نمایندگی خوب در هر شهری می تواند به رونق آن کارخانه کمک کند و بتواند محصولات کنسروی خود را با قیمت مناسب در بازار بفروشد و فروش خود را بالا ببرد.شرکت صنایع غذایی آوین کنسرو در راستای حمایت از مشتری ها توانسته محصولات با کیفیت را با قیمت ارزان در اختیار نماینده ها قرار دهد.شما هم می توانید با یک تماس نماینده ما در شهر خودتان باشید.

نمایندگی کنسرو لوبیا کارخانه ای

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما