تن ماهی بسته بندی؛قوطی گرد درب شفاف و درب کلیددار ۱۸۰ گرمی

همه می دانند که عمده تولیدات و برندهای تن ماهی با بسته بندی های بسیار زیبا و عالی در بازار به فروش می رسند و این روزها ما در بازار شاهد تولیدات مرغوب و درجه یک تن ماهی با بسته بندی های زیبا در بازار هستیم.

تن ماهی بسته بندی

تن ماهی بسته بندی؛قوطی گرد درب شفاف و درب کلیددار ۱۸۰ گرمی

این روزها کارخانه های تولیدی عمده تن ماهی در ایران بسیار زیاد هستند و هر کدام با مواد اولیه مختلفی تولیدات و برندهای تن ماهی را راهی بازار می کنند و فروش های خوبی را دارند. ماهی های هوور٬گیدر٬زرده و مارلین عمده ماهی هایی هستند که به همراه ماهی ساردین در تولیدات تن ماهی استفاده می شوند و این روزها با ترکیبات و عطر و طعمی عالی راهی بازار می شوند و فروش های خوبی را دارا می باشند و دارای بسته بندی های بسیار زیبایی هستند.

مشخصات تن ماهی بسته بندی

تن ماهی بسته بندی؛قوطی گرد درب شفاف و درب کلیددار ۱۸۰ گرمی

بازار تن ماهی پر است از انواع تولیدات تن ماهی با وزن ها و کیفیت های مختلف که هر کدام در بازار فروش های بسیار خوب و عالی را دارا می باشند. تن ماهی های بازار ایران با دو وزن ۱۲۰ و ۱۸۰ گرم با شیرینگ و کارتن با بسته بندی های بسیار زیبا راهی بازار می شوند. وزن یک شیرینگ تن ماهی ۲۴ عددی ۵.۵ کیلوگرم می باشد که برای صادرات روی پالت سوار می شوند و سپس سوار ماشین می شوند و راهی کشور مقصد می شوند. در ایران نیز به صورت کارتنی و شیرینگ به فروش می رسند.

خرید تن ماهی با بسته بندی

تن ماهی بسته بندی؛قوطی گرد درب شفاف و درب کلیددار ۱۸۰ گرمی

تن ماهی هایی که با بسته بندی های بسیار زیبا راهی بازار می شوند هر کدام بازار فروش خوبی را دارند و مشتریان داخلی و خارجی بسیاری را دارند. خرید تن ماهی های بازار ایران با بسته بندی های زیبا هم از درب کارخانه و هم از نمایندگی های برندهای مختلف امکان پذیر می باشد. خرید تن ماهی به صورت اینترنتی نیز به شما کمک می کند تا در زمان و هزینه هایتان صرفه جویی کنید و بهترین تولیدات را با بهترین قیمت ها با بسته بندی های زیبا را خریداری کنید.

قیمت تن ماهی بسته بندی + خرید و فروش

تن ماهی بسته بندی؛قوطی گرد درب شفاف و درب کلیددار ۱۸۰ گرمی

خرید و فروش تن ماهی این روزها در بازار ایران بسیار داغ است و هر روز تولیدات مختلف کارخانه های ایرانی تولیدات بسیار با کیفیت با بسته بندی های جذاب را راهی بازار می کنند و فروش های خوب و عالی را دارا می باشند. قیمت عمده برندهای تن ماهی با هم متفاوت هستند و هر کدام در بازار به نوع ماهی٬نوع روغن٬نوع نمک٬نوع قوطی و نوع بسته بندی تن ماهی بستگی دارد که این روزها روی قیمت تمام شده تن ماهی ۱۸۰ گرمی با بسته بندی ۲۴ عددی بسیار تاثیرگذار هستند.

پاسخ به دو سوال در مورد تن ماهی بسته بندی

  1. مزایای تن ماهی بسته بندی چیست؟جذاب بودن بسته بندی های شیرینگ و کارتن روی فروش بالا بسیار تاثیرگذار است.
  2. بهترین تولیدات تن ماهی بسته بندی شده را نام ببرید؟اورگانا با ماهی هوور گیدر٬گلکسی با ماهی گیدر٬تاپسی با ماهی هوور٬گلدن لوکس با ماهی هوور٬درج با ماهی هووز٬پولک با ماهی هوور

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما