نمایندگی فروش انواع تن ماهی ارزان

کاهش افسردگی با مصرف تن ماهی

مصرف زیاد ماهی خطر ابتلا به افسردگی را 17 درصد کاهش می دهد. میزان کاهش ابتلا به افسردگی در مردان 20 درصد است.اسیدهای چرب امگا 3 موجود در ماهی، ساختار غشای مغز و میزان دوپامین و سروتونین را تغییر می دهند. دوپامین و سروتونین از مهمترین انتقال دهنده های عصبی محسوب می شوند که نقش مهمی در کنترل افسردگی ایفا می کنند.علاوه بر این، پروتئین، ویتامین و مواد معدنی موجود در ماهی نیز در برابر افسردگی اثر محافظتی دارند. اسیدهای چرب امگا 3 از زوال شناختی جلوگیری می کند و برای سلامت مغز مفید است.این مطالعه نشان می دهد که میزان مصرف ماهی، نوع ماهی و نحوه پخت آن در کنترل افسردگی موثر است و احتمال مهار افسردگی در صورت استفاده از ماهی های حاوی امگا 3 که به صورت آب پز یا کبابی طبخ شوند، بیشتر است. به علاوه توصیه شده است که در وعده های غذایی از مقدار ماهی زیادی استفاده شود.اسیدهای چرب امگا 3 موجود در ماهی، ساختار غشای مغز و میزان دوپامین و سروتونین را تغییر می دهند. دوپامین و سروتونین از مهمترین انتقال دهنده های عصبی محسوب می شوند كه نقش مهمی در كنترل افسردگی ایفا می كنند.علاوه بر این، پروتئین، ویتامین و مواد معدنی موجود در ماهی نیز در برابر افسردگی اثر محافظتی دارند. اسیدهای چرب امگا 3 از زوال شناختی جلوگیری می كند و برای سلامت مغز مفید است.این مطالعه نشان می دهد كه میزان مصرف ماهی، نوع ماهی و نحوه پخت آن در كنترل افسردگی موثر است و احتمال مهار افسردگی در صورت استفاده از ماهی های حاوی امگا 3 كه به صورت آب پز یا كبابی طبخ شوند، بیشتر است. به علاوه توصیه شده است كه در وعده های غذایی از مقدار ماهی زیادی استفاده شود.تحقیقاتی كه چندی پیش صورت گرفت نشان داد، پروتئین (پپتید) موجود در ماهی در درمان بیماری های قلبی و رگ های خونی، سكته مغزی، حمله قلبی و نارسایی قلبی موثر است.در ادامه این تحقیقات آمده است كه پپتید موجود در ماهی، قادر به باریك یا گشاد كردن رگ های خونی و تنظیم فعالیت های بیولوژیكی مرتبط با كلیه، دستگاه عصبی مركزی و دستگاه قلبی عروقی است.

نمایندگی فروش انواع تن ماهی ارزان

تن ماهی بهتر است یا ماهی تازه؟؟

ماهی یکی از ارزشمندترین غذاها بشمار می رود. علیرغم اینکه در شمال و جنوب کشور دریا وجود دارد وانواع ماهیان را دارا هستیم ولی سرانه مصرف ماهی در کشور بسیار پائین است. به دلیل خواص زیاد ماهی و از جمله اسید چرب ضروری به نام امگا 3 توصیه می شود حداقل هفته ای دوبار ماهی استفاده شود.ولی کنسروهای ماهی تن یک فرآیند طولانی مدت را می گذرانند و این باعث می شود از ارزش غذایی آن کاسته شود. بعلاوه یکسری مواد نگهدارنده نیز به آن افزوده می شود. البته ادعا می شود کنسروها مواد نگهدارنده ندارند.کنسرو ماهی که مواد نگهدارنده داشته باشد ارزش غذایی ندارد. اگر مواد نگهدارنده هم نداشته باشد به خاطر ماندگاری در روغن و نمک خیلی از خواص ماهی کم یا از بین می رود. کنسرو ماهی تن یکی از غذاهای بسیار پر نمک است که برای افراد مبتلا به فشار خون مضر است. بعلاوه مقدار روغن آن نیز برای سلامتی مضر است و بهتر است روغن از گوشت جدا شود و بعد مصرف شود.

نمایندگی فروش انواع تن ماهی ارزان

فروش تن ماهی با قیمت مناسب در بازار تهران

بازار کل ایران از اواخر سال 98 نوسانات زیادی پیدا کرد و خیلی از تولید کننده ها دست از تولیدات خود برداشتند و خیلی از کارخانه ها سهام خود را برای فروش به بازار ریختند.افزایش بی رویه قیمت ماهی در بازار و واردات قوطی ایزی اپن امروز کار تولید کننده را در تولید یک تن ماهی با کیفیت با مشکل مواجه کرده است.ولی شرکت آوین کنسرو یک شرکت با دوام بالا و یک شرکت نوین در عرصه تولید و فروش انواع تن ماهی در بازار ایران است.که در بازار تهران انواع تن ماهی با برندهایی مانند:تاپسی،اورگانا،اصالت،درج،کیمبال،آبروشن،به پذیر و هیلاج توانسته سهم زیادی از تن ماهی بازار تهران را تامین کند و ارزان ترین و با کیفیت ترین تن ماهی را به قیمت درب کارخانه عرضه کند. برای سفارش و اطلاع از برندهای همین حالا تماس بگیرید.

نمایندگی فروش انواع تن ماهی ارزان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما