مرکز پخش کنسرو ماهی گراتیس ارزان قیمت

حفظ سلول بافت پوششی بدن با کنسرو ماهی

هوور و گیدر و دیگر ماهی های چرب، منبع غنی اسیدهای چرب امگا ۳ هستند. باتوجه به گزارش سال ۲۰۱۴ مصرف طولانی مدت اسیدهای چرب امگا ۳ ریسک ابتلا به روماتیسم مفصلی را کاهش می دهد. روماتیسم مفصلی نوعی بیماری مزمن خودایمن است و زمانی اتفاق می افتد که سیستم ایمنی به اشتباه به اعضاء سالم بدن حمله می کند.عوامل بسیاری در تنظیم و حفظ کارایی سیستم ایمنی بدن انسان نقش دارند؛ که از جمله مهم‌ترین آن‌ها، نوع تغذیه و شرایط روحی (استرس) است. شاید جالب باشد که بدانید استرس نقش مهمی در تضعیف سیستم ایمنی دارد و خطر بروز بیماری‌های خود ایمنی را به‌طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. همچنین در افراد مبتلا، افزایش استرس و فشار روحی با تأثیر بر سیستم ایمنی احتمال عود بیماری و حملات مجدد را نیز افزایش می‌دهد.ولی کنسرو ماهی باعث می شود با توجه به خواص فوق العاده ماهی روی بافت پوششی بدن تاثیر می گذارد و تمام مشکلات بدن را از بین می برد.

مرکز پخش کنسرو ماهی گراتیس ارزان قیمت

مواد افزودنی موجود در کنسرو ماهی

با توجه به این‌که انواع کنسروهای گوشتی و غیرگوشتی به مدت دو سال خارج از یخچال قابل نگهداری است، بسیاری از خانواده‌ها بر این باورند که کنسروها در میان انواع غذاهای آماده بیشترین مواد نگهدارنده یا افزودنی را دارند، اما آیا این باور درست است؟ برخی پزشکان در این‌باره می‌گوید: متاسفانه برخی متخصصان و کارشناسانی که در حوزه صنایع غذایی تخصصی ندارند با ارائه اطلاعات نادرست، افراد را به اشتباه می‌اندازند.لازم است بدانید وقتی ماده غذایی داخل قوطی کنسرو قرار می‌گیرد در اثر فرآیندهای حرارتی، پخته، استریل و تمام میکروارگانیسم‌های آن نابود می‌‌شود و با توجه به این‌که بسته‌بندی کنسرو به گونه‌ای است که امکان نفوذ مجدد میکروب در ماده غذایی به صفر می‌رسد، در نتیجه برای افزایش ماندگاری محصول، دیگر نیازی به افزودن مواد نگهدارنده نیست. در مورد برنج و خورش‌های حاضری بسته‌بندی‌شده‌ای که این روزها در ظروفی از جنس آلومینیوم استرال بسته‌بندی می‌شود هم باید بدانید این محصولات با وجود بسته‌بندی‌های با جنس متفاوت، شبیه کنسروها استریل شده و امکان نفوذ نور، هوا، اکسیژن و میکروب به داخل بسته‌بندی وجود ندارد و حاوی مواد نگهدارنده نیستند. اما رب‌ها تنها کنسروهایی است که در آن از مواد نگهدارنده ضدکپک استفاده می‌شود.

مرکز پخش کنسرو ماهی گراتیس ارزان قیمت

قیمت خرید عمده کنسرو ماهی گراتیس در مشهد

در رابطه با هر تجارتی نحوه قیمت گذاری محصولات از مهمترین و اساسی­ ترین موارد محسوب می­شود. روش­های مختلفی برای قیمت گذاری محصولات ارائه شده است که در ادامه به برخی از مهم‌ترین آن­ها اشاره خواهیم کرد. در این راه عوامل موثر بر قیمت گذاری باید مورد بررسی قرار داده شود تا بتوان به استراتژی خوبی برای قیمت گذاری رسید.ما در شرکت آوین کنسرو با تولید کنسرو ماهی گراتیس برای اینکه بتوانیم با قیمت مناسبی در بازار به فروش برسانیم یگ سری نکات را رعایت کردیم که خرید عمده کنسرو ماهی گراتیس به نفع مشتری باشد.نکاتی مانند:

  •    به حداکثر رساندن سود
  •    فروش محصول مورد نظر و داشتن سهم در بازار
  •    حفظ قیمتی که نسبت به قیمت بازار رقیب مناسب تر و ثابت باشد.
  • ودر کل رضایت مشتری برای خرید جذب شود.

مرکز پخش کنسرو ماهی گراتیس ارزان قیمت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما