مرکز پخش کنسرو بادمجان سیحون به قیمت کارخانه

فروش کنسرو بادمجان سیحون ارزان،قیمت کنسرو بادمجان سیحون در بازار های داخلی و خارجی،خرید کنسرو بادمجان سیحون در فروشگاه اینترنتی آوین کنسرو.

مرکز پخش کنسرو بادمجان سیحون به قیمت کارخانه

کنسرو بادمجان سیحون

این محصول به عنوان یک خوراک و وعده غذایی کامل و یا مکملی جهت تولید انواع غذاهای ایرانی نظیر کوکو بادمجان، قلیه بادمجان، ته چین گوشت و بادمجان، مورد استفاده قرار میگیرد.بادمجان یکی از صیفی جاتی است که در تمام فصول سال وجود دارد و بر خلاف تصوراتی که آن را بی خاصیت می داند سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی است. بادمجان خواص دارویی فراوانی دارد. بادمجان قطعاً یک هدیه از طرف مادر طبیعت است زیرا فواید سلامتی و تغذیه ای بسیاری برای انسان ها فراهم می کند.بادمجان میوه گیاهی کوتاه و یک ساله است که در پخت غذاهای مختلف به کار می رود.پوستی رنگی دارد که هنگام پوست کندن دست را سیاه می کند.به همین دلیل امروز کنسرو بادمجان سیحون را آماده کردیم تا از خوردن آن لذت ببرید.

مرکز پخش کنسرو بادمجان سیحون به قیمت کارخانه

فواید کنسرو بادمجان سیحون

  • بیوفلاونوئید و ویتامین kموجود در بادمجان می توانند به محدود کردن تشکیل لخته خون و تقویت مویرگ ها کمک کند.
  • بادمجان حاوی سطوح بالایی از کلسیم، آهن و مواد معدنی دیگر است که برای اطمینان از رشد بدن بسیار ضروری هستند. این در واقع نوعی از سبزیجات پر فایده و پر ارزش غذایی است، بنابراین افراد باید آن را در رژیم غذایی روزانه مصرف کنند تا بدن همیشه سالم بماند.
  • فیبر محلول در بادمجان می تواند از سیستم گوارشی خیلی حمایت کند و با جلوگیری از یبوست، می تواند شکم را سالم نگه دارد.
  • بادمجان یک بازدارنده پروتئاز بسیار بالایی است – که می تواند به مقدار زیادی در خنثی سازی سلول های سرطانی کمک کند. بنابراین، مردم می توانند با مصرف عصاره بادمجان به طور منظم از برخی بیماری های لاعلاج جلوگیری کنند.
  • بادمجان دارای آنتی اکسیدان های متمرکزی است که می تواند کمک بسیاری در کاهش آسیب رادیکال های آزاد داخل بدن کمک کرده و به افزایش ایمنی با حمایت فیتوناتریشن ها کمک کند. بادمجان فعالیت ضد ویروسی عالی و ضد میکروبی را برای فواید سلامتی انسان و بدن فراهم می کند.
  • ریشه بادمجان و شاخه های خشک شده و برگهای آن اثر بند آورنده خون را دراست و قابض بوده و می توان در آن برای درمان احتلام بانه و انواع خونریزیها استفاده کرد.
  • آب زردرنگی که در موقع نمک زدن و گذاشتن بادمجان از آن خارج می شود برای خشک کردن عرق دست و پا بهترین دارو است و اشخاصی که دست و پایشان مرتب عرق می کند باید دست و پای خود را با آن چند بار در روز بشویند تا از شر این مرض آسوده شوند.
  • از بادمجان می توان به عنوان مسکن برای تسکین در استخوان شکسته و ضرب خورده استفاده کرد بدین طریق که باید بادمجان را در فر بگذارید که نیم پز شود و سپس آب آنرا با فشار بگیرید و بعد بمقدر نصف این مقدر آب به آن شکر قهوه ای اضافه کنید آنرا هم بزنید و بنوشید.

مرکز پخش کنسرو بادمجان سیحون به قیمت کارخانه

مرکز پخش کنسرو بادمجان سیحون به قیمت کارخانه

ما امروز یکی از بزرگترین کارخانجات پخش انواع کنسروها از جمله کنسر و تن ماهی،کنسرو خورشت قیمه،کنسرو لوبیا چیتی با قارچ و کنسرو پرفروش بادمجان را با برند معروف سیحون وارد بازار کردیم تا شما از آن لذت ببریدتمام کنسرو های ما در شب یلدا با یک قیمت باورنکردنی عرضه می شود لطفا فرصت را از دست ندهید.و کنسرو های ما را به صورت عمده و به قیمت درب کارخانه خریداری کنید همین حالا برای ثبت سفارش خود و اطلاع از نحوه قیمت ها با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

مرکز پخش کنسرو بادمجان سیحون به قیمت کارخانه

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما