مرکز پخش عمده کنسرو ذرت در ایران

مرکز پخش عمده کنسرو ذرت در ایران،لیست قیمت انواع کنسرو ذرت،خرید کنسرو ذرت ارزان،فروش کنسرو ذرت به قیمت کارخانه،مرکز خرید و فروش کنسرو ذرت.

پخش عمده کنسرو ذرت

کنسرو ذرت چیست؟

یکی از پر مصرف ترین و مهم ترین غلات جهان است.کنسرو ذرت یکی از انواع کنسرو هایی است که شما می توانی د ار آن در طرز تهیه انواع سوپ ها و انواع سالادها استفاده کنید،همچنین از بلال می توانید در تهیه کنسرو ذرت و ذرت مکزیکی استفاده کنید.ذرت از نظر طب قدیم در ایران سرد و خشک است.

پخش عمده کنسرو ذرت

طرز تهیه کنسرو ذرت

بلالها رو پوست کنده دسته اش رو جدا کنید و بشورید.تو یه قابلمه مقداری آب ونمک و برای هر ۴-۵ بلال یک قاشق شکر بریزید.ریختن شکر باعث نرم شدن بلال میشه.
ذرت ها رو تو این آب بپزید طوری که کاملا پخته بشه.میتوید این کار رو با زودپز انجام بدید که مطمئن باشید ذرت هاتون کاملا پخته.حالا بلال های پخته شده رو از آب در بیارید و یک ردیفش رو با چاقو خالی کنید و بعد به راحتی بلال ها رو دون کنید.دونه های بلال رو تو شیشه های مناسب بریزید و با آبی که بلال رو توش پختید شیشه ها رو پر کنید. در شیشه رو محکم ببندید ، یه قابلمه بزرگ رو پر از آب کنید و شیشه های ذرت رو توش بچینید طوری که تا نزدیک به در شیشه توی آب قرار بگیره ، وقتی آب داخل قابلمه جوش اومد ۲۰ دقیقه شیشه های ذرت رو بجوشونید.کنسرو ذرت رو تو جای خنک نگه دارید.پخش عمده کنسرو ذرت

مرکز پخش عمده کنسرو ذرت در ایران

ما تنها فروشگاه اینترنتی پرقدرت و پرفروش در زمینه انواع کنسرو ها به خصوص کنسرو ذرت یکی از پرفروش ترین کنسرو های بازار هستیم که به صورت عمده این محصول را با قیمت کمتر نسبت به کارخانه در اختیار مصرف کننده قرار می دهیم ذرت یکی از غلات پرمصرف در کشورهای خاورمیانه است به همین دلیل برای اینکه در دسترس عموم باشد ذرت را به صورت کنسرو در بازار عرضه می کنیم برای سفارش محصولات می توانید با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما