مرکز فروش انواع برندهای تن ماهی با قیمت بالا

کنسرو ماهی از چه چیزی درست شده است؟

کنسرو ماهی امروز از ماهی هوور و گیدر با درجه کیفیت پایین و بالا تهیه می شود و در بین مردم نیز طرفداران خاص خود را دارد.می‌توانید برای یک خانواده ۴ نفری در یک وعده، ۲ عدد کنسرو مصرف کنید. اگر هدف تامین پروتئین باشد، روزانه می‌توانیم ۷۰ گرم پروتئین (۳۰ گرم حیوانی) دریافت کنیم. زیرا آبزیان غیر از پروتئین، ترکیب‌های دیگری مثل اسیدهای چرب غیراشباع، ویتامین‌های گروه B، E، A و سلنیوم هم دارند. در ضمن، برخلاف سایر منابع پروتئینی مانند گوشت قرمز و مرغ، توصیه می‌شود که ماهی و فراورده‌های آن حداقل در طول هفته ۲ نوبت مصرف شوند که با توجه ذائقه می‌توانیم ماهی کنسروی یا منجمد یا تازه مصرف کنیم.حتما در هنگام خرید کنسرو ماهی به لیبل روی قوطی خوب دقت کنید که یک کنسرو ماهی با کیفیت و اعلا که از ماهی هوور درجه یک تولید شده است را خریداری کنید و لذت واقعی خوردن ماهی تازه را بچشید.

مرکز فروش انواع برندهای تن ماهی با قیمت بالا

فروش کنسرو ماهی در تهران

کنسرو ماهی جزو غذاهای آماده پرفروش بازار ایران است که در بین مردم و بازاریان جایگاه خوبی پیدا کرده است و عموم امروز به عنوان یک غذای کامل با تمام خواص ماهی تازه می شناسند و به دنبال خرید با مقدار بالا هستند.اما خیلی ها هم دغدغه خرید دارند و در بین تمام برندهای تن ماهی نمی دانند کدام برند کیفیت بالاتری دارد و کدام برند ارزش غذایی بالایی دارد و کدام برند معروفیت بیشتری دارد و اینکه آیا بازار تهران بهترین بازار برای خرید انواع کنسرو ماهی است.باید بگوییم در میان شرکت ها صنایع غذایی آوین کنسرو یک شرکت به روز با تولیدات با کیفیت و برندهای مطرحی همچون تاپسی،گلکسی،اورگانا،گراتیس،کیمبال و.. امروز توانسته بازار تهران که بزرگترین بازار خرید و فروش انواع مواد غذایی در کشور است را در دست بگیرد و عمده محصولات کنسرو تن ماهی با برندهای معروف را آنجا عرضه کند.

مرکز فروش انواع برندهای تن ماهی با قیمت بالا

مرکز فروش انواع برندهای تن ماهی با قیمت بالا

صنایع غذایی آوین کنسرو یک شرکت با نیروهای متخصص و با تجربه با جدید ترین متد روز دنیا است و امروز توانسته با کیفیت ترین و بهترین تن ماهی های ایران را با قیمت های نختلف به بازار عرضه کند.شاید قیمت بعضی از تن ماهی ها یا برندهای معروف کمی بالا باشد ولی کیفیتی تضمینی دارند در واقع تمامی محصولات ما کیفیت بالایی دارند و تمامی برندهای ما مثل تاپسی،گلکسی،پولک،درج،کیمبال،گراتیس،اورگانا،چین چیلا،چینود و…هم کیفیت بالایی دارند و هم به قیمت درب کارخانه به فروش می رسند.شما برای خرید و ثبت سفارش می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

مرکز فروش انواع برندهای تن ماهی با قیمت بالا

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما