قیمت روز انواع کنسرو لوبیا با بهترین برند

خرید با کیفیت ترین کنسرو لوبیا ایران

یکی از غذاهای آماده که امروز در بازار ایران طرفداران زیادی دارد و علاقه مندان به این کنسرو حتی بعضی مواقع خودشان در خانه هم آن را تهیه می کنند کنسرو لوبیا است.کنسرو لوبیا دارای خواص فروانی است و بیشترین املاح بدن را تامین می کند.برای خرید کنسرو لوبیا باید به مراکز زیر مراجعه کنید:

  • سوپر مارکت ها
  • فروشگاه های زنجیره ای
  • مراکز پخش ما در شهرتان
  • عمده فروشی ها
  • خرید آنلاین و سریع با زدن چند دکمه
  • تماس تلفنی

قیمت روز انواع کنسرو لوبیا با بهترین برند

پخش انواع کنسرو لوبیا با نازل نرین قیمت

انواع لوبیا که امروز در صنعت کنسرو سازی استفاده می شود عبارت اند از:

  • لوبیا قرمز
  • لوبیا چیتی
  • لوبیا سبز
  • لوبیا چشم بلبلی

عمدتا امروز در کارخانه های ما کنسرو لوبیا بیشتر با لوبیا چیتی و لوبیا قرمز آماده می شود چون هم خواص زیادی برای بدن دارند و هم در بین مردم جا افتاده است و کمتر کسی سمت بقیه لوبیاها برای کنسرو کردن می رود.امروز بیشترین پخش کنسرو لوبیا در ایران را عمده فروش ها و مراکز پخش و نمایندگی های معتبر ما به عهده دارند که تمام محصولات کنسروی شرکت آوین کنسرو را به قیمت درب کارخانه عرضه می کنند.

قیمت روز انواع کنسرو لوبیا با بهترین برند

همه چیز درباره انواع کنسرو لوبیا

لوبیا گیاهی است از تیره بقولات ، علفی و بالا رونده که به دور درختان و گیاهان دیگر می‌پیچد. برگهای آن سبز رنگ ، پهن ، بزرگ و نوک تیز است که شامل سه برگچه به شکل قلب می‌باشد.لوبیاها دانه‌های گیاهان گل‌دار خانواده‌ی باقلاییان هستند و در دسته‌ی حبوبات قرار می‌گیرند. لوبیا معمولا در غلاف رشد می‌کند. غلاف شامل کپسول‌هایی است که در هر کدام یک دانه‌ی لوبیا قرار می‌گیرد. غلاف‌ها یا کپسول‌ها از قسمت گل گیاه رشد می‌کنند و به‌وجود می‌آیند. حبوبات دیگر شامل نخود، بادام‌زمینی و عدس هستند.لوبیاها غنی از پروتئین هستند گرچه کیفیت غذایی پروتئین لوبیا به طور کلی کمتر از پروتئین حیوانی است، اما لوبیا جایگزین مقرون به صرفه ای برای بسیاری از مردم است. در واقع، لوبیا یکی از غنی ترین منابع گیاهی پروتئین هستند، که گاهی اوقات به عنوان «گوشت فقیر» نامیده می شوند.و در سبد غذایی خانواده ها جا گرفته است.

قیمت روز انواع کنسرو لوبیا با بهترین برند

قیمت روز انواع کنسرو لوبیا با بهترین برند

نمیتوان امروز در بازار با قطعیت قیمت داد چون هر لحظه قیمت ها در حال نوسان است و بالا و پایین می شود از مواد اولیه کنسرو لوبیا مانند لوبیا تا قوطی و لیبل همه روبه افزایش است ولی هنوز برندهایی مانند کنسرو لوبیا چیتی با قارچ اصالت،کنسرو لوبیا چیتی چینود،کنسرو لوبیا با قارچ اورگانا،کنسرو لوبیا چیتی قشقایی،کنسرو لوبیا سدیس و کنسرو لوبیا بلوط امروز با کیفیت فوق العاده بالا در حال تولید می باشند و به قیمت درب کارخانه به فروش می رسند.

قیمت روز انواع کنسرو لوبیا با بهترین برند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما