قیمت تولید کنسرو زیتون سیاه -آخرین قیمت

فروش کنسرو زیتون سیاه در بازار ایران،خرید کنسرو زیتون سیاه ارزان،مرکز پخش عمده کنسرو زیتون سیاه،خرید اینترنتی کنسرو زیتون سیاه.

قیمت تولید کنسرو زیتون سیاه -آخرین قیمت

کنسرو زیتون سیاه و خواص آن

زیتون یکی از میوه های پر خاصیت است که دارای مصارف گوناگونی است. زیتون هم به صورت خام و هم فرآوری شده مصرف می شود. همچنین روغن زیتون نیز کابرد زیادی دارد. زیتون در دو نوع سبز و سیاه وجود دارد. در این مطلب درباره خواص زیتون سیاه برای سلامت بدن آشنا می شوید.ممکن است زیتون سیاه خیلی جذاب به نظر نرسد اما این میوه (با توجه به طبقه بندی گیاهی) کوچک، ارزش تغذیه‌ای بالایی دارد. زیتون، منبع خوبی از فیبر رژیمی است که سلامت دستگاه گوارش شما را حفظ کرده و کلسترول را کنترل می‌کند. همچنین حاوی آهن ماده اصلی سلول‌های قرمز خون  و ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است.

  • از مهمترین خواص زیتون سیاه می توان به خواص درمانی فراوان آن اشاره کرد. چربی موجود در زیتون سیاه چربی مضر نیست و می تواند کلسترول بد خون را پایین آورد.
  • از دیگر خواص زیتون سیاه می توان به کاهش فشار خون در افرادی که از فشار خون بالا رنج می برند اشاره کرد. جوشانده برگ زیتون سبز دارویی موثر در تنظیم میزان فشار خون به شمار می رود.
  • زیتون سیاه منبع خوبی از فیبر رژیمی است. هر ۱۰۰ گرم زیتون رسیده، ۳ گرم فیبر رژیمی دارد. مصرف مجاز روزانه فیبر رژیمی، ۳۸ گرم برای مردان و ۲۵ گرم برای زنان تا سن ۵۰ سال است.
  • زیتون سیاه دارای مقادیر زیادی چربی‌های تک غیر اشباع سالم است. زیتون رسیده، حدود ۸ گرم از چربی تک غیر اشباع کل را فراهم می‌کند.
  • مصرف زیتون سیاه نه تنها برای پوست خوب است، بلکه برای مو هم مفید است. این مسئله بیشتر ریشه در دوران کودکی دارد. اگر فرزندانی با موهای نازک دارید فقط کافی است آن‌ها را به خوردن زیتون سیاه تشویق کنید تا صاحب موهای ضخیم و سالم و پرپشتی شوند.
  • قیمت تولید کنسرو زیتون سیاه -آخرین قیمت

 

 

قیمت تولید کنسرو زیتون سیاه -آخرین قیمت

کنسرو زیتون سیاه که یکی از کنسروهای پرفروش است و خواص فوق العاده زیادی دارد و در سراسر دنیا نیز طرفداران زیادی را به خودش اختصاص داده است.در قوطی های 200 تا1000گرمی بسته بندی می شود و با قیمت میانگین هر قوطی 330 گرمی 9500در بازار به فروش می رسد ولی در فروشگاه اینترنتی ما با قیمت پایین تر و مستقیم از درب کارخانه و به قیمت کارخانه در اختیار شما قرار داده خواهد شد برای اطلاع کامل از نحوه فروش خرده و عمده با کارشناس ما تماس بگیرید.

قیمت تولید کنسرو زیتون سیاه -آخرین قیمت قیمت تولید کنسرو زیتون سیاه -آخرین قیمت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما