قیمت تن ماهی ۱۸۰ گرمی

تن ماهی ارزان قیمت

قیمت تن ماهی ۱۸۰ گرمی

بهترین قیمت تن ماهی در سالیان اخیر می باشد. چرا که ایران از جمله کشور هایی است که خود پرورش تن ماهی می دهد. یعنی مواد اولیه تن ماهی از داخل ایران است و تاثیر آنچنانی بر روی قیمت نگذاشته است.ما بهترین تن ماهی را که ار کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد را با یک قیمت ارزان به مشتری می رسانیم. یکی ار دغدغه های بزرگ خریداران این است که از کجا می توانند یک تن ماهی خوب و با کیفیت را که دارای قیمت مناسبی است خریداری کنند.بسیاری از شما دوست دارید این واسطه ها را حذف کنید و خودتان به صورت مستقیم با کارخانه تولید کننده در ارتباط باشید و کنسرو تن ماهی را خریداری کنید.کارخانه ما این امکان را برای شما به وجود آورده است. و شما می توانید با واحد فروش ما که شماره تماس آن بر روی همین صفحه قرار دارد تماس حاصل فرمایید.

انواع تن ماهی در بازار

قیمت تن ماهی ۱۸۰ گرمی

تن ماهی ها در بازار ایران با کیفیت ها و قیمت های مختلفی عرضه می شوند و فروش بسیار خوبی را دارند.انواع تن ماهی های موجود در بازار ایران با ماهی های هوور٬زرده و مارلین درجه یک هستند.استفاده از این مواد اولیه عالی و درجه یک باعث شده تا تن ماهی های تولیدی ما جزو بهترین های بازار باشند.برای خرید انواع تن ماهی با ماهی های مختلف با وزن های ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی با درب ایزی اپن می توانید با ما ارتباط بگیرید و به قیمت تولید کارخانه بهترین تن ماهی ها را خریداری کنید.

قیمت تن ماهی ۱۸۰ گرمی

قیمت تن ماهی ۱۸۰ گرمی

تن ماهی ۱۸۰ گرمی به نسبت بقیه تن ماهی ها از فروش بالاتری برخوردار می باشد و عمده مشتریان تن ماهی ها به دنبال تن ماهی ۱۸۰ گرمی با درب کلیددار هستند.تمامی تولید کننده ها هم این موضوع را می دانند و تمام تمرکزشان روی تولید با کیفیت ترین تن ماهی ها در قوطی های ۱۸۰ گرمی می باشد.قیمت تن ماهی در سال ۱۴۰۰ نشان داده که ممکن است هنوز هم افزایش قیمت ها را به دنبال داشته باشیم و ممکن است در سال های آینده تن ماهی به بالاترین قیمت ها برسد و این به نفع خریداران نیست.برای اطلاع از برندهای موجود و قیمت انواع تن ماهی و ثبت سفارش عمده تن ماهی می توانید همین حالا اقدام کنید و با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما