قیمت انواع تن ماهی 180گرمی در ایران

حفظ سلامت ماهیچه ها با خوردن تن ماهی

رژیم گرفته اید و ورزش می کنید و در عین حال دلتان می خواهد بدنتان عضله ای و خوش فرم شود. در این صورت است که برای رسیدن به هدفتان می توانید به سراغ یک ماده غذایی عضله ساز یعنی ماهی تن بروید. در هر سهم غذایی از این ماهی چرب 100 گرم پروتئین وجود دارد که برای افزایش توده و حجم عضلانی مفید هستند. در واقع ماهی تن یک ماده غذایی فوق العاده برای ورزشکاران محسوب می شود. چون به عضله سازی و حفظ آن کمک می کند.اگر می خواهید مغزتان خوب کار کند ماهی و به خصوص ماهی تن میل کنید. چرا؟ چون این ماده غذایی حاوی میزان زیادی ویتامین B12است که به تولید گلبول های قرمز کمک می کند. این ویتامین توسط بدن تولید نمی شود و در احیای عصب های دستگاه عصبی مرکزی و سلامت آن مفید هستند. در نتیجه هم برای تقویت مغز مفید است و هم برای افرادی که از کم خونی رنج می برند.انجام منظم فعالیت هایی مانند پیاده روی و دویدن، ماهیچه های اسکلتی را ورزیده کرده و به حفظ استحکام استخوان ها نیز کمک می کند. مصرف متعادل پروتئین، مواد معدنی، ویتامین ها، چربی ها و کربوهیدرات ها به حفظ سلامت ماهیچه ها و استخوان ها کمک می کند.

قیمت انواع تن ماهی 180گرمی در ایران

مراحل تولید کنسرو تن ماهی

ماهی تن، نمک، روغن مایع گیاهی (سویا، آفتابگردان و زیتون) که البته در صورت استفاده از روغن زیتون، باید روی قوطی قید شود. در غیر این صورت از روغن‌های گیاهی مانند سویا یا غیره استفاده شده است. مرغوب‌ترین ماهی تن در صنعت کنسروسازی نوع هوور و یا گیدر می‌باشد که مصرف‌کنندگان با توجه به ذکر نوع ماهی بر روی برچسب کنسروها می‌توانند دقت نمایند.لازم به ذکر است به جز این سه ماده داخل کنسرو از هیچ ماده نگهدارنده‌ای جهت ماندگاری بالا (حداکثر ۲ سال) استفاده نمی‌شود، چرا که بر اساس استاندارد ملی کشور ما استفاده از هرگونه مواد افزودنی غیرمجاز می‌باشد و تولیدکنندگان برای حفظ کیفیت محصول در طول ۲ سال از فرآیند استرلیزاسیون استفاده می‌کنند که در زیر شرح داده خواهد شد.

قیمت انواع تن ماهی 180گرمی در ایران

پخش انواع تن ماهی 180 گرمی به سراسر کشور

شرکت آوین کنسرو امروز یک شرکت به روز و مدرن در عرضه تولید انواع کنسرو تن ماهی 180گرمی و 120گرمی در ایران است که با کیفیت ترین تن ماهی ها را با ماهی هوور و گیدر درجه یک صید روز دریای جنوب در مدرن ترین کارخانه ها تولید می کند.برندهایی که امروز فقط به دلیل کیفیت بالای تولیدات آوین کنسرو محبوبیت پیدا کرده اند برندهایی مانند:تن ماهی اصالت،تن ماهی اورگانا،تن ماهی به پذیر،تن ماهی کیمبال،تن ماهی تاپسی،تن ماهی گلکسی،تن ماهی دلپذیر،تن ماهی هیلاج و….که امروز محبوبیت پیدا کرده اند.و در دفاتر نمایندگی و پخش های ما در فروشگاه های زنجیره ای و سوپر مارکت ها این محصولات را می توانید به قیمت خوب خریداری کنید برای سفارش عمده و تعداد زیاد همین حالا با ما تماس بگیرید.

قیمت انواع تن ماهی 180گرمی در ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما