فروش مخلوط سبزیجات در بازار ایران

یکی دیگر از کنسروجات پرخاصیت و پرفروش و ارزان قیمت کنسرو مخلوط سبزیجات است که قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم.

خواص سبزی خوردن:

کارشناسان تغذیه مصرف روزانه 3 تا 5 “سروینگ” سبزیجات را به افراد توصیه می کنند.هر سروینگ یا واحد معادل یک لیوان سبزیجات خام یا نصف لیوان سبزیجات پخته است.سبزی ‌های خوش ‌مزه و اشتها آوری که پای ثابت سفره ی بسیاری از خانواده ‌های ایرانی است، هر کدام ویژگی ‌های تغذیه ‌ای و درمانی خاص خودشان را دارند. خوب است برای شروع، کمی‌ درباره ی خواص چند قلم از سبزی ‌های رایج حرف بزنیم، سبزی ‌هایی مانند شاهی، ریحان، تره، نعنا، جعفری، ترخون، مرزه، تربچه و …بدانید تمام گیاهان معطر یا اسانس ‌دار مانند ریحان، نعناع، مرزه و… در چهار خاصیت مشترک هستند: ضد نفخ، ضد درد، ضد اسپاسم و ضد میکروب. اما جدا از این خواص مشترک، هر کدا‌م ‌شان ویژگی‌ های خاص خودشان را دارند.

خواص ریحان:

ریحان خاصیت آنتی ‌اکسیدانی دارد و در نتیجه ضد سرطان است.ریحان اشتها آور، خلط آور(جهت درمان سرفه) و ضد تهوع است. ریحان موجود در سبزی خوردن باعث تحریک ترشح شیر در مادران شیرده می شود و در از بین بردن کرم های روده ای و در درمان کرامپ معده، ورم معده، یبوست و التهاب روده هم کاربرد دارد. ریحان بر روی سیستم عصبی تاثیر می گذارد و در درمان تحریک های عصبی، خستگی، افسردگی، اضطراب و بی خوابی نقش قابل توجهی دارد.

خواص تره:

یکی دیگر از سبزی های موجود در سبزی خوردن تره است، تره تا حدی قادر است بیماری آسم را تسکین دهد. تره در جلوگیری از بروز بیماری های قلبی نقش دارد و برای بهبود بواسیر هم به کار می رود. در ضمن با افزودن تره به غذا هایی مثل گوشت و ماهی می توان بوی بد آن ها را کاهش داد.

خواص مرزه:

مرزه سبزی دیگر موجود در سبزی خوردن است از خانواده ی نعناع که بوی خیلی نافذی دارد و به دلیل تند و تیزی مزه ‌اش، کمتر به شکل تازه استفاده می‌ شود ولی برخی خانواده‌ ها در سبزی خوردن ‌شان مقادیری مرزه می‌ گذارند،مرزه خاصیت ضدمیکروب بالایی دارد، تعریق را کنترل می ‌کند و به همین دلیل به‌ عنوان گیاه ضدتشنگی برای افراد مبتلا به مرض قند تجویز می ‌شود. این گیاه ضد ویروس تبخال، ضدانگل، خلط‌آور، محرک و تقویت ‌کننده ی معده است.

خواص نعناع:

نعناع یکی از سبزی‌ های پُرمصرف بوده و در سبزی خوردن نیز به وفور استفاده می ‌شود. نعناع یک گیاه بوته‌ ای چند ساله است که انواع متعددی دارد. از خصوصیات کلی آن می‌ شود به این موارد اشاره کرد: ضد تهوع و استفراغ، ضد ویروس تبخال، ضد خارش، ضد تب، بازکننده ی برونش و رفع احتقان، صفرا‌ آور و خارج کننده سموم بدن. یکی دیگر از خواص نعناع، ضددرد و مسکن بودن آن است.

خواص جعفری:

جعفری هم یکی از سبزی ‌های خوش خوراکی است که در سبزی خوردن استفاده می‌ شود: این گیاه از خانواده ی چتریان یا همان خانواده ی جعفری است. این سبزی کاهش ‌دهنده ی اسیداوریک بوده و در پایین آوردن فشارخون نیز مفید شناخته شده است. بنابراین مصرف آن به میانسالان توصیه می ‌شود. به ‌علاوه، منبع ویتامین‌ های C و بتاکاروتن است و مواد معدنی مانند آهن و کلسیم دارد.

خواص سبزی خوردن:

سبزی ‌های تازه نقش آنتی اکسیدانی دارند و مصرف آن ها موجب افزایش حافظه می‌ شود. در واقع سبزی ‌های تازه با خنثی کردن رادیکال ‌‌های آزاد می ‌توانند حالت ارتجاعی رگ ‌های خونی را حفظ کنند و موجب خون ‌رسانی بهتر به مغز و اعصاب ‌شوند و بدین ترتیب از کاهش توانایی ‌های فکری و حافظه پیشگیری کند.

طرز تهیه مخلوط سبزیجات:

این مخلوط سبزیجات خوش آب و رنگ , طرز تهیه آن از انواع سبزیجات رشته شده به همراه سسی از سیر تازه و عسل می باشد . در صورتیکه با نان ترد و برشته سرو شود بسیار لذیذ خواهد بود.

مدت زمــان طـــــــبخ : 20 دقیقه،مناسب برای تعداد : 4 نفر

جدول ارزش غـذایی برای مخلوط سبزیجات

  • کالری برای یک نفر : 52 کالری
  • چربی برای یک نفر : 3.50 گرم
  • پروتئین برای یک نفر : 0.50 گرم
  • کربوهیدرات برای یک نفر : 5.00 گرم

مواد لازم جهت تهیه مخلوط سبزیجات

  •  روغن زیتون : 2 قاشق غذاخوری
  • سیب زمینی , باریک خلال شده : 1 عدد
  • پیاز رازیانه , باریک خلال شده : 1 عدد
  •  هویج , رنده شده : 2 عدد
  •  پیاز قرمز , باریک خلال شده : 1 عدد
  • پیاز کوهی : جهت تزیین
  • ساقه رازیانه خرد شده : جهت تزیین

توصیه سرآشپز جهت تهیه مخلوط سبزیجات

در صورت تمایل می توانید از مخلوط فلفل دلمه ای کباب شده یا تره فرنگی رشته ای خرد شده در مخلوط سبزیجات استفاده نموده یا جوانه لوبیا و پره های پرتقال را اضافه نمایید،پلو مخلوط سبزیجات یکی از انواع پلو های خوشمزه و لذیذ است که به راحتی با استفاده از برنج و انواع سبزیجات تهیه می شود و برای گیاهخواران و افراد وگن مناسب می باشد.

مواد لازم جهت تهیه مخلوط سبزیجاتمواد لازم جهت تهیه مخلوط سبزیجات

کنسرو مخلوط سبزیجات از لحاظ قیمتی نیز یکی از به صرفه ترین کنسروهای موجود در بازار است که در قوطی های 380،440و500گرمی بسته بندی می شود وبا قیمت میانگین بین 3000الی 6500تومان در بازار ایران عرضه می شود و شما مشتریان عزیز می توانید با ما در ارتباط باشید و از محصولات با کیفیت ما بهره مند شوید.

مواد لازم جهت تهیه مخلوط سبزیجات

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:کارشناس و مشاور فروش
راه های ارتباطی:مواد لازم جهت تهیه مخلوط سبزیجاتشماره موبایل: 09130573831مواد لازم جهت تهیه مخلوط سبزیجاتشماره تلفن ثابت:03834234679مواد لازم جهت تهیه مخلوط سبزیجاتپست الکترونیکی: www.pltf1371@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما