فروش عمده کنسرو گوجه فرنگی ارزان

آیا می دانید چگونه از گوجه فرنگی کنسرو آن تهیه می شود؟آیا می دانید کنسرو گوجه فرنگی چگونه تهیه می شود؟آیا می دانید با چه قیمتی وارد بازار می شود؟آیا انواع گوجه فرنگی را می شناسید؟قیمت کنسرو گوجه در بازار ایران چقدر است؟کنسرو گوجه فرنگی چه فوایدی دارد؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

گوجه فرنگی و خواص آن

گوجه فرنگی از آن دسته سبزی- میوه هایی است که می‌توان در هر فصلی و به انواع مختلف مصرف کرد. داخل سالاد، به صورت املت، گوجه فرنگی شکم پُر، کنار خورش‌ها و غیره.باید بدانید که گوجه فرنگی حاوی خواص متعددی است. یعنی می‌تواند از ابتلا به سرطان پیشگیری کند، سکته‌ی مغزی را از شما دور کند، باعث خوش اندامی شما شود و غیره. با ما باشید تا با 5 دلیل خوب برای مصرف بیشتر گوجه فرنگی آشنا شوید.

  • گوجه فرنگی برای پیشگیری از سرطان

لیکوپن‌ها ترکیبات اصلی گوجه‌فرنگی هستند که خواص فوق العاده‌ای دارند. این رنگدانه های قرمز – نارنجی رنگ که به خانواده‌ی کاروتنوئیدها تعلق دارند خواص آنتی‌اکسیدانی فوق‌العاده‌ای دارند. یعنی اینکه تمام قد در برابر رادیکال‌های آزاد آسیب رسان مقابله می کنند. نتایج پژوهش گسترده‌ای که در سال های بین 1986 و 1998 انجام‌شده نشان می دهد افرادی که هر هفته حداقل دو مرتبه سس گوجه‌فرنگی مصرف می‌کنند خطر ابتلا به سرطان پروستات را به میزان 36 درصد کاهش می‌دهند.

  • گوجه فرنگی بخورید تا سکته مغزی نکنید

گوجه‌فرنگی خطر سکته‌ی مغزی را کاهش می‌دهد. می‌پرسید چرا؟ به خاطر اینکه لیکوپن موجود در این میوه اکسایش چربی‌ها را کاهش می‌دهد. این اکسایش باعث تشکیل پلاک‌های عروقی می‌شود و این رسوب چربی‌ها باعث مسدود شدن رگ‌ها شده و خطر سکته‌ی مغزی را بالا می‌برد.

  • گوجه فرنگی خستگی هایتان را به باد می دهد

گوجه فرنگی حاوی ویتامین‌های زیادی از جمله ویتامین A، C، B3، B6، E و k می‌باشد. از بین این ویتامین‌ها ویتامین C برای مقابله با خستگی و ایجاد احساس نشاط و سرزندگی فوق‌العاده است. ویتامین C نقش زیادی در حفاظت از سلول‌ها دارد و اثرات رادیکال‌های آزاد و آلاینده‌ها را کاهش می‌دهد. البته توجه داشته باشید زمانی اثر این ویتامین چند برابر می‌شود که آنتی‌اکسیدان‌های دیگری مانند کاروتنوئیدها و پولی فنول های بیشتری هم جذب کنید.

  • گوجه فرنگی بخورید تا خوش اندام باشید

گوجه فرنگی حاوی میزان زیادی آب (93 تا 95 درصد) و قند کمی است. برای همین هم تشنگی را برطرف کرده و کالری کمی به بدن می‌رساند. در واقع هر 100 گرم گوجه‌فرنگی حدود 17 کیلوکالری انرژی دارد.

  • گوجه فرنگی برای داشتن پوستی سالم و جوان

گوجه‌فرنگی سرشار از لیکوپن است و برای همین هم با پیری سلول‌ها مقابله می‌کند. این آنتی‌اکسیدان با رادیکال‌های آزاد که باعث پیری پوست می‌شوند مقابله می‌کند. به عقیده‌ی اکثر متخصصان پوست، گوجه فرنگی می‌تواند منافذ پوست را منقبض کرده و آن را پاک‌سازی کند. اگر طرفدار ماسک های طبیعی هستید می‌توانید برای پاک سازی و تمیزی پوستتان از گوجه‌فرنگی استفاده کنید. چند ورق گوجه فرنگی روی صورتتان بگذارید و بعد از 15 دقیقه شستشو دهید. البته توجه داشته باشید که این شیوه به درد پو ست‌های چرب می‌خورد.

 

طرز تهیه کنسرو گوجه فرنگی

مواد لازم برای تهیه این کنسرو فوق العاده خوشمزه گوجه فرنگی رسیده خوشمزه و نو به همراه بطری یا شیشه تمیز برای بسته بندی،همچنین نمک به مقدار لازم و آب جوش

کنسرو گوجه فرنگی به چند روش تهیه می شود که قصد داریم دو روش که عموم استفاده می کنند به شما معرفی کنیم.

روش اول برای درست کردن کنسرو گوجه فرنگی

حتما از شیشه های نو استفاده کنید تا در شیشه ها کیپ شود و مشکلی برای کنسروهایتان پیش نیاید.

یک قابلمه آب جوش می گذاریم روی حرارت و شیشه های خالی را همراه با در شیشه ها می اندازیم داخل آن تا حدود  پنج الی ده دقیقه بجوشد و بعد شیشه ها را در می آوریم و سر و ته روی پارچه تمیزی می گذاریم تا آب آن ها برود ولی در شیشه ها را دست نمی زنیم. ( حواستان باشد شیشه هایتان خنک نباشد وقتی می اندازید بجوشد ترک می خورند! ).

گوجه فرنگی ها را می شوییم و هر گوجه راو با چاقو به 4 قسمت برش می دهیم.

داخل یک قابلمه دیگه دوباره آب می گذاریم روی حرارت تا به جوش بیاید. همین که به جوش آمد گوجه های چهار نیم شده را داخل آب جوش می ریزیم. کم کم گوجه ها را بریزید و نگذارید روی هم انباشه شوند حدود 1 و نیم الی 2 دقیقه صبر می کنیم و بعد با یک کفگیر گوجه ها را خارج می کنیم و بلافاصله داغ داخل شیشه را پر می کنیم با یک قاشق تمیز گوجه ها را فشار می دهیم تا هیج جای خالی داخل شیشه نماند لابه لای گوجه ها نمک می پاشیم ( برای هر شیشه 2 قاشق چایخوری نمک کافی هست ).

تا انتها شیشه را پر می کنیم و یک لایه آخر شیشه روی گوجه ها را با روغن زیتون و یا روغن مایع معمولی پر می کنیم و ارتباط بین هوا و گوجه ها را قطع کنیم.

حالا در شیشه ها را که داخل آب داغ بود را در می آوریم و می بندیم. برای نگهداری شیشه از حوله استفاده کنید تا نسوزید.
چون هم شیشه های حاوی گوجه مان داغ هست و هم در شیشه ها باعث مکش می شود و به صورت طبیعی شیشه هایمان پلمپ می شوند و هوایی وارد شیشه ها نمی شود.
شیشه ها را می گذاریم تا در هوای اتاق خنک شوند بعد می توانید داخل یخچال و یا انباری یک جای تاریک و خنک ( دمای اتاق ) نگهداری کنید.

روش دو برای تهیه کنسرو گوجه فرنگی

گوجه هارو پوست بگیرید و ریز ریز خرد کنید و یا اگر خواستید با بلندر به صورت پوره درش بیارید ( هر مدلی که دوست داشتید ).

گوجه های خرد شده رو داخل شیشه های تمیز استرلیزه شده میریزیم درشون رو میبندیم و همه شیشه ها رو داخل یک قابلمه بزرگ میچینیم  توش رو با اب ولرم پر میکنیم به اندازه  دو بند انگشت اب  باید روی شیشه ها رو بگیره و میزاریم روی حرارت تا داخل قابلمه به مدت 15-20 دقیقه بجوشه بعد از روی حرارت برمیداریم و برعکس میزاریمشون تا خنک بشن .. موقعی که برعکس گذاشتیم اگر صدای جلز و ولز شنیدید یعنی در شیشه تون سفت نبوده و خراب میشه . پس بهتره اون شیشه رو هر چه زودتر مصرف کنید.

نکته:بهترین روش تهیه کنسرو فرنگی که اکثرا استفاده می کنند روش اول است.

انواع گوجه فرنگی از نظر اندازه و شکل

  • گرد گیلاسیک
  • گرد گیلاسی
  • آلبالویی

انواع گوجه فرنگی از نظر اندازه و شکل

 

کنسرو گوجه فرنگی که ما هم به صورت اینترنتی و هم به صورت فروش عمده به دست مشتری و مصرف مننده می رسانیم نسبت به قیمت موجود در بازار فوق العاده مناسب تر است شما عزیزان برای گرفتن قیمت و مقایسه محصولات ما می توانید با کارشناس فروش ما تماس بگیرید و از به روزترین و آخرین قیمت محصولات در بازار ایران مطلع شوید.

کارشناس و مشاور فروش خانم زهرا یلمه

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما