فروشنده کنسرو خوراک مرغ به صورت عمده

مقدار کالری موجود در کنسرو خوراک مرغ

کالری کنسرو خوراک مرغ بسته به قسمت‌های مختلف و نوع پخت آن متفاوت است. برای مثال کالری سینه مرغ در هر ۱۰۰ گرم، 180کالری است. در حالی که کالری ران مرغ، کالری فیله مرغ و کالری بال مرغ متفاوت است.گوشت مرغ، خوراکی بسیار مغذی و سالمی به شمار می‌رود. از آنجایی که گوشت مرغ، کم چرب است، می‌توان از آن در رژیم‌های غذایی مختلف استفاده کرد. گوشت مرغ حاوی پروتئین، ویتامین‌هایی مانند ویتامین‌های A ،B و D و مواد معدنی مانند پتاسیم و فسفر است. بسیاری از افراد از میزان کالری مرغ و قسمت‌های مختلف آن مانند سینه مرغ، پای مرغ، جگر و ران مرغ آگاه نیستند.مرغ در مقایسه با دیگر گوشت ها جزء اصلی غذای بیشتر خانه هاست و به طور نسبی یک منبع پروتئین ارزان به حساب می آید. خوردن غذاهای حاوی پروتئین می تواند برای کاهش وزن مفید باشد چون برخی تحقیقات نشان داده اند خوردن غذاهای سرشار از پروتئین در طول رژیم کاهش وزن، به حفظ و بازگرداندن بافت عضلانی کمک می کند. پروتئین ارزش سیر کنندگی بالایی دارد و بعد از خوردنش کمک می کند سیر بمانید.

فروشنده کنسرو خوراک مرغ به صورت عمده

طرز تهیه کنسرو خوراک مرغ خانگی

بسیاری از مردم عاشق کنسرو خوراک مرغ هستند و اگر به آشپزی هم علاقه‌مند باشند، دوست دارند که خودشان هم بتوانند با مواد غذایی اولیه‌ی متفاوت و متنوعی، خوراک مرغ‌هایی در حد کنسرو خوراک مرغ با کیفیت طبخ کنند و از آن لذت ببرند. در خوراک مرغ می‌توان از همه‌ی قسمت‌های مرغ استفاده کرد ولی اغلب از سینه‌ی مرغ استفاده می‌شود و بنا به سلیقه و ذائقه‌ی هر شخص، این خوراک می‌تواند حاوی مواد غذایی مختلف در کنار سینه‌ی مرغ نیز باشد. البته ادویه‌ها و افزودنی‌ها نباید فراموش شوند. همان طور که می‌دانیم در طبخ خوراک مرغ، مهم ترین کار ادویه‌ دار کردن و افزودن چاشنی‌هایی است که موجب می‌شوند مرغ، در عین حال که طعم دلنشین و اصلی خود را حفظ می‌کند، با چاشنی‌های دیگر طعم دار شود و در نهایت هم مزه‌ی دلچسبی داشته باشد.طبخ مرغ همراه با گیاهان و سبزیجات تازه بسیار رایج است زیرا نتیجه‌ی کار یک طعم خوب و منحصر به فرد است. به این منظور گیاهان و ادویه‌جاتی مثل آویشن، مریم گلی، رزماری، فلفل سیاه، فلفل قرمز و حبه‌های سیر استفاده می‌کنند. به طوری که این مواد غذایی را با یکدیگر مخلوط کرده و سینه‌های تکه شده‌ی مرغ را همراه با مقداری نمک در ظرفی می‌خوابانیم. اگر چاشنی‌ای که برای طبخ خوراک مرغ درست کرده‌اید اضافه است می‌توانید باقیمانده را در یخچال نگهداری کنید و از این طریق در وقت آشپزی خود صرفه جویی کنید.این ترکیب فوق‌العاده طعم منحصر به فردی به خوراک مرغ شما خواهد داد. در ظرفی نسبتا بزرگ مخلوطی از عسل، نمک، آب، حبه سیر، مریم گلی و روغن زیتون درست کنید و تکه‌های سینه‌ی مرغ را در این ظرف بخوابانید. در این مدت بهتر است که ظرف مورد نظر را در یخچال نگهداری کنید. برای سینه‌های مرغ بدون پوست دو ساعت باقی ماندن در این محلول کفایت می‌کند ولی اگر برای طعم دار کردن قطعه‌های استخوانی مرغ و یا یک مرغ کامل از این محلول استفاده می‌کنید، بهتر است اجازه دهید پیش از طبخ، حداقل چهار ساعت در محلول باقی بمانند.

فروشنده کنسرو خوراک مرغ به صورت عمده

قیمت خرید کنسرو خوراک مرغ 200گرمی

امروز شرکت آوین کنسرو انواع کنسرو خوراک مرغ را با کیفیت بالا و به قیمت درب کارخانه عرضه می کند.کیفیت کنسرو مرغ های ما با برندهایی همچون شبنم،درج و چینود نشان داده ایم که همه محصولات ما با اصالت ترین و بالاترین کیفیت را دارند و به قیمت درب کارخانه به فروش می رسند.بسته بندی محصولات ما فوق العاده زیبا و با جدیدترین قوطی ها و در انداره های 200 و240گرمی به بازار عرضه میکنیم.فقط کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید.

فروشنده کنسرو خوراک مرغ به صورت عمده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما