خرید کنسرو قیمه ارزان در بازار ایران

فروش کنسرو قیمه،قیمت کنسرو قیمه ارزان،مرکز پخش عمده کنسرو قیمه در بازار،خرید اینترنتی کنسرو قیمه در ایران.

خرید کنسرو قیمه ارزان در بازار ایران

کنسرو قیمه

خورشت قیمه یکی از غذاهای ایرانی است و طرفداران زیادی دارد و تقریبا معدود افرادی هستند که این غذا را دوست نداشته باشند. این خورش به همراه پلو سرو می‌شود و همچین در بعضی از مناسبت‌های مذهبی از آن به عنوان نذری استفاده می‌کنند.و امروزه به خاطر اینکه در دسترس همه باشد و همه بتوانند از خورشت قیمه استفاده کنند به صورت کنسروی و آماده در آورده اند.چون کنسرو بودن غذاها باعث می شود ماندگاری غذا بالا برود.

خرید کنسرو قیمه ارزان در بازار ایران

طرز تهیه خورشت قیمه

برای اینکه لپه‌ها بهتر پخته شوند و نفخشان گرفته شود بهتر است آن‌ها را از شب قبل بخیسانید و چندین بار آب آن را عوض کنید.سپس پیازها را به صورت نگینی خرد کنید و درون یک قابلمه که می‌خواهید خورش را درون آن بپزید تفت دهید.بعد از اینکه پیازها کمی نرم شدند گوشت‌هایی را که به صورت تکه‌های کوچک خرد کردید را به آن‌ها اضافه کنید و کمی آن‌ها را با هم تفت دهید تا رنگ گوشت تغییر کند. بعد از اینکه رنگ گوشت نیز تغییر کرد لپه را به آن اضافه کنید و کمی تفت دهید.بعد از گذراندن مراحل قبل وقت آن رسیده که حدود ۵ لیوان آب روی موادتان بریزید. رب گوجه فرنگی را به همراه روغن درون یک ظرف جداگانه بریزید و تفت دهید و سپس آن را به موادتان اضافه کنید و حرارت زیر قابلمه را کمی زیاد کنید تا آب درون آن بجوشد.بعد از اینکه گوشت و لپه کاملا پخته شد لیمو عمانی‌ها را به خورش اضافه کنید و نمک و فلفل را نیز درون آن بریزید. برای خوشرنگ شدن خورشتتان می‌توانید کمی زعفران نیز به آن اضافه کنید.بعد از اینکه چاشنی‌های مورد نظرتان را به خورش اضافه کردید باید حدود یک ساعت به خورشتتان زمان دهید تا خوب جا بیفتد.سیب زمینی‌ها را به صورت خلالی برش دهید و سرخ کنید و زمان سرو خورش آن را با سیب زمینی‌هایی که سرخ کرده‌اید تزیین کنید و نوش جان بفرمایید.

خرید کنسرو قیمه ارزان در بازار ایران

 

 

خرید کنسرو قیمه ارزان در بازار ایران

کنسرو قیمه امروز در فروشگاه اینترنتی ما در قوطی های 180 تا700گرمی بسته بندی می شود وبا قیمت مصوب کارخانه یعنی قیمت میانگین بین 4500تا6700تومان به فروش می رسد شما می توانید ارزان ترین کنسرو قیمه ها و با کیفیت ترین آن ها را از فروشگاه اینترنتی ما تهیه کنید و از خوردن آن ها لذت ببرید،قیمت ها را مقایسه کنید و بعد سفارش خرید بدهید.

خرید کنسرو قیمه ارزان در بازار ایران

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما