خرید ویژه کنسرو ماهی تن

ارزان ترین تن ماهی

کنسرو تن ماهی نوعی غذایی آماده پخته شده از انواع آبزیان دریایی که قابلیت بسته بندی را داشته باشند تهیه می گردند. کنسرو تن ماهی همانطور که از نام آن بر می آید از انواع ماهیان تن تهیه می گردد.خرید تن ماهی ارزان و با کیفیت یکی از بزرگترین دغدغه های فروشندگان و مصرف کنندگان می باشد. با توجه به کاهش صیادی و افزایش لجام گسیخته قیمت ها انواع محصولات مصرفی قیمت تن ماهی از این امر مستثنی نیست نوع گونه ماهی موجود در تن زرده ، گیدر و تن ماهی که از ماهی زرده ساخته شده باشد از لحاظ قیمت ارزانتر می باشد. اما قیمت عمده تن ماهی ساخته شده با گوشت ماهی هوور دارای قیمت نسبتا گرانتری نیز می باشد.در حال حاظر برندهای زیادی در ایران هستند که انواع تن ماهی ارزان را با برندهای ناآشنا تولید می کنند و به بازار عرضه می کنند ولی آوین کنسرو با تولید برترین برندها همیشه سعی در عرضه با کیفیت ترین و ارزان ترین محصولات داشته است.

خرید ویژه کنسرو ماهی تن

گران ترین تن ماهی ایران

آوین کنسرو با تولید برترین برندهای بازار ایران مانند تاپسی،تحفه،اورگانا،درج توانسته نشان دهد که با کیفیت ها قیمت بالاتری هم دارند.این محصولات سرشار از امگا 3 هستند و به عنوان یک غذای کامل و مقوی به حساب می‌آیند. اسیدهای چرب امگا 3 از آن دسته از چربی‌های مفید برای بدن ما هستند و کنسروهای تن ماهی سرشار از امگا 3 هستند. تن ماهی غنی از پروتئین است. سطح پروتئین موجود در تن ماهی تقریبا 2 برابر تخم مرغ است. از فواید کنسرو تن ماهی می‌توان به خاصیت سم زدایی، حفظ سلامت قلب، پیش‌گیری از سرطان، کمک به سلامت بینایی، پیشگیری از فشار خون بالا و سکته مغزی و حفظ سلامت ماهیچه‌ها اشاره کرد.اگر به دنبال گران ترین و با کیفیت ترین تن ماهی در بسته بندی های فوق العاده عالی هستید همین حالا با ما تماس بگیرید.

خرید ویژه کنسرو ماهی تن

خرید ویژه کنسرو ماهی تن

در فروش عمده نیز همین موضوع وجود دارد و خریداران باید به دنبال خرید از نفر اصلی باشند و واسطه ها را کنار بگذارند زیرا به این صورت میتوانند از سود بیشتری برخوردار شوند.کنسرو ماهی تن این روزها مهمان سفره های مردم است چون هم کیفیت بالایی دارد و هم قیمت مناسبی دارد و برندهای معروفی را ما روانه بازار کرده ایم که هر کس انواع کنسرو ماهی های ما را استفاده کند مشتری همیشگی ما خواهد شد در صورت خرید عمده و تناژ بالا می توانید از درب کارخانه به صورت مستقیم خرید کنید و از تخفیفات ما بهره مند شوید.

خرید ویژه کنسرو ماهی تن

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما