خرید عمده کنسرو لوبیا زیر قیمت بازار

فروش کنسرو لوبیا در بازار ایران،قیمت کنسرو لوبیا ارزان،خرید اینترنتی کنسرو لوبیا با کیفیت،مرکز پخش کنسرو لوبیا.

خرید عمده کنسرو لوبیا زیر قیمت بازار

آیا کنسرو لوبیا و خواص بی نطیر آن را می دانید؟

درگذشته‌های دور که انسان به درک واضحی از خواص مواد غذایی مختلف نرسیده بود، خیلی از مواد غذایی پرخاصیت امروزی را به‌ درد نخور و بی‌خاصیت می‌انگاشت و آن‌ها را نادیده می‌گرفت.لوبیا یکی از این مواد غذایی است که درگذشته بی‌اهمیت و بی‌خاصیت شمرده می‌شده و به دلیل ارزان بودن، به آن لقب گوشت فقیران داده‌ شده بوده است.امروزه غذاهای مختلفی نظیر آش رشته، قورمه‌سبزی و برخی غذاهای محلی مانند شله با لوبیا پخته می‌شوند.

  • همه‌ی لوبیاهای خشک منبع خوبی از فیبر رژیمی هستند. این مورد درباره‌ی کنسرو لوبیا هم صادق است. لوبیاها منبع غنی فیبر نامحلول هستند که به‌ طور عمده در پوستشان یافت می‌شود.
  • یکی از خواص کنسرو لوبیا این است که دارای ویتامین K نیز هست که به محافظت از سلول‌ها در برابر استرس اکسیداتیو شناخته ‌شده است و خطرات سرطان را کاهش ‌می‌دهد
  • یکی دیگر از مهم‌ترین خواص کنسرو لوبیا برای قلب این است که مقادیر بالای پتاسیم و منیزیم موجود در کنسرو لوبیا به کاهش فشارخون بالا کمک می‌کند.
  • مقادیر بالای فولات موجود در کنسرو لوبیا احتمال نقص لوله عصبی جنین در دوران بارداری را کاهش می‌دهد و همچنین مقادیر بالای فیبر موجود در کنسرو لوبیا  خطر ابتلا به یبوست در زنان باردار را کاهش می‌دهد.

خرید عمده کنسرو لوبیا زیر قیمت بازار

آیا پرفروش ترین و بهترین نوع لوبیاها را می شناسید؟

  • لوبیا چشم بلبلی
  • لوبیا چیتی
  • لوبیا قرمز
  • لوبیا سفید

خرید عمده کنسرو لوبیا زیر قیمت بازار

خرید عمده کنسرو لوبیا زیر قیمت بازار

همانطور که با انواع لوبیا و خواص فوق العاده آن آشنا شدیم برآن شدیم تا کنسرو لوبیا را تهیه و تولید کنیم تا همه بتوانند به عنوان یک غذای آماده خوشمزه از آن استفاده کنند کنسرو لوبیا در قوطی های 200تا1000گرمی بسته بندی می شود و در بازار ایران با قیمت های متفاوت به دلیل وجود واسطه ها به فروش می رسد ولی در فروشگاه اینترنتی ما این محصول با قیمت فوق العاده کارخانه یعنی قیمتی خیلی پایین تر از قیمت بازار و با کیفیت فوق العاده بالایی به فروش می رسد در ضمن اگر کسی به صورت عمده و مقدار زیاد کنسرو لوبیا بخواهد قیمت باز هم شکسته و با قیمت کمتری نسبت به خرده فروشی به فروش می رسد برای ثبت سفارش و اطلاعات بیشتر همین حالا تماس بگیرید.

خرید عمده کنسرو لوبیا زیر قیمت بازار

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما