ارزان ترین مارک تن ماهی سیحون

فروش تن ماهی سیحون به قیمت تولید

در سفره های ایرانی معمولاً این فرآورده به صورت سرد و گرم مانند انواع ساندویچ، سالادها، خوراکها و یا حتی همراه با برنج جای دارد. خانواده تن ماهیان دارای انواع مختلفی با درجه مرغوبیت متفاوت میباشند، اما همه آنها جزء دسته گوشتهای روشن محسوب میشوند. این گروه ماهیان عبارتند از هوور، هوور مسقطی، زرده ، گیدر، قباد ژاپنی و شیرماهی که در اقیانوس آرام و هند و همچنین در سراسر آبهای خلیج فارس و دریای عمان یافت میشوند.و امروز کازخانه های زیادی در ایران در حال تولید تن ماهی مرغوب هستند که در میان آن ها تن ماهی سیحون یک تن ماهی بی نطیر است که امروز به قیمت کارخانه در مراکز و نمایندگی های معتبر ما در سراسر ایران به فروش می رسد.

ارزان ترین مارک تن ماهی سیحون

معتبرترین تولید کننده تن ماهی سیحون در ایران

امروز در کشوری زندگی میکنیم که منبع ماهی در دنیاست و ن هم به خاطر وجود دریاهای زیاد در ایران است.به همین خاطر شرکت ها شروع کرده اند به تولید تن ماهی تا بتوانند بهترین استفاده را از ماهی ها ببرند.شرکت آوین کنسرو یکی از آن شرکتهای معتبر ایران است که تن ماهی را با برند فوق العاده با کیفیت سیحون روانه بازار کرده است امروز اعتقاد داریم که با کیفیت ترین ها را از ما بخواهید چون در سراسر ایران نمایندگی داریم و بهترین تن ماهی سیحون را تولید و برای نمایندگی ها ارسال میکنیم و هم می توانید از فروشگاه اینترنتی ما تن ماهی سیحون را خریداری کنید.

ارزان ترین مارک تن ماهی سیحون

تولید کننده تن ماهی سیحون در اصفهان

همانطور که گفتیم تمام شهر ها و استان های ایران به دلیل صنعتی بودن رو به تولید تن ماهی آورده اند اصفهان نیز از آن شهرهایی است که قدم جلو گذاشته و با همکاری ما شروع به تولید تن ماهی سیحون نموده است.امروز این شرکت در اصفهان با جدیدترین دستگاه ها و متد روز دنیا و با کادری مجرب تولید تن ماهی را در وزن 180 گرمی آغاز کرده و با جدیدترین استانداردها در قوطی های آسان بازشو بسته بندی می کند و آنها را با یک شکل زیبا روانه بازارهای داخلی و خارجی کرده است.

ارزان ترین مارک تن ماهی سیحون

 

تخفیف خرید عمده تن ماهی سیحون

محصول کنسروی ماهی اغلب از دو نوع ماهی، ماهی تن یا ساردین تهیه می شود که در 90 درصد موارد از ماهی تن و تنها در 10 درصد از محصولات از ساردین در ساخت آن استفاده می شود. اما هر دوی این ماهی ها از جمله منابع خوب امگا3 و ماهی های چرب هستند که می توانند مواد مغذی مورد نیاز بدن را تامین کنند. بنابراین در صورتی که فرصت طبخ و تهیه ماهی تازه را نداشته باشید تن ماهی به عنوان یک جایگزین فوری و آماده می تواند مورد استفاده قرار گیرد.و شما اگر تن ماهی سیحون را به صورت عمده و با تناژ بالا تهیه کنید و یا اگر خرید شما از فروشگاه اینترنتی تن ماهی سیحون باشد علاوه بر اینکه به قیمت درب کارخانه خریداری می کنید هزینه ارسال بار شما رایگان خواهد بود.برای ثبت سفارش همین حالا با ما تماس بگیرید.

ارزان ترین مارک تن ماهی سیحون

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما