قیمت صدف خوراکی خلیج فارس

انواع صدف خوراکی پرورشی و آزاد

با توجه به رشد بی سابقه جمعیت جهان، منابع غذایی دریایی و فعالیت های آبزی پروری مختلف از جمله پرورش صدف، نقش مهمی را در تولید پروتئین حیوانی ایفا می کنند. امروزه، کشت و پرورش صدف خوراکی، جهت افزایش تولید غذا و پروتئین در دنیا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در صورتی که پرورش صدف به طور چشمگیری افزایش پیدا کند، راه حل موثری در جهت تولید پروتئین حیوانی ارزان قیمت و همچنین، مبارزه با سوء تغذیه پروتئینی خواهد بود. (میزان پروتئین گوشت صدف با گوشت مرغ یا گوشت خوک برابری می کند.) علاه بر این؛ پرورش صدف موجب اشتغال زایی و کسب درآمد فراوان و در نتیجه پیشرفت اقتصادی جوامع ساحلی شده است. کشورهای اسپانیا، هلند، فرانسه، ایتالیا، ژاپن و آمریکا از مهم ترین کشورها در پرورش صدف های خوراکی بوده و کشورهای دیگر مانند نیوزلند، مکزیک، تونس، جمهوری کره و کانادا نیز درصد کمتری از تولید و پرورش صدف را به خود اختصاص داده اند. کشت و پرورش صدف خوراکی یکی از فعالیت های جدید و درآمدزا در مناطق ساحلی است که در ایران نیز به خصوص در سواحل خلیج فارس و دریای عمان، شرایط مناسبی برای پرورش این محصول با ارزش و مغذی وجود دارد. تجارت تولید و پرورش صدف، یکی از تجارت های ایده آل و مطرح و در عین حال جدید در سطح بین الملل می باشد. پرورش صدف در سال 2002، بعد از پرورش ماهیان آب شیرین، در رتبه دوم تولید و پرورش آبزیان در جهان قرار گرفته است.صدف ها برای تغذیه از جلبک ها و میکروارگانیسم های کوچک استفاده می کنند. میکروارگانیسم به موجوداتی که فقط با میکروسکوپ دیده می شوند، گفته می شود. این مواد، هنگامی که پوسته صدف باز می شود، به وسیله آبی که به طور دائم با پوسته برخورد دارد، وارد بدن او می شوند. در واقع؛ غذا از آب گرفته شده و از طریق ماده مخاطی که به وسیله آبشش های این موجود ترشح می شوند، بلعیده می شود.

قیمت صدف خوراکی خلیج فارس

خرید صدف خوراکی خلیج فارس

همانطور که می دانید انواع صدف در سراسر دنیا وجود دارد. صدف دریایی که در فارسی گوش‌ماهی نیز به آن ها گفته می شود. صدف به پوستهٔ سخت کلیه جانوران نرم‌تنی گفته شده که دارای پوشش خارجی هستند. از قبیل دوکفه‌ای‌ها و شکم‌پایان.در ایران بیشتر افراد این موجود را به عنوان مروارید ساز می‌شناسند که در اصل همان صدف های دو کفه‌ای‌ هستند. رنگ صدفی که مشهور نیز می باشد همان رنگ براق درون صدف های مروارید ساز و خود مروارید است.و عمدتا دریای خلیج فارس عمده تولیدات دریایی ما است و شما برای خرید صدف دوکفه ای تازه لازم نیست بگردید کافیست با ما در ارتباط باشید و به روزترین صدف های خوراکی را با صید تازه همان روز هرجای ایران باشید در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

قیمت صدف خوراکی خلیج فارس

قیمت صدف خوراکی خلیج فارس

زندگی های امروز جوری پیش می رود که نمی توان چشم از صدف خوراکی برداشت و نمی توان به صدف خوراکی نگاه نکرد و یکبار امتحان نکرد صدف خوراکی خواص فوق العاده زیادی دارد که برای اکثر بیماری ها توصیه می شود که حتما مصرف شود اگه نمی توانید بچه دار شوید درمانش خوردن صدف خوراکی است برای ثبت سفارش عجله کنید.

قیمت صدف خوراکی خلیج فارس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما