قیمت روزکنسرو زیتون مرغوب درایران

همه چیز درباره زیتون را اینجا بخوانید آیا خواص فوق العاده زیتون را می دانید؟آیا از قیمت کنسرو زیتون در بازار ایران خبر دارید؟با ماهمراه شوید تا شما  را از قیمت و کیفیت محصئلات فروشگاهمان با خبر کنم.

زیتون

زيتون هم مثل همان فلفل دلمه‌اي است و سبز و سياهش تفاوت تغذيه‌اي چنداني با هم ندارند. به شرطي که رنگ سياه زيتون به‌دليل دستکاري‌هاي صنعتي و غيرمجاز نباشد، مي‌توان گفت زيتون سياه و سبز هيچ تفاوت محسوسي با هم ندارند.زیتون جزو خوش خوراک ترین و مفید ترین خوردنی های همراه با غذا اس،زیتون علاوه بر این که لذت غدا خوردن را چندین برابر می کند،از ارزش غذایی بسیار بالایی برخودار است که حفظ سلامتی انسان را در برابر برخی ناخوشی ها تضمین می کند.

 

انواع زیتون

زيتون‌هاي سياه هم 2 نوع دارند: يک نوعشان به صورت ژنتيک سياه هستند و در روند رسيدن از سبز به سياه تبديل مي‌شوند. نوع ديگر زيتون‌هايي هستند که در صنعت، با ترکيبات شيميايي آهن‌دار سياه مي‌شوند که مصرف اين نوع زيتون سياه توصيه نمي‌شود. در واقع زيتون سياه طبيعي به‌دليل روغن بيشتري که دارد، طعم مطلوب‌تري هم نسبت به زيتون سبز دارد اما اگر زيتوني باشد که به صورت صنعتي سياه شده باشد، مصرفش چندان توصيه نمي‌شود.البته سياه کردن زيتون به صورت صنعتي به معني غيرمجاز بودنش نيست. برخي از زيتون‌هاي سياه که در بسته‌بندي‌هاي استاندارد هستند، به همين شيوه سياه شده‌اند که البته استفاده از ترکيبات آهن براي تيره کردن زيتون‌ها، روي بسته‌بندي‌شان درج شده است. اين نوع زيتون‌ها در صورت استفاده موقت، مشکلي براي فرد ايجاد نخواهند کرد اما بعضي‌‌ها اعتقادي به افزودني‌ها و دستكاري‌هاي انساني در مواد غذايي ندارند و اين كار را نمي‌‌پسندند و ترجيح مي‌دهند از نوع اصيل خوراکي‌ها استفاده کنند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما