خریدار کنسرو تن ماهی پولک درجه یک صادراتی

مشاوره خرید کنسرو تن ماهی پولک با مناسب ترین قیمت

فرایند تولید کنسرو ماهی تن دارای چند مرحله است.در مرحله ی نخست تولید کنسرو ماهی تن محصول خام آماده سازی می گردد.ماهی تن که تحویل کارخانه می شوند عمدتا ماهی هایی هستند که در دریا به کمک آب نمک منجمد می شوند و لذا ضرورت دارد در قدم اول عمل انجمادزدایی انجام شود. برای این منظور باید ماهی تن منجمد را به مدت ۲۰ ساعت در آب معمولی و یا آب دریا قرار داد، تا از حالت انجماد خارج شوند. ماهی تن آماده در مرحله ی بعد به قسمت قصابی butchery فرستاده می شوند تا در آن جا ابتدا سر جدا شده و سپس محتویات حفره ی شکمی ماهی تن تخلیه می گردد سپس ماهی تن پس از تخلیه ی شکمی به کمک آب با فشار زیاد spray شسته می شوند تا کلیه ی آلودگی های سطوح داخلی و خارجی بدن ماهی پاک شود و سپس مراحل پخت و بسته بندی ماهی انجام شود و کنسرو ماهی پولک با قیمت درب کارخانه به فروش می رسد.

خریدار کنسرو تن ماهی پولک درجه یک صادراتی

مشخصات کنسرو تن ماهی پولک اعلا

اگر به دنبال خرید یک کنسرو تن ماهی اعلا و با کیفیت هستید باید بدانید که کنسرو ماهی در درجه اول از چه تنی تهیه شده است که حتما باید تن ماهی هوور یا گیدر باشد و اینکه از جدیدترین قوطی ها یعنی درب آسان بازشو استفاده شده باشد و در مرحله بعد دارای تاریخ انقضا باشد و از وزارت بهداشت آرم استاندارد بودن و با کیفیت بودن را گرفته باشد که تمتم این ها روی قوطی ها درج می شود کنسرو تن ماهی پولک به دلیل داشتن تمتم استاندارد های لازم امروز علاوه بر فروش داخلی بازارهای خارجی را هم به سمت خود کشیده است.

خریدار کنسرو تن ماهی پولک درجه یک صادراتی

بهترین برند کنسرو تن ماهی در بازارهای داخلی

همانطورکه می دانید شرکت های زیادی در حوزه کنسرو و کنسروسازی در سراسر ایران به خصوص جنوب کشور فعالیت می کنند و هرکدام از آنها یک برند خاصی را تولید می کنند و روانه بازارهای داخلی و خارجی بسته به نیاز آن کشور ارسال می کنند.در بین تمام برندهای بازار از نظر کیفیت،استانداردها و قیمت محصولات که از همه مهم تر است کنسرو تن ماهی پولک بهترین برند حال حاظر ایران است و پس از آن گراتیس،درج،اورگانا،شبدیز،ساحل طلایی،ریمو،پنجره،آفرینها،اصالت،طبیعت،شیوه و چیلک و کیمبال در رده های بعدی برترین برندهای ایران هستند که ما آنها را با بالاترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهیم.

خریدار کنسرو تن ماهی پولک درجه یک صادراتی

عزضه کنسرو تن ماهی پولک با نازل ترین قیمت

اما برای خرید کنسرو تن ماهی پولک چندین راه را به شما پیشنهاد میکنیم که می توانید از این راه ها بهترین کنسروجات ما را تهیه کنید:

  • از طریق سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای
  • از طریق نمایندگی های معتبر ما در سراسر کشور
  • از طریق مراکز پخش و توزیع ما در شهر خودتان
  • از طریق خرید اینترنتی از سایت های ما

و برای خرید راحت تر همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید و سفارش خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

خریدار کنسرو تن ماهی پولک درجه یک صادراتی

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما