اولین تولید کننده تن ماهی پنجره

بازار خرید انواع تن ماهی پنجره در کشور

شاید شما هم از آن جمه خانوارهایی باشید که به دلیل مشکلات اقتصادی و یا سبک زندگی مجبورید از غذاهای آماده یا کنسروی استفاده کنید.غذاهایی مانند تن ماهی امروز با کیفیت بالا و قیمت مناسبی تولید و روانه بازار می شوند و این امر باعث شده که در سبد غذایی خانواده ها جای بگیرید.در حال حاضر در بازار ایران شرکت های زیادی به تولید تن ماهی پرداخته اند ولی تن ماهی پنجره یک تن صادراتی و با کیفیت بالا است که امروز تولید می شود و در بازار ایران به قیمت درب کارخانه و حتی پایین تر به فروش می رسد.

اولین تولید کننده تن ماهی پنجره

سفارش خرید تن ماهی پنجره از فروشگاه های معتبر

اگر به دنبال یک تن ماهی با کیفیت و قیمت مناسب در ایران هستید به شما پیشنهاد میکنم به نمایندگی های فروش ما در سراسر اسران مراجعه کنید و محصول و برند ما را تهیه کنید و یا اینکه در حال حاضر ساده ترین راه خرید تن ماهی در کشور، مراجعه به بنگاه ها و یا بازارچه های اینترنتی و یا آنلاین می باشد. سایت های معتبر این امکان را برای مشتری فراهم می کنند، که بدون نیاز به صرف زمان زیاد، تن ماهی دلخواه خود را به راحتی در تناژهای مختلف تهیه کنند.و از یکخرید فوق العاده لذت ببرید.تن ماهی پنجره یک برندی است که رقیب ندارد و در ماهی استفاده شده برای تن حرف اول را می زند.

اولین تولید کننده تن ماهی پنجره

گروه تامین کننده انواع تن ماهی در کشور

سرانه مصرف ماهی و فراورده های دریایی سالانه 19 کیلوگرم به ازای هر خانوار شهری ایرانی است که از این مقدار 16 % شامل 3 کیلوگرم فراورده های دریایی می باشد. سرانه مصرف کنسرو ماهی نیز در کشور در چند سال گذشته از 6.2 تا 8  قوطی 180 گرمی متغیر بوده است.بنابراین حجم بازار برای سال99 رقمی بالغ بر 600 میلیون قوطی کنسرو تن پیش بینی می گردد. یعنی بطور متوسط هر ایرانی هر 46 روز یکبار یک قوطی کنسرو تن مصرف می نماید.بر اساس تحقیقات صورت گرفته توسط کارشناسان ما 80 درصد شهر نشینان ایران تن ماهی مصرف می کنند. اما از نظر دوره زمانی مصرف بیشترین مصرف کنندگان کمتر از یکبار در ماه کنسرو ماهی می‌خورند و این برای ما افتخاریست که تن ماهی پنجره را انتخاب می کنند چون کیفیت آن از بقیه تن های موجود در بازار بالاتر است.

اولین تولید کننده تن ماهی پنجره

خریدار تن ماهی درجه یک صادراتی

خریداران تن ماهی صادراتی بیشتر خرید خود را به صورت عمده انجام می دهند و به دنبال یک تن ماهی با کیفیت و با جدیدترین استانداردهای روز دنیا هستند که قیمت مناسب و چایینی در بازار ایران داشته باشند.این مراکز محصولات خود را جهت دسترسی بیشتر و گسترده تر مشتریان از طریق اینترنتی نیز به فروش می رسانند. خرید از طریق این سایت ها بسیار راحت و به صرفه است.و تن ماهی پنجره نیز محصولات خود را از طریق سایت ها به فروش می رساند اگر به دنبال تن ماهی هستید که با برند خودتان صادر کنید ما برای شما بهترین تن ماهی را تولید می کنیم و با برند شما به بازار های داخلی و خارجی صادر میکنیم که هم شما به سود برسید و هم ما به چرخه اقتصاد کمک کرده باشیم.

اولین تولید کننده تن ماهی پنجره

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما