خرید ارزان کنسرو لوبیا چیتی قشقایی380گرمی

خرید کنسرو لوبیا چیتی قشقایی با مناسب ترین قیمت

این خوراک خوشمزه،غنی از پروتئین است و در این زمینه می‌تواند حتی با غذاهای گوشتی رقابت کند و همین موضوع آن را به غذایی محبوب برای گیاه‌خواران تبدیل کرده است. بیشتر حبوبات سرشار از پروتئینند و لوبیا چیتی نیز از این مسئله مستثنی نیست.کنسرو لوبیا چیتی را می‌توان به عنوان پیش‌غذا، غذای سبک به عنوان شام و یا صبحانه‌ای لذیذ و مقوی به خصوص در روزهای سرد سال سرو کرد.شرکت آوین کنسرو با تولید برند کنسرو لوبیا چیتی قشقایی امروز این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب روانه بازار کرده است.

خرید ارزان کنسرو لوبیا چیتی قشقایی380گرمی

نمایندگی فروش کنسرو لوبیا چیتی قشقایی

برای گسترش هر شرکت و بزرگتر کردن مجموعه فروش لازم است که در تمام نقاط و شهرهای ایران نمایندگی پخش و فروش کنسرو لوبیا چیتی قشقایی دایر شود تا همه بتوانند از خواص فوق العاده زیاد لوبیا چیتی بهره مند شوند.اما گاهی اوقات در محل کار، منزل یا مسافرت امکان تهیه غذا یا وقت کافی برای درست کردن آن وجود ندارد. از طرفی غذاهای سرد یا فست فودها نیز به مزاج برخی افراد خوش نمی آیند.بهترین پیشنهاد برای این افراد، مصرف کنسرو لوبیا چیتی است.روش های مختلفی برای خرید کنسرو لوبیا چیتی قشقایی وجود دارد. عموم مرم برای تهیه این ماده خوراکی به فروشگاه های مواد غذایی یا سوپرمارکت ها مراجعه می کنند. اما برای خرید محصولات قشقایی به میزان بالا و قیمت مناسب باید به کارخانه تولید کننده یا نمایندگی های وابسته به آن مراجعه نمود.

خرید ارزان کنسرو لوبیا چیتی قشقایی380گرمی

بهترین مارک کنسرو لوبیا چیتی در ایران

با پیشرفت علم و تکنولوژی و فراوانی اینترنت عموم مردم برای خریدهای خود از منزل خارج نمی شوند و با زدن چند کلیک و دکمه سفارش می دهند و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول مورد نظرشان را تحویل می گیرند.با تحقیقات ما امروز در بین غذاهای آماده کنسروی کنسرو لوبیا چیتی قشقایی فوق العاده طرفدار داشته و چون مدت کوتاهی است که در ایران تولید می شود در این مدت کم به خاطر کیفیت بالا و قیمت مناسب آن طرفداران زیادی پیدا کرده استوچون در جدیدترین کارخانه ایران با به روزترین متد روز دنیا و در بسته بندی های زیبا تولید می شود.

خرید ارزان کنسرو لوبیا چیتی قشقایی380گرمی

 

خرید ارزان کنسرو لوبیا چیتی قشقایی380گرمی

یکی از محصولات شرکت آوین کنسرو کنسرو لوبیا چیتی قشقایی است که هم می‌توان آن‌را به‌عنوان یک وعده کامل غذایی مصرف نمود و هم در پخت و تهیه خوراک مرغ و سبزیجات و انواع دیگر غذاها به‌کاربرد.کنسرو لوبیا چیتی در قوطی های 380گرمی با طح جدید بسته بندی شده است و جهت مصرف این محصول، لازم است قبل از مصرف آن‌را به مدت ۳۰ دقیقه بجوشانید و سپس باقیمانده‌ی محتوی قوطی را نیز در ظروف شیشه ای یا پلاستیکی مناسب ریخته و در جای خشک و خنک مانند یخچال نگهداری نمایید.وجود محتویات پرخاصیت از جمله پیاز، باعث کاهش قند خون و تنظیم کلسترول و فشار خون می‌گردد. همچنین پیاز از خواص ضدسرطانی برخوردار بوده و به‌خاطر سرشار بودن از فلاونوئیدها از رشد تومور نیز جلوگیری می‌نماید.

برای خرید ارزان و مناسب کنسرو لوبیا چیتی قشقایی لازم نیست به درب کارخانه مراجعه کنید کافیست با ما تماس بگیرید و بهترین کنسرو لوبیا را با قیمت درب کارخانه در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

خرید ارزان کنسرو لوبیا چیتی قشقایی380گرمی

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما