عرضه تن ماهی شبدیز

موارد استفاده از تن ماهی شبدیز

یکی از مواد غذایی که خوردن آن در برنامه هفتگی بسیار مفید و ضروری است. ماهی می باشد،بسیاری از خانواده ها به علت دردسر های درست کردن ماهی از خوردن آن اجتناب می کنند. به همین علت خوردن تن ماهی برای آنها خوب است.برای افرادی که دنبال یک برنامه غذایی ضدالتهاب می گردند تن ماهی گزینه مناسب و البته فوق العاده ای است. مصرف تن ماهی به  ویژه تن قرمز برای افرادی که از روماتیسم یا آرتریت (التهاب مفصل) رنج می برند توصیه می شود. این افراد باید سعی کنند که هر هفته حداقل یک مرتبه تن ماهی مصرف کنند. اگر به دنبال دلیل آن هستید باید بگوییم که این ماهی جزو ماهی های چرب بوده و سرشار از امگا 3 است. این اسیدهای چرب شهرت زیادی به خاطر خواص ضدالتهابی خود دارند. علاوه بر این، تن ماهی شبدیز جزو منابع آنتی اکسیدان ها محسوب می شود.و یکی از تن ماهی های پرفروش بازار محسوب می شود که طرفداران زیادی نیز دارد.

عرضه تن ماهی شبدیز

سفارش حضوری تن ماهی شبدیز

از جمله بهترین ماهی های تون می­توان به ماهی هوور خطی، هوور دم دراز و گیدر یا زرد باله اشاره کرد که با توجه به بزرگی وکوچکی (وزن) درصد گوشت آن­ها نیز متغییر می باشد، هر چه ماهی بزرگ تر باشد درصد گوشت آن بیشتر می­شود و بالعکس.به همین خاطر ما امروز در تولید تن ماهی شبدیز از ماهی هوور که چرطرفدارترین ماهی بازار است استفاده می شود برای ثبت سفارش مراحلی وجود دارد که یک به یک به آنها در زیر اشاره میکنیم و شما می توانید بسته به شرایط شغایتان یکی را برای ثبت سفارش استفاده کنید:

  • سفارش حضوری:یعنی رفتن به دفاتر و نمایندگی های فروش ما در شهر خودتان.
  • سوپرمارکت ها و فروشگاه ها:رفتن به سوپر مارکت و فروشگاه های محل خودتان و جویا شدن از داشتن تن ماهی شبدیز.
  • سفارش آنلاین:مراجعه به اینترنت و جستجو در سایت ها و پیدا کردن تن ماهی شبدیز درجه یک
  • تماس با کارشناس ما:با یک تماس تلفنی می توانید از قیمت ها و نحوه ثبت سفارش مطلع شوید و در کوتاه ترین زمان سفارش خود را دریافت کنید.

اگر خرید تناژ بالا دارید می توانید با کارشناس فروش ما هماهنگ کنید و با مراجعه به کارخانه قرارداد بسته و تن ماهی شبدیز را به قیمت کارخانه خریداری کنید و از خرید خود لذت ببرید.

عرضه تن ماهی شبدیز

قیمت تن ماهی شبدیز مقرون به صرفه

بهترین نوع تن ماهی تنی است که از نوع اول یعنی فیله تهیه شده باشد. ویژگی تن ماهی خوب قوطی تن ماهی باید عاری از زنگ زدگی، باد کردگی، لحیم شدگی و ضرب دیدگی باشد. اولین نکته پس از باز کردن تون ماهی عطر آن است، تون ماهی مرغوب باید دارای عطر مطبوعی باشد. گوشت آن باید رنگ سفید مایل به صورتی بوده، عاری از گوشت سیاه، ذرات استخوان، پوست و یا فلس باشد. بافت گوشت ماهی در این فرآورده باید سفت و محکم بوده و متلاشی نشده باشد. نحوه مصرف قبل از مصرف تن ماهی حتما آن را به مدت 20 دقیقه در آب بجوشانید یا بر روی حرارت تفت دهید، توجه داشته باشید در تن ماهی ماده ای به نام بوتولیسم بوده که در صورت عدم جوشاندن تن ماهی این ماده به سم تبدیل می شود و بسیار خطرناک است.تن ماهی شبدیز در قوطی های 180 گرمی و با قیمت مناسب نسبت به بازار و با یک نرخ مصوب که کارخانه مشخص می کند به فروش می رسد.

عرضه تن ماهی شبدیز

تجارت تن ماهی شبدیز با سود آوری بالا

امروز پس از در دست گرفتن بازار های داخلی ایران و فروش بالا تصمیم گرفتیم تن ماهی شبدیز را با کیفیت بالاتری و با جدید ترین استانداردهای روز دنیا به بقیه کشورها صادر کنیم تا هم به چرخه اقتصاد ایرا کمک کرده باشیم و هم خودمان سود بالایی به دست آورده باشیم. دلایلی که باعث شده امروز همه مردم دنیا به مصرف تن ماهی روی بیاورند:حفظ حالت طبيعي مواد غذايي آن است غذاهاي بسته بندي شده به دليل اين­كه به مدت طولاني در مجاورت هواي آزاد قرار نمي گيرند، حالت طبيعي خود را حفظ مي كنند. قيمت مناسب اين نوع غذاها در مقايسه با ساير مواد غذايي از قيمت مناسب تري برخوردارند. نگهداري طولاني و آسان از بزگ ترين امتيازات غذاهاي كنسروي ،قابليت نگهداري طولاني وآسان آن است. حمل و نقل آسان غذا های کنسروی به دليل سهولت حمل و نقل در مسافرت، محيط كار و … بسيار مناسب هستند.برای ثبت سفارش همین حالا با ما تماس بگیرید و یا در فضای مجازی ما را دنبال کنید.

عرضه تن ماهی شبدیز

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما