کنسرو ماهی آبروشن بزرگ

فروش کنسرو ماهی آبروشن ارزان

کنسرو ماهی همانند سایر محصولات غذایی تنوع بالایی داشته و معمولاً مصرف‌کنندگان ایرانی در انتخاب این محصول مشابه سایر محصولات غذایی، به اولین نکته‌ای که توجه می‌کنند،طعم و مزه است؛ اما آیا این ویژگی حرف اول را در انتخاب وخرید عاقلانه می‌زند؟ قطعاً این‌گونه نیست و به گفته متخصصین تغذیه توجه به سلامت غذایی محصولات و حفظ ارزش غذایی آنها مهمترین نکته‌ای است که باید توسط مصرف کننده مورد توجه قرار بگیرد؛ حال این پرسش مطرح می‌شود که از چه طریق می‌توان کالای غذایی با کیفیت را از محصولی بی کیفیت تشخیص داد؟در واقع این‌که‌ در تولید کنسرو تن از چه نوع ماهی استفاده شده است. بهترین نوع ماهی که در این محصول مورد استفاده قرار می‌گیرد، ماهی «هوور» و ماهی «گیدر» است و این ماهی‌ها به لحاظ کیفی سطوحی دارند. اما کنسرو ماهی‌هایی هم در بازار موجود هستند که از این دو ماهی تهیه و تولید نمی‌شوند و در تولید آنها از ماهی‌های درجه دو وسه استفاده می‌شود. معمولا برندهای اصلی کشور ۸۰ تا ۹۰ درصد از همین دو نوع ماهی استفاده می‌کنند که بر روی قوطی درج می شود.

کنسرو ماهی آبروشن بزرگ

بازار خرید و فروش کنسرو آبروشن در تهران

یکی از نکات مهمی که در خرید کنسرو ماهی باید دقت کرد عدم وجود گوشت تیره در کنسروهای تن ماهی یکی از ملاک‌های سنجش کیفی در این محصول است گفت: کنسرو تنی با کیفیت است که عاری از گوشت تیره و زوائد پوستی ماهی باشد، اگر این مشخصه در محصولی وجود داشته باشد این محصول از نوع درجه دو و سه بوده و طبعا قیمت آن هم کمتر خواهد بود. نکته مهم دیگری که در کیفیت تن ماهی اهمیت دارد،طعم ماهی است که بخش زیادی از این ویژگی وابسته به نوع ماهی و در درجه بعدی به فرآیند تولید، اعم از شرایط پخت و انجماد بستگی دارد که تمام این ها روی قوطی است و می توانید مطالعه کنید و امروز در بازار بزرگ ایران در پایتخت یک کنسرو ماهی با کیفیت مثل کنسرو ماهی آبروشن را تهیه کنید و از خریدتان لذت ببرید.

کنسرو ماهی آبروشن بزرگ

مرکز تهیه بهترین کنسرو ماهی در اصفهان

حتما برای شما هم پیش آمده است که زمان یا انرژی کافی برای تهیه غذا نداشته باشید. برند آبروشن برای این مواقع محصولی مغذی است. یعنی می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن یک غذا با ارزش غذایی بالا داشته‌باشید. ماهی یکی از محبوب‌ترین غذاهای ایرانی است که توسط شرکت آوین کنسرو با برند آبروشن به‌صورت کنسرو درآمده است. محصولی که می‌بینیم کنسرو ماهی تون در روغن گیاهی آبروشن مقدار 180 گرمی است. این محصول سرشار از امگا 3 است و یک غذای کامل و مقوی به حساب می‌آید. اسیدهای چرب امگا 3 از آن دسته از چربی‌های مفید برای بدن ما هستند و کنسروهای تن ماهی سرشار از امگا 3 هستند. تن ماهی غنی از پروتئین است. سطح پروتئین موجود در تن ماهی تقریبا 2 برابر تخم مرغ است. از فواید کنسرو تن ماهی می‌توان به خاصیت سم زدایی، حفظ سلامت قلب، پیش‌گیری از سرطان، کمک به سلامت بینایی، پیشگیری از فشار خون بالا و سکته مغزی و حفظ سلامت ماهیچه‌ها اشاره کرد.که در فروشگاه های ما در سراسر ایران به خصوص شهر اصفهان می توانید محصول مورد نظرتان را سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

کنسرو ماهی آبروشن بزرگ

بازرگانی کنسرو ماهی آبروشن در شمال کشور

شرکت بازرگانی آوین کنسرو تولید کننده انواع کنسرو های گوشتی بیش از 10 سال است که در منطقه صنعتی جنوب کشور در زمینه تولید کنسرو ماهی در ایران فعالیت دارد و تولید کننده انواع کنسرو ماهی با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت میباشد. کنسرو ماهی آبروشن بدون مواد نگهدارنده و در بسته های 180 گرمی و در بسته بندی های شیرینگ 24 عددی و از دو نوع ماهی هور و گیدر بسته به نوع سلیقه شما تهیه می شود.و در بازارهای داخلی به خصوص شمال کشور که امروز آن ها هم با توجه به وجود دریا شروع به صید ماهی و تولید کنسرو ماهی نموده اند و این امر خبر خوبی برای تامین مایحتاج مردم و اقتصاد ایران است.

کنسرو ماهی آبروشن بزرگ

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما