کارخانه تولید خوراک بادمجان ساده

مزایای خوردن خوراک بادمجان چیست؟

بادمجان یا بادنجان یکی صیفی جات پر مصرف و محبوب در جهان است که در تمام فصول به سهولت یافت می شود و برخلاف تصور خیلی از افراد دارای خواص بی نظیری است که می بایست در برنامه غذایی خود از این صیفی جات عالی استفاده کنید.اگر بخواهیم به تمام خواص بی نظیر خوراک بادمجان اشاره کنیم خیلی زیاد هستند ولی در این مقاله به مهمترین مزایای آن اشاره می کنیم:

  • بادمجان دارای خاصیت ضد ویروسی و ضد باکتریایی است و می تواند کل سیستم بدن را در مقابل ویروس و باکتری محافظت کند.
  • بادمجان حاوی سطوح بالایی از کلسیم، آهن و مواد معدنی دیگر است که برای اطمینان از رشد بدن بسیار ضروری هستند. این در واقع نوعی از سبزیجات پر فایده و پر ارزش غذایی است، بنابراین افراد باید آن را در رژیم غذایی روزانه مصرف کنند تا بدن همیشه سالم بماند.
  • از نظر طب قديم بادمجان گرم و خيلي خشك است.بادمجان بر خلاف آنچه كه عوام اعتقاد دارند كه بي بو و خاصيت است داراي خواص زيادي است.مهمترين خاصيت آن كم كالري بودن آن است كه غذاي بسيار خوبي براي كساني است كه مي خواهند وزن كم كنند زيرا داراي ويتامين و مواد معدني نيز مي باشد.
  • بادمجان حاوی مقادیر غنی از فیبر می باشد و به همین دلیل می تواندبه بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک شایانی می کند. علاوه بر این فیبر موجود در بادمجان برای بهبود معده درد و هضم آسان تر غذا نیز کاربردی می باشد
  •  بادمجان  همچنین دارای بالاترین غلظت نیکوتین در میان سبزیجات است. البته این نکته چندان شگفت‌آور نیست وقتی بدانیم که تنباکو نیز بخشی از خانواده‌ی بادمجانیان است. نیکوتین مستقیما باعث بروز سرطان یا بیماری‌های دیگر نمی‌شود و اثری مانند کافئین بر روی بدن دارد.

کارخانه تولید خوراک بادمجان ساده

خرید عمده خوراک بادمجان ساده

این روزها مردم به دلیل مشغله زیاد به دنبال غذاهای آماده ای هستند که خاصیت غذای داخل منزل را داشته باشد تا بتوانند از خوردن آن لذت ببرند و به خواص فوق العاده آن پی ببرند.در میان غذاهای آماده و کنسروی که در مجموعه غذایی آوین کنسرو این روزها تولید بالایی دارد خوراک بادمجان ساده است که به پرفروش ترین خوراک کنسروی ما در سراسر کشور تبدیل شده است.برای خرید عمده دو راه دارید یکی این که از طریق نمایندگی های معتبر ما در شهر خودتان خرید کنید و یا اینکه مستقیم و بدون دخالت واسطه از درب کارخانه به قیمت تولید به صورت عمده و تناژ زیاد خریداری کنید.

کارخانه تولید خوراک بادمجان ساده

کارخانه تولید خوراک بادمجان ساده

صنایع غذایی آوین کنسرو با به کارگیری یک تیم فنی تولید قوی و به روزترین دستگاه های روز دنیا همواره سعی کرده با کیفیت ترین و بهترین مواد غذایی روز بازار را تولید کند و نشان دهد که برترین کارخانه از نظر داشتن به روز ترین متد روز دنیا است برای خرید کنسرو خوراک بادمجان ساده همین حالا اقدام کنید و با ما تماس بگیرید و با کیفیت تری خوراک بازار را از ما بخرید.

کارخانه تولید خوراک بادمجان ساده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما