پرورش دهندگان صدف خوراکی قشم

ویژگی های صدف خوراکی قشم

البته گاهی به پوسته ی حلزون نیز صدف گفته می‌شود. جنس پوستهٔ صدف از سیلیکات تشکیل شده است.این جانوران یک یا دو صدف (کفه) سفت آهکی دارند که تن نرم آن ها را کاملا پوشانده است. همانطور که می دانید برخی از انواع صدف خوراکی هستند.در ایران بیشتر افراد این موجود را به عنوان مروارید ساز می‌شناسند که در اصل همان صدف های دو کفه‌ای‌ هستند. رنگ صدفی که مشهور نیز می باشد همان رنگ براق درون صدف های مروارید ساز و خود مروارید است.هر چه نرم‌تن بزرگتر باشد جسم خارجی آن نیز بزرگتر و سخت‌تر می‌ باشد. جنس صدف‌ها از کربنات کلسیم (آهک) است. این نرم‌تنان آهک مورد نیاز برای ساختن صدف را از آب  دریا به دست می‌آورد. صدف این موجودات پس از مرگ آن ها در آب شناور شده و به سطح آب می‌آیند.امروز صدف هایی که در قشم پرورش می یابند بیشتر آن ها خواص بالایی دارند که یکی از ویژگی های آن ها به عنوان یک تقویت کننده قوای جنسی، صدف می‌تواند عملکرد و میل جنسی را به خصوص در مردان تقویت کند. میزان روی موجود در صدف خوراکی باورنکردنی است، به طوری‌که در یک وعده مصرف، تقریبا بیش از ۱۵۰۰ درصد از نیاز روزانه ما به این ماده معدنی را تامین می‌کنند! روی ارتباط بسیار نزدیکی با ناتوانی جنسی و اختلال نعوظ در مردان دارد. بنابراین قرار دادن آن در رژیم غذایی می‌تواند احساسات جنسی مردانه را افزایش دهد.

پرورش دهندگان صدف خوراکی قشم

تولید کننده صدف خوراکی قشم

یکی از علاقه مندی های برخی از مسافران امتحان کردن انواع غذاهاست،در ‏کنار غذای محلی هر منطقه، غذاهای دریایی نیز طرفداران خودشان را دارند. ‏شاید عجیب به نظر برسد ول تولیدات صدف خوراکی قشم امروز پر طرفدارترین و به روز ترین مکان برای خرید انواع صدف خوراکی است چون علاقه شدید مردم جنوب کشور به محصولات دریایی به دلیل وجود دریا باعث شده تا فروش صدف خوراکی قشم رونق قابل توجهی بگیرد.فروشگاه آوین کنسرو اولین فروشگاه اينترنتي فروش صدف های قشم،خلیج فارس و بندرعباس در ایران عرضه کننده انواع صدف،گوش ماهی و ستاره های دریائی و .. آمادگی فروش و ارسال به تمام نقاط کشور به صورت عمده و تک فروش را دارد.قیمت ها در مقایسه با قیمت های بازار بسیار مناسب است.

پرورش دهندگان صدف خوراکی قشم

پرورش دهندگان صدف خوراکی قشم

کشت و پرورش صدف خوراکی یکی از تولیدهای نوین و درآمدزا در مناطق ساحلی است که کشورمان بخصوص در سواحل خلیج فارس و دریای عمان دارای قابلیت های فراوانی برای پرورش این محصول باارزش و مغذی است که از جایگاه ویژه ای در سبد غذایی بسیاری از کشورهای دنیا برخوردار است.آبزیان به دو گروه ماهیان باله دار (Finfish) و آبزیان صدف دار (Shellfish) تقسیم می شوند که خود «شل فیش ها» شامل سخت پوستان و نرم تنان می باشند. نرم تنان از اولین آبزیانی هستند که انسان با آنها آشنا شده است. قدمت شناخت نرم تنان به وسیله انسان حتی از شناخت و اهلی کردن سگ و گربه هم بیشتر است به طوری که ژاپنی ها و رومی ها سال ها قبل از میلاد بر روی پرورش و پرواربندی صدف ها کار می کردند و صدف ها را از مناطق کم تولید به مناطق پرتولید می بردند و از آنها استفاده می کردند. در حال حاضر بالاترین میزان تولید از نظر تقسیم بندی گروهی مربوط به نرم تنان می باشد زیرا 30 تا 35 درصد آبزیان پرورشی را تشکیل می دهد.برای خرید صدف خوراکی قشم همین حالا تماس بگیرید.

پرورش دهندگان صدف خوراکی قشم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما