همه چیز را درباره تن ماهی بدانید

ارزش تغذیه ای تن ماهی

همه چیز را درباره تن ماهی بدانید

مواد معدنی بسیاری در کنسرو تن ماهی وجود دارد. مواد معدنی مختلف و مهمی وجود دارند که برای سلامت بدن انسان بسیار اهمیت دارند. ید موجود در کنسرو تن ماهی نقش بسیار مهمی در پیشگیری از اوریون و هم‌چنین بهبود هوش کودکان ایفا می‌کند.ید موجود در کنسرو تن ماهی حدود ۲۸ برابر ید موجود در ماهی‌های آب شیرین است. به علاوه، کنسرو تن ماهی سرشار از سلنیوم نیز هست.با مصرف ۱۰۰ گرم ماهی تن،‌ می‌توانیم ۵۲.۹ درصد از میزان مورد نیاز سلنیوم را برای بدن‌مان تامین کنیم. سلنیوم نقش مهمی در بدن ایفا می‌کند؛ مثلا، سلنیوم آنزیم آنتی‌اکسیدانی گلوتاتیون پراکسیداز را فعال می‌کند، این آنزیم می‌تواند از بدن در برابر رادیکال‌های آزادی محافظت کند که ممکن است سبب ایجاد برخی انواع سرطان در بدن شوند.

خواص تن ماهی

همه چیز را درباره تن ماهی بدانید

امروزه به دلیل قیمت بالای ماهی تازه، در دسترس نبودن آن در تمامی مناطق و نیز جیوه بالای ماهی های پرورشی والدین ترجیح می دهند کنسرو تن ماهی را به شکل های مختلف به کودکان خود بدهند. به همین جهت روی فواید و مضرات تن ماهی حساسیت نشان داده و دوست دارند اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشند. حداقل تا بدین جای کار مشخص شده که خوردن ماهی و کنسرو تن ماهی باعث افزایش ضریب هوشی کودکان می شود. البته والدین هرگز نباید مصرف صحیح و جوشاندن تن را فراموش کنند. و همچنین امگا موجود در تن ماهی باعث شده که ورزشکاران و کودکان بیشتر به سمت کنسرو تن ماهی بروند و از ویتامین های موجود در تن ماهی استفاده می کنند.

همه چیز را درباره تن ماهی بدانید

همه چیز را درباره تن ماهی بدانید

کنسرو تن ماهی با توجه به ارزش غذایی بالا و خواص فوق العاده زیادی که دارد این روزها مشتری های بسیار زیادی را دارد.بهترین برندهای تن ماهی ایران این روزها در جنوب کشور است و تولید تن ماهی رونق دارد و تمام بازاریان به دنبال خرید تن ماهی از درب کارخانه به صورت عمده خریداری کنند و درآمد کسب کنند.برای اطلاع از برندهای موجود در بازار و همچنین قیمت های انواع تن ماهی های با کیفیت بازار با ما تماس بگیرید و بهترین برندهایی که در زیر به شما معرفی می کنیم می توانید با خیال راحت خریداری کنید و لذت ببرید.

  • اورگانا
  • درج
  • گراتیس
  • صدف چابهار
  • گلکسی
  • تحفه
  • پولک
  • شبدیز

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما