نمایندگی فروش کنسرو سبزی در ساری

عرضه کننده برتر در حوزه کنسرو سبزی

آیا می دانید بهترین کنسرو سبزی عرضه شده در بازار کدام است؟آیا فروشگاهی را می شناسید که برترین کنسرو سبزی را عرضه کند؟شاید جالب باشد بدانید که تاریخچه سبزی در ایران به قدری از اهمیت برخوردار است که روز اول آذر ماه به عنوان روز جهانی قورمه سبزی نام‌گذاری شده است. این روز خجسته دقیقاً سه روز بعد از جشن شکرگزاری در سرزمین غرب جای گرفته است. به عبارتی دیگر، قورمه سبزی، این غذای اصیل و کامل که تمام انواع نعمت‌های بی‌کران الهی را در خود جای داده است و یکی از سالم‌ترین، مفیدترین و کامل‌ترین غذاها به شمار می‌رود می‌تواند به بهترین شکل ممکن نعمت‌های الهی را به نمایش بگذارد و برای قرارگرفتن بر سر سفرۀ مخصوص آیین شکرگزاری بسیار مناسب به نظر می‌رسد.و امروز شرکت آوین کنسرو با تولید برندهای سیحون،چینود و….عرضه کننده فعال در حوزه کنسرو سبزی در ایران است.

نمایندگی فروش کنسرو سبزی در ساری

مشاوره فروش کنسرو سبزی با نازل ترین قیمت

از دیگر مزایای استفاده از کنسروها، تنوع کنسروها در بازار و فروشگاه هاست. تقریبا می توانید کنسرو هر ماده غذایی و سبزیجات را در فروشگاه ها پیدا کنید. تصور کنید که برای تهیه غذایی در هر کشور یا طبیعتی هر غذایی که دلتان بخواهد می توانید درست کنید. تنها کافیست که کنسرو مواد غذایی خود را خریداری کنید. کنسرو سبزی چینود و سیحون مورد نظرتان را بخرید و با یک کنسرو گوشت همانند کنسرو ماهی یک غذای کامل تهیه کنید. حتی در ایران می توانید جدیدا کنسرو غذاهای محلی همانند قرمه سبزی و .. را پیدا کنید. تصور کنید که به درون طبیعت قدم گذاشته اید و تنها با گرم کردن قوطی کنسرو می توانید قرمه سبزی بخورید!!!که برای اطلاع از قیمت های فوق العاده پایین کنسرو سبزی ما می توانید با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

نمایندگی فروش کنسرو سبزی در ساری

مشخصات سبزی درجه یک

سبزی درجه یک و اعلا باید ویژگی هایی داشته باشد که در زیر به چند مورد از آنها اشاره میکنیم:

  • انواع کنسروها در قوطی های مختلف آلومینیومی و در اندازه های مختلف پیدا می شوند. این قوطی ها را در هر جایی از دنیا می توانید پیدا کنید. حتی در دورافتاده ترین روستاهای ایران نیز می توانید کنسرو بخرید و آن را به درون کوله و چمدانتان بیندازید.
  •  این غذای کامل، سالم‌ترین غذا نیز به شمار می‌رود و حتی برای افرادی که از چاقی برحذر هستند مناسب است. چون میزان گوشت و چربی به خاطر وجود سبزی و آب به تعادل می‌رسد
  • استفاده از سبزی مرغوب
  • استفاده از گوشت تازه فیله ای گوسفند
  • استفاده از لوبیا تازه
  • بسته بندی مناسب

نمایندگی فروش کنسرو سبزی در ساری

صادرات کنسرو سبزی به کشورهای خاورمیانه

صنایع غذایی ایران تلاش می کند تا بازارهای منطقه را بدست آورد ولی گزارش های رسمی نشان می دهد که فاصله زیادی میان کالاهای ایرانی و نیازهای منطقه وجود دارد. برآوردها نشان می دهد کالاهای صنایع غذایی ایران هنوز پتانسیل صادرات را پیدا نکرده اند و تنها نمونه های سنتی صنایع غذایی امکان صادرات را چیدا کرده اند و امروز کنسرو سبزی یکی از کنسرو های پرفروش بازار ایران است که در خاورمیانه و کشورهای همسایه طرفداران زیادی را به خودش اختصاص داده است و ما در ماه تناژ بسیار بالایی را برای صادرات و تجارت به فروش می رسانیم اگر شما هم قصد تجارت دارید ما می توانیم هر کنسروی که شما بخواهید با برند شما تولید کنیم و کمک کنیم شما هم به موفقیت و درآمد برسید.

نمایندگی فروش کنسرو سبزی در ساری

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما