قیمت کنسرو نخود آبگوشتی ارزان

خرید کنسرو نخود آبگوشتی بدون واسطه،فروش کنسرو نخود آبگوشتی با قیمت کارخانه،مرکز پخش عمده کنسرو نخود آبگوشتی،خرید اینترنتی کنسرو نخود آبگوشتی

قیمت کنسرو نخود آبگوشتی ارزان

کنسرو نخود

نخود از جمله حبوبات مغذی و انرژی زا است و منیزیم موجود در آن باعث رقیق شدن و بهبود جریان خون می شود که به علت دارا بودن اسید های آمینه مختلف ویتامین ها و مواد معدنی موجود در آن غذای بسیار خوبی به شمار می آید. فیبر موجود در این محصول نیز به جذب بهتر مواد مغذی کمک کرده و در فرد ایجاد احساس سیری می کند.به همین دلیل کنسرو نخود آبگوشتی امروز طرفداران زیادی چه در بازارهای داخلی و خارجی دارد.

قیمت کنسرو نخود آبگوشتی ارزان

خواص کنسرو نخود آبگوشتی

  • نخود دارای املاح، ویتامین و پروتئین های متعدد از جمله نشاسته کلسیم ، فسفر ، آهن، سدیم ، پتاسیم ، روغن گیاهی، مس و ویتانینهایی مانندB1,B2و A است.
  • مدر و برطرف کننده درد سینه و عفونت ریه است.
  • نخود تقویت کننده قلب بوده و در رفع عفونت های حاد و مزمن موثر است.
  • تقویت کننده سیستم ایمنی بدن ، ضد سرفه و ضد سرماخوردگی است و مناسب برای بیماران ام اس است.
  • از بین برنده انگلهای روده ، برطرف کننده درد سینه و تنگی نفس، تقویت کننده ریشه مو و حافظه است.

قیمت کنسرو نخود آبگوشتی ارزان

قیمت کنسرو نخود آبگوشتی ارزان

کنسرو نخود آبگوشتی با این همه خواص و محبوبیت در بین تمام غلات امروز در کارخانه و فروشگاه ما در قوطی های 300تا1000گرمی بسته بندی می شود و در بازارهای داخلی و خارجی با قیمت مناسب و بدون واسطه به فروش می رسد و این از مزیت های بالای فروشگاه اینترنتی ماست چرا که هدف ما جلب رضایت مشتری است. ولی اگرشما بخواهید همین کنسرو نخود آبگوشتی را از بازار تهیه کنید با قیمت فوق العاده بالایی باید خریداری کنید پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا با ما تماس بگیرید.

قیمت کنسرو نخود آبگوشتی ارزان

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما