قیمت کنسرو ماهی با تخفیف عمده

فروش کنسرو ماهی با قیمت مناسب

کنسرو تن ماهی از جمله غذاهای مورد علاقه در بین مردم است، که آن را به صورت سرد یا گرم، در سالاد و انواع مختلف غذا مورد استفاده قرار می‌دهند. کنسرو تن ماهی به دلیل ماندگاری طولانی، طعم خوب و خواص عالی از پرطرفدارترین انواع کنسروها است مردم کنسرو ماهی را با نام «تن ماهی» می‌شناسند که عنوان نادرستی است، زیرا کنسرو ماهی می‌تواند از انواع مختلف ماهی تهیه شود؛ مثلاً تا چند سال پیش کنسرو ساردین و کیلکا در بازار وجود داشت اما به دلیل اینکه از آن‌ها به اندازه کافی استقبال نشد، دیگر تولید نشدند. در کشور ما، کنسرو ماهی تن طرفداران زیادی دارد.به همین دلیل امروز برآن شدیم تا بهترین تن ماهی ها را با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت برای شما تولید کنیم و در اختیارتان قرار دهیم.تن ماهی در پرورش اندام ورزشکاران یک ماده غذایی فوق العاده شمرده میشود زیرا در در هر سهم غذایی از این ماهی چرب 100 گرم پروتئین وجود دارد که برای افزایش توده و حجم عضلانی مفید است. یکی از خواص تن ماهی برای ورزشکاران عضله سازی است. به همین دلیل خوردن تن ماهی بعد از باشگاه توصیه می شود. بدن شما هنگام هضم پروتئین کالری تن ماهی روغن گرفته بیشتری نسبت به کربوهیدرات و چربی می‌سوزاند. اگر می خواهید چربی اشباع شده کمتری دریافت کنید، ماهی بخورید. سالمون و ماهی تن انتخاب های خوبی هستند.

قیمت کنسرو ماهی با تخفیف عمده

خرید کنسرو ماهی به صورت عمده

ماهی تن علاوه بر عضلات صورتی، عضلاتی به رنگ قهوه‌ای دارد که به آن عضله تیره گفته می‌شود. این عضلات به دلیل ذخایر چربی بیشتر، انرژی ماهی را برای شنا تامین می‌کند. این گوشت، پرچرب و تلخ مزه و نسبت به تند شدن حساس‌تر، ماندگاری کمتر و طعمی متفاوت با عضلات صورتی رنگ ماهی دارد که بهتر است مصرف نشود و معمولا در زمان فرآوری از محصول جدا می‌شود.با توجه به اینکه تن ماهی تا اواخر سال قبل به قیمت سابق معامله می شد ولی به طور ناگهانی قیمت ها دچار نوسان شد. در این رابطه وزیر صنعت معدن تجارت بیان کرد:نیاز سالیانه کشور به تن ماهی را ۲۰۰ هزار تن می باشد. صد هزار تن  از این میزان باید از خارج از کشور وارد شود اما به دلیل تحریم ها این امکان وجود ندارد علاوه بر آن عدم اقبال صیادان برای فروش ماهی به شرکتهای تولید کننده کنسرو ماهی به دلیل تفاوت قیمت خرید ماهی توسط این کارخانجات و بازار آزاد دیگر دلیل افزایش قیمت بود ولی ما امروز در فروشگاه اینترنتی خود تمام کنسروجات به خصوص کنسرو ماهی را به قیمت درب کارخانه در اختیار مصرف کننده قرار می دهیم فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

بهترین برند تولید شده کنسرو ماهی

فروش کنسرو ماهی از سوی نمایندگی برندهای برتر آن در ایران انجام می شود. امروزه این نوع از کنسرو را می شود از هر فروشگاه مواد غذایی ای پیدا کرد و تهیه نمود. تن ماهی را شرکت های مختلفی هستند که تولید می کنند و آن را در بسته بندی های متنوعی به بازار عرضه می دارند. این شرکت ها با استفاده از بهترین گوشت ماهی تن، محصولات شان را روانه بازار می کنند. می توان با مراجعه به نزدیک ترین سوپر مارکت، برندهای مختلف تن ماهی را مشاهده نمود.ولی ما در این سایت شما را با معروف ترین،پرفروش ترین،با کیفیت ترین و ارزان ترین برندهای بازار آشنا میکنیم.

  • کنسرو ماهی اورگانا
  • کنسرو ماهی گراتیس
  • کنسرو ماهی درج
  • کنسرو ماهی شبنم
  • کنسرو ماهی پنجره
  • کنسرو ماهی چابهار
  • کنسرو ماهی تاپسی
  • کنسرو ماهی پولک
  • کنسرو ماهی آفرینها
  • کنسرو ماهی هانی
  • کنسرو ماهی کالچر
  • کنسرو ماهی رعنا
  • کنسر. ماهی کیمبال
  • کنسرو ماهی شبدیز
  • کنسرو ماهی سیحون
  • کنسرو ماهی شونتون

قیمت کنسرو ماهی با تخفیف عمده

مرکز فروش ارزان ترین کنسرو ماهی در شیراز

شرکت های تولیدکننده تن ماهی در کنار این که محصولات خود را به بازار داخلی عرضه می کنند، آن را به خارج از کشور هم صادر می نمایند. این شرکت ها با در نظر داشتن شرایط موجود در کشورهای مقصد، طبق سفارش شرکت های بازرگانی، تن ماهی را تولید کرده و سپس صادر می کنند. نمایندگی پخش و فروش انواع تن ماهی ایرانی و وارداتی ما در شهرهای تهران و شیراز مشغول به پخش انواع کنسرو ماهی اعلا هستند. برای نمونه می شود به دفتر فروش شیراز اشاره کرد که این دفترارزان ترین و با کیفیت ترین کنسرو ماهی را با طعم های گوناگون در سطح بازار پخش می کند. در کنار این، نمایندگی دیگر برندهای داخلی و خارجی هم در این حوزه فعالیت می کنند. با سر زدن به بازار می توان به راحتی این نمایندگی ها را پیدا کرد.فقط کافیست با کارشناس فروش ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کند و از تخفیفات فوق العاده عیدانه ما آشنا کند.

قیمت کنسرو ماهی با تخفیف عمده

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما