قیمت کنسرو لوبیا ارزان در ایران

مرکز پخش عمده انواع کنسرو لوبیا ارزان،خرید کنسرو لوبیا زیر قیمت بازار،فروش کنسرو لوبیا در بازار های داخلی و خارجی،خرید اینترنتی کنسرو لوبیا از فروشگاه آوین کنسرو.

قیمت کنسرو لوبیا ارزان در ایران

کنسرو لوبیا

یک فنجان لوبیای چیتی یا 193 گرم از آن 670 کالری دارد که از این میزان، 21 کالری آن به چربی، 483 کالری از آن به کربوهیدرات موجود در لوبیا و 165 کالری به پروتئین موجود در آن اختصاص دارد.این ماده غذایی فاقد کلسترول بوده و قند موجود در آن در مقایسه با انواع لوبیا کمتر است. لوبیا چیتی به دلیل داشتن پروتئین فراوان، منبع غذایی مفیدی برای تأمین پروتئین روزانه و پیشگیری از ابتلا به اختلالات کلیوی و پوکی استخوان به شمار می‌رود.این ماده غذایی منبع مناسبی از ویتامین «ث» بوده، همچنین میزان کلسیم، آهن، سدیم و پتاسیم موجود در این نوع لوبیا قابل توجه است.در گذشته‌های دور که انسان به درک واضحی از خواص مواد غذایی مختلف نرسیده بود، خیلی از مواد غذایی پرخاصیت امروزی را به‌ درد نخور و بی‌خاصیت می‌انگاشت و آن‌ها را نادیده می‌گرفت.اما به ‌مرور زمان محققان مواد غذایی دریافتند که این لوبیای خوش‌رنگ و لذیذ نه‌تنها بی‌خاصیت نیست، بلکه سرشار از خاصیت‌های گوناگون برای بدن است که به‌ عنوان یکی از نیازهای ضروری بدن محسوب می‌شود.به دلیل استقبال بی‌نظیر اکثر مردم از این خوراک بی‌نظیر، برخی از کارخانجات مواد غذایی با در نظر گرفتن خواص کنسرو لوبیا، اقدام به تولید کنسرو لوبیا قرمز کرده‌ اند تا تمام کسانی که مایلند در هر شرایطی این غذای خوشمزه را میل کنند، به‌ راحتی به آن دسترسی داشته باشند. هر چند که مضرات کنسرو لوبیا نیز در صورتی که بطور مداوم استفاده شود در افراد بروز پیدا میکند و باید در مصرف آن دقت شود.

قیمت کنسرو لوبیا ارزان در ایران

خواص کنسرو لوبیا

  • همه‌ی لوبیاهای خشک منبع خوبی از فیبر رژیمی هستند. این مورد درباره‌ی کنسرو لوبیا قرمز هم صادق است. لوبیاها منبع غنی فیبر نامحلول هستند که به‌ طور عمده در پوستشان یافت می‌شود.
  • همچنین از دیگر خواص کنسرو لوبیا می‌توان به این نکته اشاره کرد که فیبر موجود در کنسرو لوبیا قرمز، اسیدهای چرب با زنجیره کوتاه تولید می‌کند که می‌تواند مانع سنتز کلسترول در کبد شود. این ویژگی به پایین آوردن و جلوگیری از کلسترول کمک‌ می‌کند.
  • در سال ۲۰۱۶یک مطالعه که توسط محققان در مورد خواص کنسرو لوبیا در دانشگاه هاروارد انجام شد و منتشر شد، نشان داد زنانی که از یک رژیم غذایی غنی از فیبر در دوران بلوغ و اوایل بزرگ‌سالی پیروی می‌کنند، به‌طور قابل‌ توجهی احتمال ابتلا به سرطان پستان در مراحل بعدی زندگی در آن‌ها پایین‌تر است.
  • کنسرو لوبیا قرمز از راه‌های مختلفی موجب سلامت قلب و عروق می‌شود. چراکه هم کم‌چرب است، هم بدون کلسترول و هم این‌که یک منبع پروتئین گیاهی باکیفیت بالاست؛ به‌طوری‌که در هر نصف فنجان لوبیا قرمز، حدود هشت گرم پروتئین وجود دارد.
  • لوبیا چیتی منبعی عالی از انرژی و سرشار از پروتئین است که آن را به جایگزین پروتئینی خوبی برای گیاه‌خواران تبدیل‌می‌کند.به‌هرحال، با تمام فواید سلامتی که در بالا گفته‌شد، درمورد لوبیاچیتی، ملاحظاتی وجوددارد که باید از آنها آگاه باشید.گ

قیمت کنسرو لوبیا ارزان در ایران

طرز تهیه کنسرو لوبیا

  • شستشو و سورتینگ
  • هیدراته با آب
  • آنزیم بری یا بلنچینگ
  • پر کردن و بسته بندی
  • اضافه کردن سس
  • فرآیند حرارت دهی
  • خنک کردن و لیبل زنی

قیمت کنسرو لوبیا ارزان در ایران

خرید کنسرو لوبیا مرغوب

با وجود این که گفته شد در حال حاضر خرید و فروش انواع کنسرو لوبیا رونق چشمگیری پیدا کرده است، مشاهده می‌ شود شرکت های متعددی با برند های نام ‌آشنا اقدام به ارائه و تولید انواع کنسرو لوبیا نموده اند.در این بین اگر شما هم دوست دارید که کنسرو لوبیا ارزان قیمت و در عین حال با کیفیت و مرغوبی را تهیه کنید بهتر است به دنبال خرید این محصول از برند های معروف باشید زیرا به طور حتم در این شرکت ‌ها از بهترین مواد اولیه جهت تهیه این کنسرو استفاده شده است در این بین قیمت کنسرو لوبیا تبرک از همه برند ها مناسب تر است.حال توجه داشته باشید که مهمترین ترکیبات کنسرو لوبیا مرغوب شامل چه مواردی می باشد که در قیمت آن تاثیر گذار است :لوبیا درجه یک، رب گوجه فرنگی، روغن مایع، شکر، نمک، پودر پیاز، ادویه جات مخصوص و آب از موارد مورد استفاده در کنسرو لوبیا می باشد.

قیمت کنسرو لوبیا ارزان در ایران

امروزه به دلیل پیشرفت جوامع و اشتغال والدین استفاده از کنسروجات مانند کنسرو لوبیا رو به گسترش می باشد و خریداران آن نیز زیاد هستند. لذا این محصول در انواع برند و سایز وارد بازار شده و بازار داغی نیز دارد. کارخانجات تولید کنسرو نیز زیاد است که همه در رقابت فروش محصول خود می باشند. برای خرید کنسرو لوبیا به صورت خرده می بایست به فروشگاه های مواد غذایی و به صورت عمده به نماینده فروش مراجعه کرد.لیست قیمت انواع کنسرو لوبیا در بازار با توجه به موارد گوناگونی فرق دارد. مواردی مانند کیفیت مواد اولیه آن؛ هزینه تولید؛ برند و … متفاوت است. لذا در صورتی که قیمت لوبیا گران باشد قیمت کنسرو نیز گران خواهد بود. همچنین امروزه قیمت کنسرو لوبیا به دلیل نوسانات بازار و بالا رفتن نرخ دلار متغیر است. تعیین کننده قیمت تولید کننده است که بر اساس موارد ذکر شده آن را تعیین می کند. لذا جهت آگاهی از قیمت انواع کنسرو می توان به سایت فروش مراجعه نمود ویا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

قیمت کنسرو لوبیا ارزان در ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما