قیمت فروش کنسرو خورشت

قیمت کنسرو خورشت در بازار اروپا

این روزها فاصله شما تا غذای مورد علاقه‌تان (قورمه‌سبزي، قيمه، خوراك و هر چه فكر كنيد) تنها به اندازه نزدیک‌ترین سوپرمارکت نزدیک منزل، خرید و گرم کردن غذاهای آماده خوردن است؛ حتی لازم نیست به فکر دم کردن چلو باشید چون کنسرو خورشت آماده امروز در تمام فروشگاه های ما موجود است و به راحتی می توانید تهیه کنید.شرکت بازرگانی آوین کنسرو امروز سهم زیادی از فروش خود را در بازارهای اروپایی به دست آورده است چراکه کیفیت بالای محصولات خورشتی ما و استاندارد بودن آنها باعث شده که ما امروز در بحث صادرات به بازار های اروپایی و در بحث تجارت کنسرو خورشت مرغوب با قیمت مناسب حرف اول را بزنیم اگر می خواهید شما هم سهمی در کمک به اقتصاد ایران داشته باشید کنسرو خورشت های ما امروز در بازار اروپا یکتازی می کند.

قیمت فروش کنسرو خورشت

خرید کنسرو خورشت با بهترین کیفیت

کنسروها به لحاظ بسته‌بندی به چند دسته تقسیم می‌شوند که بعضی از آنها مانند ماهی تن بسته‌بندی فلزی دارند و برخی دیگر مانند همین خورش‌ها و پلوها، بعد از گذراندن حرارت 120 درجه سانتی‌گراد و از بین رفتن میکروب‌های مضر و بیماری‌زای داخل‌شان در ظروفی موسوم به آلومینیوم استرال بسته‌بندی می‌شوند و برای مواقعی که افراد از منزل دور هستند، مثلا مسافرت، کوهنوردی و… بعد از گرم کردن طبق دستور العمل درج شده روی بسته‌بندی، قابل مصرف هستند. در کل برای مواقعی که فرصت آشپزی نیست محصولات با کیفیت شرکت آوین کنسرو با برندهای چینود،سیحون،EO و بقیه کنسروجات توصیه می شود حداقل در هفته یکبار مصرف شود.

قیمت فروش کنسرو خورشت

مرجع تخصصی برندهای کنسرو خورشت

تولید و مصرف غذاهای کنسروی مثل خورش‌های حاضری تاریخچه‌ای طولانی دارد. تولید انواع کنسروها در کشورهای اروپایی و آمریکایی از حدود 150 سال پیش آغاز شده است اما تولید کنسرو در ایران، قدمت چندانی ندارد…البته تولید کنسرو خورش در کشورهای دیگر به اندازه ایران مرسوم نیست چون آن‌ها چنین غذاهایی ندارند، بنابراین شاید بتوان خورش‌های حاضری را یکی از جدیدترین انواع کنسروهای تولیدی در صنایع غذایی کشورمان دانست. این نوع کنسروها حدود 20 تا 25 سال است که تولید و عرضه می‌شوند.و شرکت بازرگانی آوین کنسرو امروز بهترین برندهای ایران را در خود جا داده است چرا که امروز شرکت ما به دنبال کیفیت و قیمت مناسب است تا بتواند در بازارهای داخلی و خارجی با بقیه شرکت ها رقابت کند اگر به دنبال برندهای با کیفیت و بهترین کنسرو های خورشت موجود در بازار هستید:چینود،درج،سیحون،اورگانا را به شما توصیه میکنیم.

قیمت فروش کنسرو خورشت

عرضه انواع کنسرو خورشت

خیلی از مردم گمان می‌کنند انواع کنسروها از جمله خورشت های حاضری، تن ماهی،‌ لوبیا و قارچ، ذرت،‌ نخودفرنگی،‌ لوبیا چیتی و… مواد نگه‌دارنده و افزودنی دارند،‌ اما واقعاً این طور نیست. فرآیند تولید کنسروها به گونه‌ای است که نیاز به استفاده از هیچ‌گونه افزودنی یا نگه‌دارنده‌ای ندارد.برای تولید کنسرو خورشت های آماده، پس از آماده‌سازی اولیه و نیم‌پز کردن خورشت،‌ آن را داخل قوطی یا ظروف آلومینیومی مخصوصی می‌ریزند و درش را کاملاً پرس می‌کنند طوری که امکان ورود هرگونه هوا یا آلودگی محیطی به داخل آن به صفر می‌رسد. پس از بسته‌بندی، ظرف را داخل دستگاهی به نام «اتوکلاو» می‌گذارند.وشم می توانید به صورت مستقیم از نمایندگی های ما در سراسر ایرا و یا از طریق خرید آنلاین و یا تماس با کارشناس فروش ما سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت فروش کنسرو خورشت

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما