قیمت عمده انواع کنسرورب گوجه فرنگی ارزان

آیا از قیمت رب گوجه با خبر هستید؟آیا می دانید کنسرو آن با چه قیمتی عرضه می شود؟طرز تهیه آن ر ا می دانید؟آیا می دانید ارزان ترین کنسرو ها را از کجا باید خریداری کنید؟کنسرو رب گوجه فرنگی چه خواصی دارد؟

گوجه فرنگی

متخصصان تغذیه گوجه فرنگی را با نام غذای وظیفه شناس می شناسند که بدون طی کردن مراحل آماده سازی پخت عملی ماورای تغذیه ای را انجام میدهد چرا که گوجه فرنگی از بیماری ها پیشگیری می کند و فاکتورهای سلامت را به تمام نقاط بدن ارسال می کند.یک گوجه فرنگی متوسط حاوی 22 کالری – 0 گرم چربی – 5 گرم کربوهیدرات – 1 گرم پروتئین است. گوجه فرنگی منبع غنی از ویتامین و فولیک اسید است. گوجه فرنگی دارای دامنه ی گسترده ای از فواید تغذیه ای است و معروف به داشتن آنتی اکسیدان – لیکوپن – لیپوئیک اسید – فولیک اسید و لوتین است.

خواص کنسرو رب گوجه فرنگی

  •  تقویت بدن برای تبدیل کلوگر به انرژی مفید برای فعالیت های بدنی
  • فواید گوجه فرنگی برای سلامتی شامل جلوگیری از آسیب DNA‌ نیز می‌شود. مقادیر زیاد ویتامین C و ویتامین A موجود در گوجه فرنگی، خواص آنتی‌اکسیدانی مهمی دارند که با آسیب DNA ناشی از رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کنند. یعنی این میوه می‌تواند با علائم زودرس پیری مقابله کند.
  • فراهم کردن خوابی راحت و بهبود حرکت عضله ها
  • می‌توانید از آب گوجه فرنگی برای تقویت موهایتان استفاده کرده و درخشش بیشتری نیز به آن بدهید. گوجه فرنگی دارای ویتامین‌ها و مواد معدنی است که می‌توانند ظاهر بهتری به موهایتان داده و خاصیت اسیدیته‌ی این میوه، سطح PH را نیز تعدیل می‌کند. می‌توانید با آب گوجه فرنگی، طراوت و شادابی را به موهای خود برگردانید و از شوره‌ی آن نیز کم کنید.
  • یکی دیگر از فواید شگفت انگیز گوجه فرنگی برای سلامتی این است که می‌تواند بخش مهمی از رژیم غذایی فرد دیابتی را تشکیل بدهد، چون می‌تواند قند خون را کنترل کند. این میوه حاوی کربوهیدرات بسیار کمی است اما منبع خوبی از کروم است که قند خون را تنظیم می‌کند.
  • آنتی اکسیدان موجود در گوجه فرنگی سدی محکم در برابر بیماری های عفونی است.

خواص کنسرو رب گوجه فرنگی

 

طرز تهیه کنسرو گوجه فرنگی

در قابلمه آب را جوشانده و گوجه فرنگی هار ا با پوست چهار قسمت کرده و فقط بمدت 1 دقیقه داخل آب جوش می اندازیم دقت کنید دقیقا 1 دقیقه باشد و بیشتر از این مقدار نباشد چون طعم و مزه گوجه فرنگی از بین می رود سپس گوجه فرنگی ها را همانطور که داغ است در شیشه ریخته  وقتی پر شد کمی با پشت قاشق فشار داده تا فضایی بین آنها وجود نداشته باشد سپس مقداری روغن زیتون یا روغن مایع آفتابگردان رویش ریخته تا هوای آنها گرفته شود درب شیشه ها را هم یک لحظه در آب می جوشانیم تا تمیز و استریل شود در دمای اتاق در جای خنک و یا در یخچال نگه داری می کنیم بهترین شیوه نگهداری گوجه فرنگی برای زمستان است.

طرز تهیه کنسرو گوجه فرنگی

کنسرو گوجه فرنگی که در قوطی های 500تا 1500 گرمی بسته بندی می شود هم در شیشه و هم در قوطی و باقیمت ارزان و به صورت عمده به دست مصرف کننده می رسد برای داشتن اطلاعات بیشتر از قیمت ها و نحوه فروش با کارشناس ما تماس بگیرید.

کارشناس و مشاور فروش خانم زهرا یلمه

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما