قیمت عمده انواع تن ماهی

نمایندگی فروش تن ماهی

قیمت عمده انواع تن ماهی

از جمله مراحل تولید کنسرو تن ماهی این است که تولید کننده در ابتدا باید از بهترین و تازه ترین ماهی ها برای به تولید رساند این محصول مورد استفاده قرار دهد. تولید کننده ماهی های خریداری شده را با کمک دستگاه هایی قطعه قطعه می کند و تکه های مفید را نگه می دارد و غیر مفید را دور می اندازد. سپس تکه ها در درون نمک قرار می دهند که هم مزه دار ود و هم ضد عفونی شود. سپس از داخل نمک در می آورند و با کمک دیگ های بخار به صورت دقیق آن را می پزند. روش پختن متفاوت می باشد. برخی ها ممکن است آن را در روغن قرار دهند و یا بخار پز کنند. سپس در درون قوطی های مخصوص به خود قرار می دهند.تولید کنسرو ماهی در روغن با کمک بهترین و مجهز ترین دستگاه ها صورت می گیرد. در این روش کمتر از دست و افراد مورد استفاده قرار می گیرد و سپس بسته بندی می شوند و با وزن های ۱۲۰٬۱۸۰٬۲۴۰گرمی با قوطی های درب کلیددار راهی بازار می شوند و از طریق نمایندگی های پخش و فروش ما در سراسر کشور به فروش می رسند و شما با قیمت های مناسبی می توانید به راحتی خریداری کنید.

قیمت انواع تن ماهی

قیمت عمده انواع تن ماهی

قیمت کنسرو ماهی طعم دار بر اساس حجم و اندازه و همچنین مقدار قوطی سنجیده می شود. هر چه قوطی کوچک تر باشد قیمت آن نیز کمتر می باشد. قیمت این کنسرو ها با توجه به محصولات دیگر بالا نرفته است.ایران خود یکی از پرورش دهنده های بزرگ در زمین انواع ماهی ها می باشد. به همین دلیل چون مواد اولیه آن در ایران یافت می شود قیمت آن مناسب می باشد. خریداران می توانند به صورت اینترنتی و یا تماس با این مرکز محصولات خود را ثبت کنند.محصولات ثبت شده در کمترین زمان ممکن با پایین ترین هزینه برای شما ارسال می شود.برای اطلاع دقیق از قیمت های روزانه تن ماهی همین حالا با ما تماس بگیرید.

قیمت عمده انواع تن ماهی

قیمت عمده انواع تن ماهی

انواع تن ماهی ها در بازار با هم متفاوت هستند در واقع هم نوع مواد اولیه استفاده شده با هم متفاوت است و هم قیمت گذاری های تن ماهی ها با هم متفاوت می باشد.اگر به دنبال خرید عمده تن ماهی با قیمت مناسب هستید ما در مجموعه آوین کنسرو انواع تن ماهی های تولیدی را با مواد اولیه مرغوب به قیمت کارخانه به فروش می رسانیم.قیمت ها در سال ۱۴۰۰ یک افزایش چشمگیری داشته اند که امیدواریم این افزایش قیمت ها به چرخه خرید و فروش تن ماهی تاثیر نگذارد و همه بتوانند با خرید و فروش انواع تن ماهی با قیمت های مناسب امرار معاش کنند.برای خرید و سفارش انواع تن ماهی قیمت مناسب فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما