قیمت صادرات کنسرو تن ماهی به عراق

قیمت کنسرو تن ماهی ارزان،خرید اینترنتی کنسرو تن ماهی،فروش کنسرو تن ماهی در بازار های داخلی و خارجی،خرید کنسرو تن ماهی مرغوب.

قیمت صادرات کنسرو تن ماهی به عراق

کنسرو تن ماهی

ماهی یکی از ارزشمندترین غذاها بشمار می رود. علیرغم اینکه در شمال و جنوب کشور دریا وجود دارد و انواع ماهیان را دارا هستیم ولی سرانه مصرف ماهی در کشور بسیار پائین است. به دلیل خواص زیاد ماهی و از جمله اسید چرب ضروری به نام امگا ۳ توصیه می شود حداقل هفته ای دوبار ماهی استفاده شود.ولی کنسروهای ماهی تن یک فرآیند طولانی مدت را می گذرانند و این باعث می شود از ارزش غذایی آن کاسته شود. بعلاوه یکسری مواد نگهدارنده نیز به آن افزوده می شود. البته ادعا می شود کنسروها مواد نگهدارنده ندارند. کنسرو ماهی که مواد نگهدارنده داشته باشد ارزش غذایی ندارد. اگر مواد نگهدارنده هم نداشته باشد به خاطر ماندگاری در روغن و نمک خیلی از خواص ماهی کم یا از بین می رود. کنسرو ماهی تن یکی از غذاهای بسیار پر نمک است که برای افراد مبتلا به فشار خون مضر است. بعلاوه مقدار روغن آن نیز برای سلامتی مضر است و بهتر است روغن از گوشت جدا شود و بعد مصرف شود. همچنین باید کنسرو ماهی تن در آب و نمک یا در روغن های مفید مثل روغن زیتون و گلزا استفاده شود و تا جایی که امکان دارد از ماهی تازه مصرف شود.

قیمت صادرات کنسرو تن ماهی به عراق

نحوه تولید و صادرات کنسرو تن ماهی را می دانید؟

با توجه به مدرنیته شدن زندگی امروزی تولید و مصرف کنسرو تن ماهی از اهمیت بالایی برخوردارشده است لذا راهکارهایی مانند افزایش کیفیت محصول و همچنین حضور در نمایشگاه های مختلف و معرفی آن محصول به بازار های جهانی می تواند شرایط صادرات را فراهم کند.صادرات تن ماهی به عراق یکی از فعالیت های اقتصادی شرکت های تجاری است که با هدف ارزآوری و ارائه محصولات در سطح جهانی صورت می گیرد.یکی از راه های کسب سود مناسب در صنعت تهیه تن ماهی صادرات آن به خارج از کشور می باشد. این کار که توسط فعالان در این حوزه و در حجم بالا صورت می گیرد با استقبال کشورهای مختلف از جمله کشورهای آسیایی روبرو است.

قیمت صادرات کنسرو تن ماهی به عراق

 

قیمت صادرات کنسرو تن ماهی به عراق

امروزه شرکت های تجاری معتبری در حوزه تولید کنسرو تن ماهی استاندارد و مرغوب در حال فعالیت هستند که متناسب با نیاز بازار از بهترین نوع ماهی در خط تولید خود بهره می برند.کنسرو تن ماهی از محصولاتی است که با قیمت روز به فروش می رسد.یکی از کنسروها خوشمزه و محبوب مخصوصا در بین کودکان کنسرو تن ماهی است که در کارخانه های صنعتی و با استفاده از بهترین نوع ماهی تهیه می گردد و به اکثر کشورهای جهان به خصوص کشورهای حاشیه خلیج فارس عراق صادر می شود تا هم باعث رشد و رونق صنعت کنسرو ماهی شود و هم سودآوری برای کشورمان داشته باشد برای اطلاع از قیمت های صادرات کنسرو تن ماهی با ما تماس بگیرید.

قیمت صادرات کنسرو تن ماهی به عراق

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما