قیمت روز تن ماهی تاپسی در نمایندگی فروش

حفظ سلامت ماهیچه ها با خوردن تن ماهی

استخوان ها بافت های زنده و پویایی هستند که از پروتئین و املاح معدنی مانند کلسیم، منیزیم و فسفر تشکیلمی شوند. در اسکلت بدن انسان، 206 استخوان وجود دارد. مفصل ، نقطه به هم رسیدن دو یا چند استخوان می باشد. چندین نوع مفصل وجود دارد که هر کدام محدوده خاصی از حرکات اسکلتی را باعث می شوند، حرکت های مختلف ممکن است توسط یک یا حتی بیش از 600 ماهیچه اسکلتی را باعث می شوند، حرکت های مختلف ممکن است توسط یک یا حتی بیش از 600 ماهیچه اسکلتی انجام شود.انجام منظم فعالیت هایی مانند پیاده روی و دویدن، ماهیچه های اسکلتی را ورزیده کرده و به حفظ استحکام استخوان ها نیز کمک می کند. مصرف متعادل پروتئین، مواد معدنی، ویتامین ها، چربی ها و کربوهیدرات ها به حفظ سلامت ماهیچه ها و استخوان ها کمک می کند.با افزایش سن، تراکم استخوان ها کاهش و شکنندگی آن ها افزایش می یابد، به این حالت پوکی استخوان یا استئوپوروز گفته می شود. دلایل اصلی آن شامل کمبود کلسیم در طول دو دهه اول زندگی، اختلالات هورمونی، و استفاده از داروهای حاوی کورتون می باشد.زنان به طورمعمول بعد از یائسگی به علت عدم تولید استروژن توسط تخمدان، به این بیماری مستعد می شوند.

قیمت روز تن ماهی تاپسی در نمایندگی فروش

منگنز و روی موجود در تن ماهی

روي يا همان زينك نيز از جمله عناصر فراموش‌شده در بدن‌سازي است. اين عنصر مغذي باعث تحريك فعاليت آنزيم‌هايي مي‌شود كه مسئول سنتز پروتئين هستند. در نتيجه بدون آن امكان رشد عضلاني و احياي سلول‌ها سخت خواهد بود. اگر مي‌خواهيد از پروتئين مصرفي‌تان بيشترين بهره‌برداري را كنيد حتماً مواد غذايي سرشار از ويتامين C (كلم كاله، بروكلي، فلفل دلمه‌اي) و روي (غذاهاي دريايي، گوشت، اسفناج) را دريابيد.ماهي تن منبع پروتئين است. شما مي‌توانيد از تن ماهي استفاده كنيد. اين كنسروها به‌راحتي قابل‌استفاده هستند و مي‌توان آن را با انواع غذاهاي ديگر مصرف كرد. توصيه مي‌كنيم يك عدد تن ماهي را با يك قاشق غذاخوري روغن‌زيتون، خيار شور، پياز خردشده، كرفس، نصف آووكادو، اسفناج، گوجه‌فرنگي خردشده، نمك و فلفل مخلوط كرده و با نان كامل ميل كنيد. بايد بدانيد كه اگر نيم تا يك ساعت بعد از ورزش، ماهي تن مصرف كنيد بدن‌تان ميزان قابل‌توجهي پروتئين دريافت كرده و آماده عضله‌سازي مي‌شود.

قیمت روز تن ماهی تاپسی در نمایندگی فروش

بزرگترین تولید کننده تن ماهی تاپسی در تهران

یکی از بهترین تن ماهی های ایران تن ماهی تاپسی است که امروز در بازار تهران طرفداران زیادی دارد چون یک تن ماهی بی نظیر و متفاوت در بسته بندی و کیفیت نسبت به بقیه تن ماهی های بازار است.درب شفاف داشتن و کیفیت بالای تن ماهی تاپسی باعث شده که امروز این تن ماهی در صدر تن ماهی های بازار تهران باشد.برای خرید و ثبت سفارش و اطلاع از قیمت ها همین حالا با ما تماس بگیرید.

قیمت روز تن ماهی تاپسی در نمایندگی فروش

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما