قیمت تن ماهی ۲۴ عددی

لیست تن ماهی ۲۴ عددی

قیمت تن ماهی ۲۴ عددی

ماهی از دسته غذای های است که به عنوان بهترین و مرغوبترین غذای گوشتی به حساب می آید که بنابر توصیه پزشکان باید حداقل روزی دو الی سه بار در هفته مصرف شود بدلیل وجود مواد معدنی که دارد برای بدن نیاز است.ماهی رو به صورت کنسرو شده نیز استفاده می کنند که خود طرفداران زیادی دارد بدلیل طعم ومزه ای که دارد، کنسرو تن ماهی 180 گرمی یه نمونه از این کنسرو ها است که توسط تولید کنندگان و کارخانجات کنسرو سازی تهیه و تولید می شود.این روزها تمامی تن ماهی ها ۲۴ عددی می باشند و با باکس ۲۴تایی به فروش می رسند.در حال حاظر برندهای تولیدی مجموعه آوین کنسرو پر فروش ترین های بازار تن ماهی های ۲۴ عددی هستند.

سفارش تن ماهی

قیمت تن ماهی ۲۴ عددی

تن ماهی خوب یکی از همراهان همیشگی غذاهای ایرانی است. این ماده غذایی ارزان و سرشار از پروتئین است و تا چندین سال پس از خرید خراب نمی شود. تن ماهی نوعی ماهی است که انواع مختلفی دارد. همه به طور متوسط ​​منبع خوبی از پروتئین هستند و همچنین چربی و کالری کمی دارند. قرار دادن ماهی تن در آب کنسرو یا روغن بر ارزش غذایی آن تأثیر می گذارد. از این رو شرکت ما فروشنده انواع تن ماهی های خوب و با کیفیت اعلا می باشد و این محصول را با قیمت خوبی به بازار توزیع می کند.برای اطلاع از قیمت های انواع تن ماهی های ساده و طعم دار ۲۴عددی و سفارش بهترین تن ماهی ها می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

قیمت تن ماهی ۲۴ عددی

قیمت تن ماهی ۲۴ عددی

توزیع مستقیم کنسرو تن ماهی 24 عددی با کیفیت عالی و بهترین قیمت از این مجموعه انجام می گیرد. اگر قصد خرید عمده انواع تن ماهیان پر فروش را در بازار دارید و به دنبال مناسب ترین قیمت ها هستید تا بتوانید حاشیه سود بالاتری را تجربه کنید از این مجموعه اقدام به خرید کنید. این محصول کاملا ارگانیک و پر خاصیت است و به درمان بسیاری از بیماری ها مفید است.این روزها هم قیمت های انواع تن ماهی مدام در حال تغییر و خرید امروز شما مناسب تر از خرید فردا می باشد.برای اطلاع دقیق از برندهای ۲۴ عددی موجود و قیمت انواع طعم ها و برندهای تن ماهی همین حالا با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما