قیمت انواع کنسرو لوبیا چیتی با قارچ ارزان

خواص مهم کنسرو لوبیا چیتی با قارچ

عناصر معدنی لوبیا چیتی شامل آهن، فسفر، منگنز، منیزیم، پتاسیم، فولات، فیتیک اسید، فیبر، ویتامین کا و مس هستند. فیبر موجود در لوبیا چیتی به گوارش کمک شایانی می‌کند. مصرف فیبر در کاهش یبوست تاثیر دارد و از سندروم روده تحریک پذیر جلوگیری می‌کند. فیبر حل نشدنی لوبیا چیتی مواد غیر ضروری روده را به طور کامل از دستگاه گوارش حذف می‌کند. فولات در پایین آوردن سطح هموسستین که عامل افزایش حملات قلبی است نقش دارد. میزان منیزیوم موجود در لوبیا چتی به بهبود وضعیت قلبی و عروقی کمک می‌کند. منیزیوم یک ماده عالی برای مسدود کردن کانال های کلسیم است. انسداد این کانال به افزایش جریان خون کمک می‌کند. وجود منیزوم در کاستن فشار عروق، رگ ها و قلب تاثیر دارد. لوبیا چیتی به دلیل داشتن فیبر، پتاسیم، منیزیم و فولات خطر حملات قلبی را کاهش می‌دهد.پروتئین ماده‌ی مغذی مهمی است که تقریبا در هر فعالیت بدن، نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. لوبیاها اسیدهای آمینه‌ی فراوانی دارند و اسیدهای آمینه نیز اجزای سازنده‌ی پروتئین‌ها هستند.لوبیاها سرشار از نوعی آنتی اکسیدان به نام پلی‌فنول‌ها هستند. آنتی اکسیدان‌ها اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد را ازبین می‌برند. رادیکال‌های آزاد موادی شیمیایی هستند که بر طیف وسیعی از فرایندهای بدن، ازجمله پیری، سرطان و التهاب اثر می‌گذارند.همه‌ی لوبیاهای خشک منبع خوبی از فیبر رژیمی هستند. این مورد درباره‌ی کنسرو لوبیا قرمز هم صادق است. لوبیاها منبع غنی فیبر نامحلول هستند که به‌ طور عمده در پوستشان یافت می‌شود.فیبرهای نامحلول به‌سلامت دستگاه گوارش و تنظیم عملکرد روده‌ها کمک می‌کنند.

قیمت انواع کنسرو لوبیا چیتی با قارچ ارزان

 

خواص لوبیا چیتی با قارچ برای زنان باردار

لوبیا چیتی همانند گوشت حاوی پروتئین بوده، غذایی سالم و سودمند محسوب میشوند که از خواص درمانی نیز برخوردار است. انواع مختلفی از لوبیا شامل لوبیا قرمز، لوبیا سفید، لوبیا چشم بلبلی، لوبیا سبز و لوبیا چیتی وجود دارد. انواع لوبیا از نظر ازش غذایی و خواص درمانی شباهتهایی با یکدیگر داشته، با این حال هر گونه از آن نیز دارای خواص و فواید مختص به خود نیز میباشند. از بین انواع لوبیا، لوبیا چیتی به دلیل میزان بالای اهن و اسید فولیک برای زنان باردار بسیار مفید بوده و متخصصان تغذیه برای پیشگیری از نقایص مادرزادی جنین، مصرف این نوع لوبیا را به زنان باردار توصیه میکنند.وضعیت‌های آزاردهنده‌ای در دوران قاعدگی وجوددارد که فقط زنان می‌توانند درک کنند. ناراحتی‌های شکمی، سردرد و تهوع از علائم معمول این دوره هستند. در واقع، این شرایط زمانی اتفاق‌می‌افتند که بدن دچار کمبود اکسیژن در سلول‌های قرمز خون است. لوبیاچیتی می‌تواند با رفع این مشکلات در مدت‌زمان کوتاه، به زنان کمک‌کند.یک مادر باردار کاملا درمورد اهمیت رشد جنین در سه‌ماهه اول آگاهی دارد. مادر باید غذاهای مغذی و سرشار از ویتامین و مواد معدنی مصرف‌کند. لوبیاچیتی منبعی عالی از فولات است که در دوره بارداری برای مادر مفید است زیرا فولات در رشد مغز و سیستم عصبی نقش‌دارد.

قیمت انواع کنسرو لوبیا چیتی با قارچ ارزان

پخش انواع کنسرو لوبیا با قارچ ارزان به صورت عمده

آیا می دانید با خرید عمده از شرکت آوین کنسرو از چه مزایایی بهره مند می شوید؟آیا می دانید بهترین و با کیفیت ترین برندهای کنسرو لوبیا با قارچ کدام اند؟شرکت آوین کنسرو یک شرکت بزرگ با تولیدات به روز است و کنسرو لوبیا چیتی با قارچ هم امروز یکی از این کنسرو های فوق العاده خوشمزه خوش طعم و با کیفیت ما است که در وزن های 350،380 و420 گرمی با قوطی های جدید کلید دار و با قیمت مناسب عرضه می شود در صورت خرید عمده و تعداد بالا می توانید بارتان را در کمترین زمان ممکن و رایگان تحویل بگیرید.یا اینکه برندهای ما مانند:اصالت،اورگانا،سیحون،7000،چینود،پدرام و…را از نمایندگی های پخش ما در سراسر ایران تهیه کنید.

قیمت انواع کنسرو لوبیا چیتی با قارچ ارزان

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما