قیمت انواع صدف خوراکی تازه

تفاوت صدف خوراکی تازه و کهنه

خریدتان را فقط از بهترین ماهی فروشی ها صورت دهید.این ها جاهایی با فروش سریع هستند و شما می توانید از تازگی ماسل، صدف و اویستر اطمینان حاصل نمایید.با وجود اینکه باز هم ممکن است مرده گیرتان بیاید، از زمان مرگ مدت طولانی سپری نشده است.یک صدف مرده چیست؟ صدف ها زنده فروخته می شوند و باید به شما واکنش نشان دهند. آن ها را روی پیشخوان گذاشته و برای لحظه ای توقف کنید بعد ضربه ملایمی به صدف بزنید. آن باید از آنچه قبلا بوده سفت تر بسته شود.اویسترها این کار را کمی می کنند، ولی صدف ها و ماسل ها واکنش کاملا واضح دارند.شما می توانید صدف های مرده را بعد از پختن هم تشخیص دهید.صدف های مرده بعد از پختن باز نمی شوند.آن ها را دور بریزید.اسکالوپ ها انواع ویژه هستند.اسکالوپ ها تقریبا همیشه با پوست فروخته می شوند و شما ان ها را بصورت دارای بسته بندی خشک می بینید.این به معنی این است که آن ها حمل نشده و در آب نمک ذخیره سازی شده اند.آیا اسکالوپ هایی که در محیط چسبنده شیری می غلتند را دیده اید؟ بهتر است بی خیال آن ها شوید.خرید اسکالوپ های یخزده و بخوبی وکیوم شده که کاملا خوب هستند بهتر از این است که اسکالوپ موجود در بسته بندی تر و بنجل خریداری گردد. پخش کنسرو ماهی ۱۸۰ گرمی و مارچوبه کنسرو در بازار با توجه به قیمت خوب و کیفیت بالا صورت می گیرد.

قیمت انواع صدف خوراکی تازه

خرید صدف خوراکی تازه

برای خرید انواع صدف خوراکی تازه و درجه حتما دقت کنید که در ورود به فروشگاه اصلا نباید بوی گند استشمام نمایید.با استشمام بوی تعفن، برگردید و خارج شوید.ماهی های عجیب و غریب می توانند در فروشگاه مزرعه، سوراخی در دیوار یا مغازه کوچک پر زرق و برق وجود داشته باشند اما اصلا و ابدا آن ها نباید بوی گند(شبیه جزر) بدهند.

بازار کنسرو ماهی و کنسرو بادمجان یک و یک بسیار داغ است و هر روز شاهد تولیدات مرغوب و درجه یک بسیار زیاد در بازار هستیم.

هیچوقت!چون صدف خوراکی تازه بویی فوق العاده عالی دارد و لذت خرید کردن را چندین برابر می کند.

قیمت انواع صدف خوراکی تازه

قیمت انواع صدف خوراکی تازه

صدف سرشار از روی است.این ماده جهت ساخته شدن اسپرم و تستسترون (هورمون مردانه) ضروری است. علاوه بر این صدف حاوی دوپامین است،یک برنامه‌ی غذایی سرشار از صدف‌های خوراکی با کمک به حفظ سطح کلاژن پوست،به شما کمک خواهد کرد تا پوستی صاف،انعطاف پذیر و جوان کسب کنید.قندی که در صدف و پوسته موجودات دریایی یافت می‌شود، می‌تواند کلید درمان ضایعات نخاعی باشد.اگر دچار مشکلات حافظه شده اید صدف خوراکی بخورید. صدف با داشتن روی مورد نیاز به بهبود عملکرد مغز کمک می کند.حلزون ژلاتینی حاوی میزان زیادی فلز روی است که یکی از بهترین مواد برای تقویت سیستم ایمنی بدن به شمار می رود.برای استعلام قیمت انواع محصولات دریایی تازه و صید روز و ثبت سفارش فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

قیمت انواع صدف خوراکی تازه

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما