فروش کنسرو گراتیس و اورگانا به قیمت کارخانه

خرید کنسرو گراتیس و اورگانا با بهترین کیفیت.مرکز پخش عمده کنسرو گراتیس و اورگانا به صورت عمده و جزیی با ارزان ترین قیمت.قیمت کنسرو اورگانا و گراتیس در بازار های داخلی و خارجی.

فروش کنسرو گراتیس و اورگانا به قیمت کارخانه

تن ماهی

ماهی تن شناگری سریع و فعال است و اغلب شنایی بی‌وقفه و طولانی دارد. همین امر موجب تغییررنگ قسمت‌هایی از گوشت بدن این ماهی به رنگ قهوه‌ای تیره می‌شود. برای درک بیشتر، این ماهی علاوه بر عضلات صورتی در دو طرف بدن درست در زیر پوست، عضلاتی به رنگ قهوه‌ای دارد که به آن عضله تیره گفته می‌شود.این عضلات چربی بیشتری داشته و هنگام شنای سریع ماهی انرژی کافی را تامین می‌کند. این گوشت به دلیل آن که پرچرب و تلخ مزه بوده و نسبت به تند شدن حساس‌تر، ماندگاری کمتر و طعمی ‌متفاوت با عضلات صورتی رنگ ماهی دارد، اغلب در زمان فراوری از محصول جدا و مصرف آن برای سلامت مضر نخواهد بود.

فروش کنسرو گراتیس و اورگانا به قیمت کارخانه

تن ماهی گراتیس و اورگانا چه خواصی دارند؟

تن ماهی اورگانا یک ضد التهاب، برای افرادی که از درد مفاصل و روماتیسم رنج می برند، می باشد. چرا که سرشار از امگا3  و آنتی اکسیدان می باشد که با رادیکال های آزاد هم مقابله کرده و از پیری زودرس سلول های بدن پیشگیری می کند.تن ماهی گراتیس دشمن سرطان، زیرا یک منبع غنی از سلنیوم و آنتی اکسیدانه که با عوامل سرطان زا مقابله می کنه.تن ماهی یک تغذیه خوب برای ورزشکارانه، چون در هر وعده غذایی این ماده غذایی در حدود 100 گرم پروتئین وجود داره که برای عضله سازی و حجیم شدن بافت بدن ورزشکاران بسیار ایده آله.البته باید بدانید که توصیه متخصصان تغذیه آن است که کودکان بین 5 تا 11 سال بیش از 150 گرم تن ماهی در هفته مصرف ننمایند. بهترین میزان مصرف تن ماهی در کودکان زیر 5 سال هم مقدار 75 گرم در هفته می‌باشد.

فروش کنسرو اورگانا و گراتیس به قیمت کارخانه

انواع ماهی تن کدام هستند؟

بعضی از انواع ماهی های تن، خون گرم هستند. بر خلاف انواع دیگر ماهی ها که گوشت سفید رنگی دارند، ماهی تن گوشت صورتی یا قرمز تیره دارد. علت قرمزی گوشت این نوع ماهی ، میزان زیاد میوگلوبین (پروتئین محتوی آهن در عضله) است.مهم تر از همه این که، گوشت ماهی تن هم مانند گوشت بیشتر انواع ماهی ها ، سرشار از اسیدهای چرب امگا3 است که مصرف آن مشکلات پوستی و التهابات را کاهش می دهد و سرعت بهبود بیماران قلبی را بالا می برد. اسیدهای چرب امگا 3 به طور کلی نقش پیشگیری کننده از بیماری های مزمنی نظیر بیماری های قلبی- عروقی ، دیابت نوع دوم و برخی از انواع سرطان را دارند.خوردن ماهی های حاوی امگا 3 برای کاهش بیماری های قلبی و عروقی  بسیار مفید است، زیرا این ماده مغذی میزان چربی های بد خون (LDL-کلسترول و تری گلیسریدها) را کاهش می دهد؛ میزان کلسترول خوب را افزایش میدهد؛ تجمع پلاکت را پایین می آورد و از لخته شدن خون جلوگیری می کند؛ با کاهش سلول های اندوتلیال و تولید مشتقات پلاکت عامل رشد، از ضخیم شدن رگ ها جلوگیری می کند؛ فعالیت مشتقات شیمیایی سلول های دیواره رگ ها که باعث آرامش و باز شدن رگها می شود را افزایش می دهد؛ تولید پیام آورنده های شیمیایی به نام سیتوکسین ها را نیز کم می کند(موادی که در واکنش التهاب مربوط به سختی رگ ها نقش دارند).

فروش کنسرو گراتیس و اورگانا به قیمت کارخانه

فروش کنسرو گراتیس و اورگانا به قیمت کارخانه

ماهي هوور داراي به دلیل کم خار (تیغ ) بودن در جهان مشتريان فراوني دارد. ماهی تن از غذاهای محبوب دریایی است. ماهی تن دلیل خوشمزگی گوشت ماهی بهترین روش پخت آن و ساده سرخ کردن ماهی است اما می توان به صورت استیک ،کوکو ماهی ، قلیه ماهی و … استفاده کرد. همچنین ماهی کپور یکی از مهمترین خانواده‌های ماهی‌های آب شیرین است. این خانواده بزرگترین خانواده ماهی‌ها بوده و شامل ۲۴۲۰ گونه و ۲۲۰ جنس است. تقریباً تمام اعضای آن متعلق به آب شیرین بوده و برای تولید مثل نیازمند ورود به آب شیرین هستند. مهمترین ماهی‌های پرورشی گرم‌ آبی مثل کپور معمولی، کپور علف‌خوار یا آمور، کپور سرگنده و کپور نقره‌ای یا فیتوفاگ متعلق به این خانواده هستند. با حدود ۱۱۰ گونه بزرگترین گروه ماهی‌های آب شیرین ایران است و تقریباً در همه حوضه‌های ایران یافت می‌شوند. از کپورماهی‌های معروف ایران می‌توان انواع سس‌ماهی از جمله سس‌ماهی‌کور، سیاه‌ماهی، ماهی سفید، کلمه و سیاه‌کولی را نام برد.که ما در کنسرو گراتیس و اورگانا از ماهی هوور استفاده میکنیم و با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت راهی بازار میکنیم و شما می توانید قیمت ها و کیفیت ما را با بازار های داخلی مقایسه کنید چون قیمت های ما قیمتی است که از کارخانه بیرون می آید. برای ثبت سفارش همین حالا اقدام کنید و با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

فروش کنسرو گراتیس و اورگانا به قیمت کارخانه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما