فروش کنسرو برگ مو دربازار ایران

خواص کنسرو برگ مو

با رویش درختان انگور، برگ های مو بیش از هر چیز جلب توجه کمی کند.اما آیا می دانید برگ مو علاوه بر ارزش غذایی خواص درمانی بسیاری دارد؟در ادامه مطلب خواص دارویی و درمانی این برگ مانند جلوگیری از سقط جنین و نقرس و … را بیشتر می شناسید. انگور مطلوب ترین میوه موجود در جهان است.درخت انگور را “تاک” یا “مو” نیز می‌گویند. برگ مو دارای ساکاروز، لوولز(Levulose)، اینوزیت (Inosite)، کوئرستین، کاروتن، اجسام تانیک، بتائین، تارتاریک اسید، مالیک اسید، اسکوربیک اسید، پتاسیم، آهن و سیلیکون است.برگ مو دارای ۱۳ کالری، ۲٫۵ گرم کربوهیدرات، ۱٫۵ گرم فیبر، ۳ دهم گرم چربی، ۱۲۰۰ میلی گرم اسید چرب امگا سه، ۲۰ میلی گرم اسیدچرب امگا شش، ۸ دهم گرم پروتئین، ۴ هزار گرم ویتامین آ، ۱٫۶ میلی گرم ویتامین سی، ۳ دهم میلی گرم ویتامین ای، ۱۵٫۲ میلی گرم ویتامین کا، ۳ دهم میلی گرم ناسین، ۱ دهم میلی گرم ویتامین ب شش، ۱۱٫۶ میکرو گرم فولات، ۱٫۸ میلی گرم کولین، ۵۰٫۸ میلی گرم کلسیم، ۴ دهم میلی گرم آهن، ۱۳٫۳ میلی گرم منیزیم، ۱۲٫۷ میلی گرم فسفر، ۱٫۳ میلی گرم سدیم، ۱ دهم میلی گرم زینک، ۱ دهم میلی گرم مس، ۴ دهم میلی گرم منگنز، ۱ دهم میکرو گرم سلنیوم و ۱۰٫۳ گرم آب می باشد.

فروش کنسرو برگ مو دربازار ایران

تقویت سیستم ایمنی بدن با کنسرو برگ مو

برگهای انگور غنی از ویتامین c هستند که بهترین ویتامین برای افزایش سیستم ایمنی بدن است.این کار آنتی بادی شما را در حالت هشدار برای مبارزه با باکتری ها یا ویروس هایی که ممکن است وارد بدن شوند، حفظ خواهد کرد.رعایت تنوع مهم‌ترین نکته برای داشتن تغذیه‌ای مناسب است. خوردن تنها کنسرو برگ مو برای تقویت سیستم ایمنی بدن کافی نیست؛ حتی اگر به طور مداوم آن را در رژیم غذایی خود نگه دارید. بنابراین باید به دوز مناسب و توصیه‌شده‌ی مصرف کنسرو برگ مو دقت کنید تا از یک ویتامین بیش از اندازه و از مابقی خیلی کم در رژیم غذایی شما نباشد.استفاده مقادیر کافی از مواد مورد نیاز برای حفظ سلامت بدون و تنوع مصرف ۶ گروه اصلی مواد غذایی با اولویت استفاده از میوه‌ها به منظور افزایش سطح ایمنی بدن، مورد تاکید است و در این میان، مصرف محصولات حاوی ویتامین C از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.و کنسرو برگ مو هم یکی از این پرخاصیت ترین خوراکی ها برای بدن است.

فروش کنسرو برگ مو دربازار ایران

قیمت کنسرو برگ مو ارزان

کنسرو برگ مو امروز یکی از کنسرو های پرطرفدار برای پخت دلمه در ایران است که در تمام شهرها با توجه به آداب و رسوم آن شهر وجود دارد و علاقه مندان خاص خود را دارد.شرکت آوین کنسرو برای اینکه بتواند تمام محصولات کنسروی را در بازار عرضه کند با زدن دفاتر نمایندگی های معتبر در سراسر ایران به دنبال این است که محصولات باکیفیت را با قیمت مناسب یعنی به قیمت درب کارخانه در سراسر کشور به فروش برساند.و شما عزیزان برای خرید و ثبت سفارش و اطلاع از قیمت ها می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

فروش کنسرو برگ مو دربازار ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما