فروش ویژه کنسرو ذرت در ایران

مرکزپخش کنسرو ذرت زیر قیمت بازار،قیمت کنسرو ذرت در بازارهای داخلی و خارجی،خرید کنسرو ذرت ارزان در ایران،خرید اینترنتی کنسرو ذرت به قیمت درب کارخانه.

فروش ویژه کنسرو ذرت در ایران

کنسرو ذرت

به‌طورکلی، ۱۰۰ گرم ذرت زرد و پخته، ۹۶ کالری دارد. به‌علاوه، ذرت، ۷۲ درصد آب، ۲۱ گرم کربوهیدرات، ۲.۴ گرم فیبر، ۳.۴ گرم پروتئین و ۴.۵ گرم فروکتوز و ۰.۲ گرم لاکتوز دارد. همچنین، ذرت، فقط ۱.۵ گرم چربی به شما می‌دهد که شامل ۰.۲ گرم چربی اشباع، ۰.۵۷ گرم چربی تک غیر اشباع، ۰.۶ گرم چربی چند غیر اشباع، ۰.۰۲ گرم اسید چرب امگا۳ و ۰.۵۹ گرم اسید چرب امگا۶ است. به‌علاوه، ذرت، ویتامین‌ها و مواد معدنی زیادی را برای‌تان فراهم‌می‌کند. به‌هرحال، هر نوع ذرت، ویتامین‌ها و مواد معدنی مختلفی را تامین‌می‌کند. برای مثال، پاپ کورن، حاوی منگنز، فسفر، منیزیم، روی و مس است درحالی‌که ذرت شیرین دارای اسید پانتوتنیک، فولات، ویتامین B۶، نیاسین و پتاسیم است. واقعیت این است که ذرت، نسبت به بسیاری از دانه‌های غلات، ترکیبات آنتی‌اکسیدانی بیشتری دارد. این ترکیبات آنتی‌اکسیدانی شامل زئازانتین، لوتئین، آنتوسیانین، اسید فرولیک و اسید فیتیک می‌شوند.ذرت که بفارسی بلال نیز نامیده می شود گیاهی است یکساله و یک پایه دارای ساقه ای راست که ارتفاع آن تا چهارمتر می رسد.برگهای ذرت متناوب و دراز می باشد . گلهای نر ذرت بصورت خوشه ای بوده که مرکب از سنبل های قرمز روشن می باشد . گلهای ماده آن از ۲تا ۴ گل تشکیل شده در کنار برگ های ذرت قرار دارد.

فروش ویژه کنسرو ذرت در ایران

خواص کنسرو ذرت

  • یکی از خواص معمول ذرت برای سلامتی، سرشار بودن آن از کربوهیدرات است. همان‌گونه که قبلا گفته‌شد، ذرت، مقادیر بالایی کربوهیدرات دارد زیرا تقریبا ۸۲ درصد کالری را تامین‌می‌کند. بنابراین، زمانی که نصف فنجان ذرت را مصرف‌می‌کنید، تقریبا ۸۰ کالری دریافت‌می‌کنید.
  • یکی از خواص شگفت‌انگیز دیگر ذرت برای سلامتی، بهبود مو و پوست سر است. برای داشتن موی نرم و صاف، چرا مصرف روغن ذرت را امتحان‌نمی‌کنید؟ ذرت، همچنین می‌تواند تعادل مناسبی میان اسیدهای چرب امگا۳ و امگا۶ ایجاد‌کند. همان‌گونه که می‌دانید، هردوی آنها به کنترل التهاب کمک‌کرده و از پوسته‌شدن و خشک شدن پوست سر جلوگیری‌می‌کند. و آیا می‌دانستید این اسیدهای چرب، مواد مهم ساختار ذرت هستند که شرایط مطلوب را برای انتقال چربی فراهم‌می‌کنند، و اگر به کمبود یکی از این اسیدهای چرب دچارید، ممکن است دچار شکنندگی و ریزش مو شوید؟. بنابراین، اگر می‌خواهید سلامت مو و پوست سر خود را افزایش‌دهید، باید روغن ذرت مصرف‌کنید.
  • یکی دیگر از خواص شگفت‌انگیز ذرت که باید بدانید، پایین‌آوردن کلسترول است. بر اساس نتایج یک مطالعه، مصرف روغن پوسته ذرت می‌تواند کلسترول LDL پلاسما را کاهش‌دهد. این روغن چگونه می‌تواند کلسترول LDL پلاسما را کاهش‌دهد؟ این کار را با جذب کلسترول در بدن ما انجام‌می‌دهد. به‌علاوه، کاهش کلسترول LDL به معنای کاهش کلسترول HDL یا کلسترول خوب نیست. آیا می‌دانید هنگامی که کلسترول LDL در بدن کاهش‌یابد، بیماری قلبی نیز کاهش‌یافته و از تصلب شرایین جلوگیری‌می‌شود؟.
  • امروزه، افراد زیادی به بی‌خوابی مبتلا هستند، مخصوصا زنان باردار. به‌طورکلی، یکی از عوامل اصلی این بیماری، کمبود آهن است. به‌هرحال، همان‌گونه که قبلا گفته‌شد، ذرت، مقدار زیادی آهن دارد که یکی از مهم‌ترین مواد معدنی است که برای تولید سلول‌های قرمز خون ضروری است. به دلیل بالا، جلوگیری از بی‌خوابی را باید در فهرست خواص ذرت قرارداد.
  • روغن ذرت، ترکیبی عالی از مواد مغذی مانند ویتامین E و اسیدهای چرب را فراهم می‌کند. بنابراین، استفاده موضعی از این روغن می‌تواند موها را تغذیه‌شده و هیدراته نگه‌دارد و فرآیند پیری را کندکند. آنتی‌اکسیدان‌ها، با مهار رادیکال‌های آزاد مضر، می‌توانند از آسیب سلولی جلوگیری‌کنند. بنابراین ذرت، به دلیل مبارزه با فعالیت‌های رادیکال‌های آزاد مضر، برای جلوگیری و مبارزه با ریزش و خشکی مو مفید است. به‌علاوه، ذرت حاوی ویتامین K است که می‌تواند به جذب کلسیم در بدن کمک‌کرده و از این طریق، از ریزش مو جلوگیری‌کند. بنابر دلایل بالا، یکی از خواص شگفت‌انگیز ذرت، باید مبارزه با برخی از بیماری‌های مربوط به مو باشد.
  • همان‌گونه که در بالا گفته‌شد، ذرت حاوی کربوهیدرات است اما مصرف مناسب آن، باعث افزایش وزن زیاد نمی‌شود. ذرت، باعث انرژی‌زایی فوری نیز می‌شود. دلیل این‌که انرژی‌زایی فوری را یکی از خواص شگفت‌انگیز ذرت می‌دانند این است که ذرت، اسید پاتئتنیک، ویتامین‌های گروه B که می‌توانند به گلوکوز تبدیل‌شده و به افزایش انرژی کمک‌کنند، دارد. علاوه بر این، ذرت دارای بتاکاروتن نیز هست که می‌تواند با خستگی مبارزه‌کند.
  • اگر باردارید، ذرت یکی از مفیدترین غذاهایی است که باید هرروز بخورید. چرا؟ کمبود اسیدفولیک باعث نقص در جنین شما و سقط جنین می‌شود. بنابراین، باید برای افزایش سلامتی خود و رشد جنین، از این غذای ارزان و مغذی استفاده‌کنید. به‌علاوه، ذرت فیبر بالایی دارد که می‌تواند با برخی بیماری‌های دوره بارداری مانند یبوست مبارزه‌کند. همچنین، فولات موجود در ذرت، خطر ابتلا به ناهنجاری‌ها را کاهش‌می‌دهد. اگر زنان باردار، هرروز ذرت بخورند، برای سلامتی جنین‌شان، ویتامین‌ها، آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد مغذی بیشتری دریافت می‌کنند.
  • همان‌گونه که می‌دانید، مواد معدنی برای سلامتی بسیار ضروری هستند، بنابراین غذاخوردن یکی از بهترین راه‌ها برای دریافت ویتامین است. خوردن ذرت، فواید زیادی دارد زیرا دارای مس، آهن، روی، منگنز، منیزیم، سلنیوم و فسفر است. ذرت، عملکرد کلیه را تحریک‌می‌کند، باعت رشد استخوان و بدن می‌شود. مواد معدنی موجود در ذرت به تعادل مایعات، اسیدهای معده، انقباض ماهیچه کمک‌کرده، رشد استخوان را افزایش‌می‌دهد، فشار خون را تنظیم‌می‌کند، سیستم ایمنی را تقویت‌می‌کند و غیره. درکنار بقیه غذاهای سالم مانند آب، شکلات، تخم‌مرغ، شیر، حبوبات، مرغ، ماهی و دیگر غذاها، ذرت یکی از بهترین مواد غذایی برای سلامتی و وزن است.

فروش ویژه کنسرو ذرت در ایران

انواع ذرت خوراکی

  • ذرت بلوری
  • ذرت آردی
  • ذرت پاپ کورن
  • ذرت شیرین
  • ذرت غلاف دار

فروش ویژه کنسرو ذرت در ایران

آیا ارزش غذایی ذرت را می دانید؟

اگرچه اغلب ذرت در گروه سبزیجات دسته‌بندی می‌شود اما در اصل ذرت شیرین یک دانه کامل است که به دلیل کربوهیدرات نهفته در آن اغلب به‌عنوان یک سبزی نشاسته دار شناخته می‌شود.باید بگوییم هر چیزی که بیش‌ازاندازه مصرف شود می‌تواند شما را چاق کند. یک کاسه کوچک از ذرت حاوی 85 کالری و 19 گرم کربوهیدرات است درحالی‌که یک کاسه بزرگ از ذرت ممکن است دو برابر کربوهیدرات و کالری داشته باشد بنابراین اگر بیش‌ازاندازه مصرف شود می‌تواند چاق‌کننده باشد.اگرچه ذرت حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات است اما برای بدن بسیار مفید است. طبق جدول ارزش غذایی ذرت، می‌توان گفت که ذرت غنی از ویتامین C، منیزیم، ویتامین B و کاروتنوئیدها مانند لوتئین و زاکسنتین است.در هر وعده ذرت کمتر از 1 گرم چربی وجود دارد بنابراین می‌توان گفت که ذرت حاوی چربی بسیار کمی است. همچنین در هر نیم فنجان ذرت حدود 3 گرم فیبر نهفته است بنابراین می‌توان ذرت را منبع خوبی از فیبر به شمار آورد.با توجه به وجود مواد معدنی مختلف در ذرت می‌توان گفت که ذرت می‌تواند نقش مؤثری در بدن‌سازی داشته باشد ازاین‌رو اغلب ورزشکاران می‌توانند در رژیم‌های غذایی خود از این ماده پرخاصیت استفاده می‌کنند.

فروش ویژه کنسرو ذرت در ایران

فروش ویژه کنسرو ذرت در ایران

ارزش محوری گروه صنعتی آوین کنسرو، فراهم نمودن امکان دسترسی آسان مصرف کنندگان به غذای سالم و بهداشتی از طریق تولید محصول درجه یک از مواد درجه یک می باشد.و امروز افتخار این را داریم که کلیه محصولات کنسروی ما به خصوص کنسرو ذرت حرف اول را در بازارهای داخلی و خارجی می زند که شما عزیزان می توانید تمامی محصولات ما را به قیمت درب کارخانه و بدون واسطه تهیه کنید فقط کافیست برای اطلاع از قیمت ها و نحوه تخفیفات با کارشناس فروش ما تماس بگیرید و لذت خرید فوق العاده را تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما