فروش مستقیم کنسرو ماهی سفید

خواص انواع کنسرو ماهی درجه یک

خواص تن ماهی بسیار زیاد است و شما می‌توانید امراض بسیار زیادی را با استفاده از این ماده خوراکی خوشمزه درمان کنید. تن ماهی را به سفره غذای خود بیاورید و سلامت تمامی اعضای خانواده تان را تضمین کنید. پخش کنسرو ماهی ۱۸۰ گرمی و مارچوبه کنسرو در بازار با توجه به قیمت خوب و کیفیت بالا صورت می گیرد.

مصرف تن سبب بالا رفتن هوش کودک، درمان بیماری در دوران پیری و تضمین سلامت ورزشکاران می‌شود. با خوردن تن در دوران بارداری می‌توانید به بالا رفتن آی کیو نوزاد نیز کمک کنید.از دیگر خواص کنسرو ماهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تن ماهی سرشار از امگا ۳ است و برای حفظ کارکرد بهتر قلب بسیار مفید فایده است. امگا ۳ سبب می‌شود کلسترول خوب در بدن افزایش پیدا کند و از ایجاد لخته در عروق خونی جلوگیری می‌شود.
  • ماهی ها منبع فوق‌العاده‌ای از ویتامین‌های گروه B است که برای تولید انرژی، کنترل التهاب و حفاظت از قلب و سلامت مغز لازم هستند.
  • انجمن قلب آمریکا برای بیماران مبتلا به تری گلیسرید بالا و فشار خون بالا ، مصرف دو بار در هفته، ماهی های حاوی امگا 3 را توصیه می کند.
  • ماهی از جمله غذا های مفید و پر خاصیتی است که بعد از ۱۱ ماهگی می توانید در برنامه غذایی کودکان خود قرار دهید، البته برای بچه هایی که در خانواده خود، سابقه حساسیت نداشته باشند، می توان از هفت ماهگی این ماده غذایی را در اختیار آنها قرار داد. توجه داشته باشید که ماهی را در منزل طبخ کرده تا بوی آن اشتهای کودک را زیاد کرده و نیز سلامت وی حفظ شود.
  • تن های ماهی رژیمی و سبک از بهترین انواع ماهی تن برای کودکان می باشند. ضمن اینکه ماهی سالمون نسبت به کنسرو تن ماهی فواید بیشتری برای سلامت کودکان دارد.

فروش مستقیم کنسرو ماهی سفید

نرخ کنسرو ماهی سفید

نوسان قیمت ها زیاد است و دلایل متعددی می تواند روی قیمت تمام شده کنسرو ماهی تاثیر گذار باشد.عمده دلیل بالا رفتن قیمت کنسرو ماهی کمیاب بودن نوع گونه های ماهی تازه است که دست تولید کننده را بسته و تولید کننده به دلیل بالارفتن قیمت ماهی مجبور است کنسرو ماهی را نیز با قیمت بالاتری به فروش برساند.

بازار کنسرو ماهی و کنسرو بادمجان یک و یک بسیار داغ است و هر روز شاهد تولیدات مرغوب و درجه یک بسیار زیاد در بازار هستیم.

این روزها ماهی هوور و گیدری که در کارخانجات عمدتا برای تولید کنسرو ماهی استفاده می شوند در بازار با قیمت های بسیار بالایی به فروش می رسند چون صید ماهی بسیار کم شده است.

فروش مستقیم کنسرو ماهی سفید

فروش مستقیم کنسرو ماهی سفید

ما سعی کرده ایم در مجموعه آوین کنسرو انواع کنسرو ماهی را که تولید می کنیم به صورت ماهی فیله و سفید و تازه در قوطی ها قرار دهیم که مشتری زمانی که درب قوطی را باز کرد با ماهی سفید و تازه مواجه شود و از خوردن آن لذت ببرد.ما به سراسر کشور کنسرو ماهی ارسال می کنیم و در اکثر شهرها نمایندگی پخش معتبر داریم که دست واسطه ها را کوتاه کرده اند و انواع برندهای تولیدی ما را به قیمت تولید درب کارخانه و به صورت عمده به فروش می رسانند و شما برای ثبت سفارش فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

فروش مستقیم کنسرو ماهی سفید

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما