فروش تن ماهی تازه صادراتی

شرکت پخش تن ماهی

فروش تن ماهی تازه صادراتی

شاید بارها از خودتان سوال پرسیده باشید که مرغوب ترین ماهی تن ماهی ها کدام است؟ ما به شما خواهیم گفت که کدام بهترین هستد. با ما همراه شوید تا اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهیم.تن ماهی خوب و مرغوب که در درجه اول دارای یک طعم و مزه و همچنین عطر خوبی باشد. این در صورتی به وجود می آید که تولید کننده از تازه ترین و بهترین ماهی ها و مواد اولیه برای به تولید رساندن این کنسرو استفاده کرده باشد.یکی دیگر از راه های شناسایی کنسرو خوب و مرغوب نگاه به تاریخ تولید و انقضا آن می باشد. هر چه تاریخ تولید به تاریخ روز نزدیک تر باشد کنسرو تن ماهی تازه تر و مرغوب تر می باشد.مرغوب ترین تن ماهی کنسروی است که ارزش غذایی بسیار بالایی را داشته باشد.و ما این تن ماهی ها را به شرکت های پخش عرضه می کنیم تا بتوانند برترین و اعلاترین ها را راهی بازارهای داخلی و خارجی می کنند.

تن ماهی های اعلا

فروش تن ماهی تازه صادراتی

این روزها اعلاترین و بهترین تن ماهی برندهایی هستند که از مواد اولیه مرغوب و درجه یک مانند ماهی تازه٬روغن های گیاهی اعلا و قوطی های با کیفیت درب کلیددار در بسته بندی و تولید آنها استفاده شده باشد و این روزها طرفداران کنسرو تن ماهی آگاهی و اطلاعات کافی دارند که برندهای با ماهی هوور از نظر قیمتی و کیفیت به نسبت ماهی زرده و مارلین بهتر هستند.برای صفارش تن ماهی های اعلا و درجه یک و صادراتی می توانید با ما تماس بگیرید و با کیفیت ترین برندهای روز بازار را از ما به قیمت تولید خریداری کنید.

فروش تن ماهی تازه صادراتی

فروش تن ماهی تازه صادراتی

صادرات یکی از ارکان موفقیت و درآمدزایی یک کشور است چرا که با ارزی که وارد کشور می شود می توان زیرساخت های تجارت را روز به روز بهتر کرد.همیشه کشورهای اوراسیال یا کشورهای اروپایی به دنبال اعلاترین و بهترین تن ماهی های روز بازار هستند و حتما باید وزارت بهداشت این کشورها مانند روسیه تاییده دهد تا بار با کیفیت و اعلا وارد آن کشورها شود و ما در مجموعه آوین کنسرو برندی مانند گلکسی و تحفه ۱۸۰ گرمی با ماهی هوور گیدر را راهی این کشورها کرده ایم و ارزآوری زیادی برای ایران داشته باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما