فروش آنلاین کنسرو ماهی استاندارد

نمایندگی فروش کنسرو ماهی

شرکت بازرگانی آوین کنسرو، در نظر دارد با نگرش توسعه بازار از محل مزیت های رقابتی برندهای معروف بازار و همچنین بهره‌مندی از ظرفیت های شخصیت های حقیقی و حقوقی علاقمند به ایجاد کسب وکار های خرده و عمده فروش در سراسر ایران است ما با زدن دفاتر نمایندگی معتبر در سراسر ایران کمک میکنیم که محصولات با کیفیتی به دست مردم برسد کسی که از نمایندگی های ما خرید می میکند با کسی که از شرکت خرید می کند هیچ تفاوتی ندارد چون تمام محصولات ما با قیمت کارخانه در مراکز فروش عرضه می شود.کنسرو ماهی یک غذای فوق العاده است که همه مردم امروز از آن استفاده می کنند.

فروش آنلاین کنسرو ماهی استاندارد

فروش کنسرو ماهی ارزان

ما زمانی که می گوییم کنسرو ماهی ارزان همه فکر می کنند یک کنسرو ماهی بی کیفیت است و یا اینکه فکر می کنند چون یک تن ماهی گران است وقتی مقایسه قیمتی می کنند می گویند گرانتر بهتر است ولی کاملا اشتباه فکر می کنند منظور از ارزان بودن یعنی قیمت مناسب داشتن.هیچ وقت نمی توان گفت چون ارزان است کیفیت ندارد،ماهی هوور و ماهی گیدر با هم اختلاف قیمت چندانی ندارند به همین دلیل است که می گوییم تن ماهی با کیفیت ولی با قیمت مناسب را خریداری کنید و ما امروز با بهترین برندهای ایران با کیفیت ترین کنسرو ماهی ها را با انواع طعم ها با قیمت مناسب عرضه می کنیم.

فروش آنلاین کنسرو ماهی استاندارد

صادرات کنسرو ماهی به کشورهای عربی

تولید کنسرو ماهی پس از تایید سلامت ماهی ورودی به استان ، تحت نظارت دامپزشکی در کارخانجات کنسرو ماهی تولید می شود که در صورت دارا بودن گواهینامه های لازم این محصولات قابلیت صادرات به کشورهایی عربی را خواهد داشت.در دنیای کسب و کار ایران بسیاری از تولیدکنندگان هستند که یا دست به صادرات نمی‌زنند یا میزان صادراتشان متناسب با توان و ظرفیت تولیدیشان نیست. ناآگاهی، خودکم‌بینی، کوتاه‌بینی، ترس یا احتیاطهای بی‌مورد می‌تواند از دلایل اصلی بی‌رغبتی کسب و کارها برای صادرات کالا و محصولاتشان باشد.همین صادرات کنسرو ماهی می‌تواند به افزایش درآمد حاصل از فروش کمک کرده، در بازارهای فروش شرکت تولیدی تنوع ایجاد کرده، آسیبهای ناشی از کاهش تقاضا در بازار داخلی را کاهش داده، چرخه عمر محصولات را طولانی کرده، ظرفیتهای خالی تولید را به کار گرفته، هزینه‌های تولید را کاهش داده و نهایت قیمتها را پایین می‌آورد.

فروش آنلاین کنسرو ماهی استاندارد

فروش آنلاین کنسرو ماهی استاندارد

این روزها مردم بیش از هر زمان دیگری، به فروشگاه های اینترنتی علاقه نشان می دهند، از خرید کفش گرفته تا کنسرو ماهی. فکر می کنید علت چیست؟ فروشگاه اینترنتی،چه مزایایی داشته که مردم به آن علاقه نشان داده اند؟ ایا در کنار این مزایا، خرید آنلاین معایب و مشکلاتی هم دارد؟  تا با آگاهی خرید کنید.یکی از مهمترین دلایلی که امروزه هر صنعتی را به سمت فضای اینترنتی متمایل می کند، کاهش هزینه های ثابت و افزایش تعداد مشتریان آن ها در این فضا است. به دلیل حذف محدودیت جغرافیایی در دستیابی مشتریان از اقصی نقاط کشور به خدمات و محصولات شما با استفاده از اینترنت، شما را در معرض دید مشتریان بالقوه بیشتری قرار می دهد.اگر بخواهیم به مهمترین مزایای خرید آنلاین اشاره کنیم:

  • راحتی خرید
  • قیمت بهتر
  • تنوع بیشتر
  • صرفه جویی در زمان
  • دوری از شلوغی و ترافیک

برای خرید کنسرو ماهی اعلا و درجه یک همین حالا با ما تماس بگیرید.

فروش آنلاین کنسرو ماهی استاندارد

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما