فروشگاه فروش انواع تن ماهی شور

بهبود کارکرد شناختی مغز با تن ماهی شور

ماهی‌های دریایی از ماهی‌های پرورشی بهتر و سالم‌تر هستند زیرا تحرک بیشتر داشته و از مواد طبیعی‌تری هم تغذیه کرده‌اند. چنین ماهی‌هایی ارزش غذایی بیشتری داشته و امگا سه، کلسیم و فسفر در آنها بیشتر است.امگا-۳ موجود در تن ماهی شور می‌تواند به بهبود کارکرد یاد سپاری یا کارکرد شناختی مغز کمک کند؛ و به این ترتیب، از طریق کمک به تسهیل خونرسانی بدن به مغز، در برابر بیماری‌های دژنراتیو از قبیل بیماری آلزایمر از ما محافظت می‌کند. هم‌چنین، امگا-۳ موجود در ماهی شور خطر ایجاد التهاب را در بدن کاهش می‌دهد؛ به این ترتیب، پیام‌های واسطه‌ای در بیماران مبتلا به آلزایمری که از لحاظ انتقال پیام‌ها یا پالس‌های عصبی دچار اختلال هستند، می‌توانند توسط مغز دریافت شوند.به همین خاطر امروز مصرف تن ماهی برای سیستم بدن انسان مفید است.

فروشگاه فروش انواع تن ماهی شور

جوشاندن تن ماهی قبل از مصرف آن

جوشاندن تن ماهی پیش از مصرف را حتما جدی بگیرید. اگر در انجام این کار سهل انگاری کنید می تواند منجر فاجعه ای غیر قابل جبران شود. بله دقیقا درست متوجه شدید عدم جوشاندن تن ماهی پیش از مصرف می تواند تبعات غیر قابل باوری را برای شما یا عزیزانتان به همراه داشته باشد. بنابراین این توصیه را هرگز نادیده نگیرید و با تصور اینکه مشکلی پیش نخواهد آمد، به دلیل تنبلی یا گرسنگی زیاد جوشاندن قوطی کنسرو را فراموش نکنید.علت جوشاندن تن ماهی به نوعی باکتری کشنده بر می گردد. این باکتری خطرناک کلستردیوم بوتولنیوم نام دارد. البته خود این باکتری به خودی خود باعث بروز بیماری و مرگ نمی شود بلکه سمی که از تجمع آنها تولید می گردد بسیار خطرناک بوده و یک گرم از آن برای کشتن ۱۰ میلیون نفر کافی است! بنابراین به نظر می رسد که اگر پیش از مصرف تن ماهی را نجوشانید با یک پدیده بسیار خطرناک مواجه هستید.ساختار تن ماهی، روغن و مواد به کار رفته در ساخت آن به گونه ای است که آن را بسیار حساس کرده است. یعنی اگر چنان چه در شرایط مناسب و در یک مکان ایده آل نگهداری نشود می تواند به سرعت فاسد شود. فاسد شدن تن ماهی همانا و فعالیت باکتری کلستردیوم بوتولنیوم همانا. در واقع فساد تن ماهی شرایط مناسب برای رشد این باکتری را فراهم کرده و یک سم مهلک به نام بوتولیسم تولید می کند.پس حتما حدود 20 دقیقه تن ماهی را بجوشانید و سپس مصرف کنید.

فروشگاه فروش انواع تن ماهی شور

آخرین قیمت تن ماهی شور در نمایندگی ها

قیمت تن ماهی در بازار ایران دارای نوسانات زیادی است و نمی توان امروز روزی تن ماهی قیمت دقیق گذاشت.شرکت آوین کنسرو با تولید برندهای مختلف و انواع تن ماهی با سلیقه شما و در طعم های مختلف مانند تن ماهی شور،شویدی،در آب نمک و .. نشان داده که کیفیت بالای یک محصول از قیمت آن مهم تر است و همیشه به دنبال تولیدات عالی بوده است.برندهای زیادی در بازار هستند که به دلیل عدم شناخت افراد از ماهی درون آن خریداری می شود و بعد عواقب جبران ناپذیر به جا گذاشته می شود اگر به دنبال تن ماهی با کیفیت و قیمت تن ماهی برایتان مهم نیست یک بار محصولات ما مانند اورگانا،گراتیس،درج،سیحون،چینود،تاپسی،گلکسی،شونتون و کیمبال را امتحان کنید تا متوجه کیفیت بالای محصولات ما بشوید.

فروشگاه فروش انواع تن ماهی شور

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما