فروشگاه تن ماهی گراتیس 180گرمی در ایران

بهبود سلامت تیرویید با مصرف تن ماهی

اسیدهای چرب امگا۳ موجود در ماهی‌های چرب مانند سالمون وحشی، قزل آلا، ماهی تن یا ساردین، این ماده غذایی را به یک انتخاب عالی برای ناهار یا شام تبدیل می‌کنند. کم کاری تیروئید کنترل‌نشده به علت بالا بودن LDL یا کلسترول بد می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌قلبی را افزایش دهد. مصرف تن ماهی و امگا۳ها، معروف به این هستند که التهاب را کاهش می‌دهند، به سیستم ایمنی بدن کمک می‌کنند و خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش می‌دهند.تن ماهی همچنین یک منبع خوب از ماده مغذی سلنیوم است که بیشتر از همه در تیروئید متمرکز است. سلنیوم همچنین به کاهش التهاب نیز کمک می‌کند. پخش کنسرو ماهی ۱۸۰ گرمی و مارچوبه کنسرو در بازار با توجه به قیمت خوب و کیفیت بالا صورت می گیرد.

فروشگاه تن ماهی گراتیس 180گرمی در ایران

مقدار آهن و روی تن ماهی گراتیس

آهن هم در مواد غذایی حیوانی که حاوی هموگلوبین هستند، مانند گوشت قرمز، ماهی و ماکیان یافت می شود. آهن هم بهترین شکل آهن است زیرا تا 40 درصد از آن به راحتی جذب بدن می شود.کمبود آهن یکی از شایع‌ترین دلایل کم خونی (آنمی) است که یک میلیارد نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می دهد.

بازار کنسرو ماهی و کنسرو بادمجان یک و یک بسیار داغ است و هر روز شاهد تولیدات مرغوب و درجه یک بسیار زیاد در بازار هستیم.

فرد مبتلا به کم خونی ممکن است نشانه های مختلفی داشته باشد که از آن جمله می توان به خستگی، سرگیجه، سردرد، حساسیت به سرما و تنگی نفس هنگام انجام وظایف ساده اشاره کرد.افزون بر این، کمبود آهن می تواند به دامنه توجه و عملکرد ذهنی ضعیف‌تر منجر شود. در حقیقت، کمبود آهن در اوایل دوران کودکی با ضریب هوشی پایین‌تر پیوند خورده است.کودکان، نوجوانان و زنان در سن باروری، به ویژه در دوران بارداری، بیش از دیگران در معرض خطر کمبود آهن قرار دارند، زیرا میزان مصرف تقاضای بالای آهن آنها را تامین نمی کند.و مقدار آهن و روی درون تن ماهی فوق العاده زیاد است و تمام کمبودهای بدن را تامین می کند.

فروشگاه تن ماهی گراتیس 180گرمی در ایران

خرید تن ماهی گراتیس 180گرمی از تولید کننده

شرکت آوین کنسرو یک شرکت بزرگ تولید و عرضه انواع تن ماهی گراتیس و اورگانا در بوشهر است که امروز کنسرو تن ماهی گراتیس را با بهترین ماهی ایران یعنی ماهی هوور تولید می کند.تن ماهی گراتیس یکی از تن ماهی هایی است که در دو طعم فلفلی و ساده با زیباترین بسته بندی و در قوطی های 120 و180 گرمی پر می شود و در بسته بندی 24عددی وارد بازار می شود.امروز تن ماهی گزاتیس بیشتر برندهای معروف بازار را پشت سر گذاشته چون کیفیت فوق العاده بالایی دارد و شما می توانید به صورت عمده و به قیمت درب کارخانه بدون دخالت واسطه و مستقیم از ما هر دو طعم تن ماهی را خریداری کنید.فقط کافیست برای خرید تن ماهی گراتیس همین حالا با ما تماس بگیرید.

فروشگاه تن ماهی گراتیس 180گرمی در ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما