فروشندگان معتبر تن ماهی چینود خوشمزه

جلوگیری از التهاب بدنی با مصرف تن ماهی

ماهی‌هایی مثل ساردین و سالومون سرشار از اسیدهای چرب امگا۳ هستند که تاثیرات قوی ضدالتهابی دارند. هدفتان را بر این بگذارید که در هفته حداقل سه تا چهار وعده ماهی بخورید.مواد مغذی جنگنده با التهاب را می‌توانید با مصرف انواع منابع غذایی دریافت کنید مانند میوه‌هاT سبزی‌ها، گوشت‌های کم‌چرب، ماهی و غذاهای غنی شده. این مواد مغذی به صورت مکمل هم می‌توانند التهاب بدن را کاهش بدهند و با توجه به اینکه عوارض جانبی ناشی از مصرف داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی و همچنین داروهای تجویزی ضدالتهاب را ندارند، گزینه‌های بهتری هستند.به خاطر همین خواص فوق العاده ماهی است که امروز تن ماهی نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است و باعث شده که التهابات بدن نیز با مصرف تن ماهی کاهش پیدا کند.

فروشندگان معتبر تن ماهی چینود خوشمزه

مقدار امگا 3 موجود در تن ماهی

خرید ماهی های تازه به هیچ وجه برتری خاصی بر ماهی های منجمد ندارد. چه بسا که در مواردی، ماهی های منجمد سالم تر از ماهی های تازه هم باشند. اگر شما در شهری زندگی می کنید که به دریا و غذاهای دریایی دسترسی مستقیم ندارید، حتما ماهی از شهرهای ساحلی به شهر شما وارد خواهد شد. اگر فاصله این شهر ساحلی تا شهر شما کم باشد، ماهی را به صورت تازه و اگر زیاد باشد به صورت منجمد و بسته بندی وارد می کنند. به طور کلی، ماهی های منجمد که دارای بسته بندی کارخانه ای هستند، به محض صید و تمیز شدن، بسته بندی و منجمد می شوند و امکان فساد در آنها بسیار پایین می آید. این در حالی است که امکان ماندگی یا حتی فساد در ماهی های تازه به مراتب بیشتر گزارش شده است. ضمن اینکه اگر قصد خرید ماهی پرورشی هم دارید، بهتر است انواع زنده آنها را خریداری کنید تا از تازه بودنشان مطمئن باشید.اسید چرب پرخاصیت برای بدن را به همه افراد در تمام گروه های سنی توصیه می کنند. ماهی هایی مانند کیلکا، کولی، ساردین، خال مخالی، سالمون و قزل آلا در کنار میگو، گردو، روغن کانولا و روغن زیتون از منابع خوب و در دسترس دریافت امگا۳ محسوب می شوند.

فروشندگان معتبر تن ماهی چینود خوشمزه

صادرات تن ماهی چینود خوش طعم به خارج

پس از جا افتادن برند خوش ظعم و فوق العاده با کیفیت و خوشمزه چینود نوبت به این میرسد که این کنسرو را برای صادرات به کشورهای همسایه با کیفیت بالاتر و بسته بندی شکیل تر آماده کنیم. استفاده از ماهی هوور درجه یک و تازه کمک زیادی به فروش صادراتی می کند. در صادرات تن ماهی به کشورهای دیگر ملاک انتخاب تن ماهی با کیفیت است و اصلا قیمت مهم نیست پس ما باید تن ماهی چینود را با کیفیت بالاتر و مرغوب تر و با قوطی های جدید آسان بازشو با جنس فوق العاده عالی تولید کنیم و روانه بازارهای خارجی کنیم.شما عزیزان برای ثبت سفارش می توانید با ما تماس بگیرید.

فروشندگان معتبر تن ماهی چینود خوشمزه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما