عمده فروشی تن ماهی گرم درجه یک

خاصیت های تن ماهی برای بدن

ماهی تن و فرآورده های وابسته را می توان به عنوان یکی از غنی ترین مواد غذایی نام برد، چرا که دارای کالری بالا و نیز حاوی پروتئین با کیفیت بالا می باشد. همچنین ماهی تن میزان قابل توجهی از اسیدهای آمینه ضروری برای بدن را داراست که قابل هضم برای تمامی افراد می باشد. عامل مهم تر میزان چربی و کلسترول پایین آن است.اگر بخواهیم کلی در مورد خواص تن ماهی بگوییم:

  • خطر ابتلا به حملات قلبی و سکته را کاهش می دهد.
  • تن ماهی به پیشگیری و افسردگی کمک می کند.
  • بیماری های خود ایمنی مانند دیابت نوع ۱ وقتی رخ می دهد که سیستم ایمنی بدن شما به اشتباه حمله کرده و بافت های سالم بدن را از بین ببرد.
  • خواص خوردن ماهی ویتامین D را نیز شامل می شود. این ویتامین مانند هورمون استروئیدی در بدن شما عمل می کند.
  • عملکرد مغز شما اغلب با افزایش سن کاهش می یابد. اگرچه کاهش روانی خفیف طبیعی است.اما بیماریهای جدی عصبی مانند بیماری آلزایمر نیز وجود دارند
  • بنابراین برای کودکان، سالمندان و بیماران نیازمند غذای تازه ممکن است چندان مناسب نباشند.

عمده فروشی تن ماهی گرم درجه یک

مقدار پروتئین موجود در تن ماهی گرم

در هر کشور برای استفاده از ماهی تن جهت کنسرو کردن استاندارد خاصی تعریف شده است. در کشور ما، گونه هوور مسقطی یا خطی، گیدر یا زردباله، هوور بندری و زرده مورد تأیید استاندارد ملی میباشند. تا سال 1930 مردم اکثر دنیا شناخت زیادی درباره خانواده ماهیان تن نداشتند، تا اینکه یک آمریکایی با بزرگترین کشتی ماهیگیری زمان خود به نام may Flower سفر دریایی خود را از ساندیه گو آغاز کرد و پس از طی کیلومترها در اطراف هاوایی برای اولین بار ماهی گیدر را به تور انداخت.ماهی تن و فرآورده های وابسته را میتوان به عنوان یکی از غنی ترین مواد غذایی نام برد، چرا که دارای کالری بالا و نیز حاوی پروتئین با کیفیت بالا میباشد. همچنین ماهی تن میزان قابل توجهی از اسیدهای آمینه ضروری برای بدن را داراست که قابل هضم برای تمامی افراد میباشد.بنابراین اکیدا توصیه می شود پیش از مصرف جوشاندن تن ماهی را هرگز فرامش نکنید. هیچ وقت تنها از روی شکل ظاهری و سالم بودن قوطی تن درباره سالم بودن مواد داخل آن نیز قضاوت نکنید. حتی به تاریخ انقضای آن نیز خیلی اعتماد نکنید، زیرا ممکن است به دلیل شرایط نامناسب نگهداری تن ماهی پیش از زمان انقضای قید شده بر روی آن  دچار فساد و سم بوتولیسم شده باشد.

عمده فروشی تن ماهی گرم درجه یک

خرید تن ماهی گرم از نمایندگی های معتبر

شرکت ها و کارخانه های زیادی در ایران هستند که در حال تولید انواع کنسرو ماهی با طعم های مختلف و با جدیدترین استاندارد ها هستند.و برای فروش در بازار های داخلی و خارجی محصولات خود را عرضه می کنند.شاید برایتان سوال باشد که تن ماهی گرم را از کجا تهیه کنیم؟شرکت آوین کنسرو با انواع برندهای روز بازار ایران تن ماهی گرم را با خواص فوق العاده بالاییکه دارد برای شما عرضه می کند و می توانید از نمایندگی های معتبر ما در شهرتان یا فروشگاه های زنجیره ای محصول را تهیه کنید.اگر فرصت رفتن و گشتن ندارید کافیست با ما تماس بگیرید.

عمده فروشی تن ماهی گرم درجه یک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما